Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2006, 14:09

autor: Piotr Doroń

Micro Machines v4 ozłocone

Brytyjskie Codemasters ogłosiło, że produkowana przez nich (we współpracy z firmą Supersonic Software, znaną m.in. z serii Mashed) gra Micro Machines v4 uzyskała status „gold” i powędrowała do tłoczni. Premiera najnowszej edycji słynnej serii gier wyścigowych nastąpi 30 czerwca 2006 roku.

Brytyjskie Codemasters ogłosiło, że produkowana przez nich (we współpracy z firmą Supersonic Software, znaną m.in. z serii Mashed) gra Micro Machines v4 uzyskała status „gold” i powędrowała do tłoczni. Premiera najnowszej edycji słynnej serii gier wyścigowych nastąpi 30 czerwca 2006 roku.

Założenia serii Micro Machines są z pewnością znane wszystkim graczom. W wielkim uproszczeniu przedstawiają się one następująco: zadaniem gracza jest doprowadzenie sterowanego przez niego pojazdu do mety, którą osiąga się po zaliczeniu kilku okrążeń bardzo oryginalnych torów. Problem polega na tym, że wehikuły są miniaturami o rozmiarach resoraka, a każde wypadnięcie z trasy kosztuje nas utratę cennych sekund. A musicie wiedzieć, że utrzymanie się na stołach, meblach, czy też kładkach z łyżeczek i jednoczesne omijanie różnych pułapek nie należy do rzeczy prostych.

W przypadku Micro Machines v4 autorzy przygotowali wiele nowych tras stworzonych w pełnym trójwymiarze (w tym po raz pierwszy w serii muzea, kanały itp.), a także kilkadziesiąt rodzajów pojazdów. Są wśród nich samochody sportowe, monster trucki, plażowe buggy, tzw. lowridery, czyli popularne w Stanach potwory z hydraulicznym zawieszeniem, umożliwiającym „skoki”, a także amerykańskie muscle cary. Dodajmy do tego różne typu łódek i śmigłowców, a uzyskamy klasyczny obraz serii.

Micro Machines v4 zostanie wydane na następujących platformach: PS2, Xbox, PSP, NDS oraz komputerach klasy PC. Wszystkich, którzy chcieliby przyjrzeć się oprawie graficznej omawianej pozycji zapraszamy do naszej galerii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej