Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 lipca 2009, 14:59

autor: Piotr Doroń

Łatka 1.5 do pecetowej wersji Call of Duty: World at War już dostępna

Zapowiadana przez firmę Treyarch aktualizacja do pecetowej wersji strzelaniny Call of Duty: World at War właśnie się ukazała. Wraz z poprawkami do dyspozycji graczy oddany został darmowy pakiet dodatkowej zawartości, dostępny do tej pory wyłącznie na Xboksa 360 i PlayStation 3 (w formie płatnego DLC). Składają się na nią cztery nowe mapy, w tym jedna przeznaczona do trybu Nazi Zombies.

Zapowiadana przez firmę Treyarch aktualizacja do pecetowej wersji strzelaniny Call of Duty: World at War właśnie się ukazała. Wraz z poprawkami do dyspozycji graczy oddany został darmowy pakiet dodatkowej zawartości, dostępny do tej pory wyłącznie na Xboksa 360 i PlayStation 3 (w formie płatnego DLC). Składają się na nią cztery nowe mapy, w tym jedna przeznaczona do trybu Nazi Zombies.

Łatka 1.5 do pecetowej wersji Call of Duty: World at War już dostępna - ilustracja #1

Łatka oznaczona numerem 1.5 zwiększa uprawnienia osób hostujących rozgrywkę w trybie kooperacji, usuwa błędy związane ze ścieżkami obieranymi przez zombiaki w trybie Nazi Zombies, usprawnia współprace gry z modyfikacjami, ułatwiającym tym samym życie modderom i wprowadza szereg innych, pomniejszych poprawek. Dokładne informacje na ich temat znajdziecie na oficjalnej stronie World at War. Tam też podane zostały bezpośrednie linki do downloadu.

Konsolowy Map Pack 2, stanowiący część aktualizacji pecetowej wersji World at War, cieszył się sporą popularnością wśród posiadaczy Xboksa 360 i PlayStation. Wystarczy wspomnieć, że na jego zakup w ciągu pierwszych czterech dni zdecydowało się ponad milion osób. Z pewnością podobnym zainteresowaniem publikacja będzie się cieszyć wśród pecetowców – wszak jest ona zupełnie darmowa.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej