Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lipca 2003, 07:21

Doom III dopiero w roku 2004

Na ostatniej, kwartalnej konferencji zarządu firmy Activision stało się to o czym nieśmiało wspominaliśmy już kilkukrotnie, m.in. w wiadomości z maja „Doom III - Czy id Software zdąży przed gwiazdką?”. Otóż termin premiery gry Doom III został oficjalnie przesunięty na czwarty kwartał 2004 roku fiskalnego firmy, co w praktyce oznacza okres pomiędzy styczniem a marcem przyszłego roku. Zaznaczono jednak, iż owa decyzja nie jest decyzją Activision, lecz zespołu id Software, który ma wolną rękę w tej kwestii. Ponadto firma podała przybliżone terminy wydania kilku innych oczekiwanych tytułów, m.in. Call of Duty, Quake IV oraz Rome: Total War.

Na ostatniej, kwartalnej konferencji zarządu firmy Activision stało się to o czym nieśmiało wspominaliśmy już kilkukrotnie, m.in. w wiadomości z maja „Doom III - Czy id Software zdąży przed gwiazdką?”. Otóż termin premiery gry Doom III został oficjalnie przesunięty na czwarty kwartał 2004 roku fiskalnego firmy, co w praktyce oznacza okres pomiędzy styczniem a marcem przyszłego roku. Zaznaczono jednak, iż owa decyzja nie jest decyzją Activision, lecz zespołu id Software, który ma wolną rękę w tej kwestii. Ponadto firma podała przybliżone terminy wydania kilku innych oczekiwanych tytułów, m.in. Call of Duty, Quake IV oraz Rome: Total War.

Poniżej małe zastawienie owych terminów:

Q4 2003:

  • Tony Hawk's Underground (konsole)
  • True Crime: Streets of LA (konsole)
  • Call of Duty (PC)
  • Empires: Dawn of the Modern World (PC)

Q1 2004:

  • Doom 3 (PC)
  • Pitfall Harry (konsole)
  • Tenchu (konsola Xbox)
  • MTX Mototrax (konsole)

Q2 2004 i później:

  • Trinity (PC)
  • Spider-Man 2 (konsole)
  • Shrek 2 (konsole)
  • Shark Slayer (konsole)
  • Lemony Snicket (konsole)
  • Rome: Total War (PC)
  • Quake IV (PC)
  • Call of Duty (konsole)

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej