Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 października 2023, 08:40

autor: Adrian Werner

Mamy kolejną przesłankę, że Ghost of Tsushima 2 powstaje (lub powstawało}

Wzmianka na profilu artysty stała się kolejną przesłanką sugerującą, że Ghost of Tsushima 2 znajduje się w produkcji.

Źródło fot. Sony
i

W sieci pojawiły się kolejne doniesienia, które sugerują, że studio Sucker Punch pracuje nad Ghost of Tsushima 2.

  1. Tym razem ich źródłem jest Joshua Pegram, czyli artysta specjalizujący się w tworzeniu lokacji w grach.
  2. Na swoim profilu w serwisie ArtStation wśród projektów, nad którymi pracował, wymienił on Ghost of Tsushima 2.
  3. Gdy gracze znaleźli ten profil i zaczęło się o nim robić głośno, artysta usunął z niego wzmiankę o Ghost of Tsushima 2, ale wcześniej kilka osób zdążyło zrobić screen tej strony.
Mamy kolejną przesłankę, że Ghost of Tsushima 2 powstaje (lub powstawało} - ilustracja #1
Źródło: DTF.
  1. Joshua Pegram pracował w studiu Sucker Punch od marca 2017 r. i zajmował się tworzeniem lokacji dla pierwszej części Ghost of Tsushima. Zespół opuścił w listopadzie 2020 roku, a więc krótko po wydaniu gry. Wszystko wskazuje więc na to, że mógł brać udział w początkowych fazach opracowywania sequela.
  2. Oczywiście, to było trzy lata temu, więc możliwe, że projekt został skasowany. Nie wydaje się to jednak prawdopodobne. Ghost of Tsushima okazało się bowiem wielkim sukcesem i bez wątpienia firma Sony zadba o to, aby sequel powstał. Zwłaszcza, że plotki o kontynuacji krążą już od dłuższego czasu.

Warto wspomnieć, że niedawno na stronie studia Sucker Punch pojawiła się oferta pracy dla projektanta rozgrywki, który pomógłby w rozszerzeniu systemów interakcji z otoczeniem oraz postaciami niezależnymi, co sugeruje, że ten aspekt zostanie mocno ulepszony w kontynuacji.

  1. Recenzja Ghost of Tsushima – wspaniałe pożegnanie PS4
  2. Ghost of Tsushima – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej