Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 maja 2004, 11:12

Firma Sports Interactive ogłosiła zwycięzcę konkursu na logo do Football Manager 2005

Pod koniec kwietnia informowaliśmy Was o możliwości zagłosowania w konkursie na najlepsze logo do gry Football Manager 2005. Dzisiaj wiemy już, że spośród 10 znaków graficznych, wyłonionych do ścisłego finału z ponad sześciu tysięcy propozycji, największym uznaniem fanów cieszyło się logo Stuarta Luffa z Shieffield.

Pod koniec kwietnia informowaliśmy Was o możliwości zagłosowania w konkursie na najlepsze logo do gry Football Manager 2005. Dzisiaj wiemy już, że spośród 10 znaków graficznych, wyłonionych do ścisłego finału z ponad sześciu tysięcy propozycji, największym uznaniem fanów cieszyło się logo Stuarta Luffa z Shieffield. Zwycięzca, oprócz satysfakcji z pokonania konkurentów otrzyma również 10 tysięcy funtów w gotówce. W tej chwili praca Stuarta wędruje do profesjonalnej agencji, gdzie zostanie dołączona do pakietów reklamowych związanych z Football Manager 2005.

 

Firma Sports Interactive ogłosiła zwycięzcę konkursu na logo do Football Manager 2005 - ilustracja #1

 

Pozostali uczestnicy – mam tu na myśli pierwszą dziesiątkę – nie odejdą z pustymi rękami. Firma Sports Interactive zobowiązała się przez najbliższy rok dostarczać im wyprodukowane przez siebie programy oraz inne gadżety.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej