Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2006, 07:07

autor: Radosław Grabowski

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict

Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #1 Nasze oczekiwanie na oficjalne ujawnienie nowej gry RTS twórców Ground Control dobiegło wreszcie końca. Zatem dziś możemy zaprezentować Szanownym Czytelnikom garść dokładnych informacji tekstowych, dotyczących szykowanego przez szwedzką firmę Massive Entertainment produktu (premiera wiosną 2007 roku). Dysponujemy też zestawem pierwszych zrzutów ekranowych o wysokiej jakości.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #2 Wcielimy się w militarnego dowódcę i weźmiemy udział w globalnym konflikcie zbrojnym. Zostanie nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dojdzie do bezpośredniej konfrontacji.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #3 Developerzy rodem ze Skandynawii chcą wprowadzić do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji zobaczymy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne będą dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #4 Główny cel rozgrywki stanowić ma przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponować będzie określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób zostanie wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyska wyjątkową dynamikę.

Pierwsze screenshoty (i nie tylko) ze strategii czasu rzeczywistego pt. World in Conflict - ilustracja #5 Rozbudowana kampania single-player ma być ubarwiona scenkami przerywnikowymi, zapewniającymi całości spójność fabularną. Natomiast opcja multiplayer umożliwi posiadaczom PeCetów prowadzenie działań wojennych w sieci lokalnej lub za pośrednictwem Internetu. Szwedzcy autorzy opracują kilka różnych trybów zabawy wieloosobowej, a także pozwolą użytkownikom na przygotowywanie rozmaitych modyfikacji.