Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 stycznia 2006, 12:12

autor: Radosław Grabowski

Poznajcie szczegółowe informacje, dotyczące nowego trybu PvP w EverQuest II

Dotychczas fantastyczny świat gry EverQuest II oferował entuzjastom gatunku MMOcRPG możliwość pojedynkowania się pomiędzy sobą wyłącznie na specjalnych arenach, wdrożonych w trzynastej aktualizacji programu. Jednak dopiero dwudziesta poprawka, mająca wejść w życie 21 lutego 2006 (wraz z premierą dodatku o podtytule Kingdom of Sky), pozwoli na prowadzenie znacznie szerszej rywalizacji typu PvP.

Dotychczas fantastyczny świat gry EverQuest II oferował entuzjastom gatunku MMOcRPG możliwość pojedynkowania się pomiędzy sobą wyłącznie na specjalnych arenach, wdrożonych w trzynastej aktualizacji programu. Jednak dopiero dwudziesta poprawka, mająca wejść w życie 21 lutego 2006 (wraz z premierą dodatku o podtytule Kingdom of Sky), pozwoli na prowadzenie znacznie szerszej rywalizacji typu PvP.

Firma Sony Online Entertainment udostępni zwolennikom walki z żywymi przeciwnikami grupę serwerów (dla Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji), które zostaną nazwane imionami słynnych smoków z Norrath. Developerzy umożliwią użytkownikom stworzenie zupełnie nowych postaci, aby wzięły one udział w konflikcie Dobra (miasto Qeynos) ze Złem (osada Freeport). Warto zauważyć, że pomiędzy poszczególnymi frakcjami zaistnieje wirtualna bariera językowa, więc prawi bohaterowie nie uzyskają dostępu do wypowiedzi nikczemnych awanturników i vice versa.

Chociaż główne pole bitwy zostanie zlokalizowane poza murami miejskimi, to w ich obrębie również dochodzić ma do starć zbrojnych, aczkolwiek na ściśle określonych zasadach. Mianowicie przykładowo zaatakowanie bohatera niezależnego spowoduje uaktywnienie na agresorze statusu gotowości do walki z każdym oponentem, trwającego przez piętnaście minut od chwili podjęcia ostatniej akcji zaczepnej. Ponadto trzeba zaznaczyć, iż poniżej dziesiątego stopnia doświadczenia postać gracza będzie chroniona przed morderczymi zakusami innych użytkowników. Dodatkowo jeśli różnica poziomów (ilustrowana kodem barw) pomiędzy dwoma awanturnikami przekroczy osiem (czerwony wskaźnik dla znacznie bardziej zaawansowanych i szary dla mniej wprawionych), wówczas pojedynek dojdzie do skutku wyłącznie w przypadku, gdy strona słabsza zaatakuje silniejszą.

Należy jeszcze podkreślić, że dostępne środki bojowe mają działać nieco inaczej w trakcie rywalizacji PvP, niż w typowej konfrontacji PvE. Autorzy przewidują także przyznawanie zwycięzcom starć specjalnych tytułów – np. za zabijanie z honorem. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to serdecznie zapraszamy Was na witrynę eq2.gamepressure.com, gdzie zamieściliśmy obszerny tekst w języku angielskim na temat nadchodzących zmian w EverQuest II.