Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 marca 2006, 09:09

Cenega wydawcą UFO: Afterlight

Niespodzianki nie ma. Kolejną grę ze znanego cyklu UFO wyda na rynku Cenega. Przedstawiciele firmy opublikowali wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowali o podpisaniu stosownego porozumienia w tej sprawie ze studiem Altar Games.

Niespodzianki nie ma. Kolejną grę ze znanego cyklu UFO wyda na rynku Cenega. Przedstawiciele firmy opublikowali wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowali o podpisaniu stosownego porozumienia w tej sprawie ze studiem Altar Games.

Cenega wydawcą UFO: Afterlight - ilustracja #1

Podobnie jak to miało miejsce w przypadku poprzednich odsłon, również UFO: Afterlight będzie kombinacją strategii o wymiarze globalnym z typowo taktycznymi misjami, w których dojdzie do bezpośrednich starć pomiędzy ludźmi a kosmitami. Tym razem przeniesiemy się na Marsa, gdzie ludzie już jakiś czas temu stworzyli samowystarczalną kolonię. Autorzy obiecują nowe rozwiązania w kwestii zarządzania surowcami, a także terraforming czerwonej planety w późniejszym stadium rozgrywki. Położony zostanie duży nacisk na rozwinięcie elementów RPG (złożony system treningu żołnierzy, specjalne wyposażenie, itd.). Pojawi się cała masa nowych technologii do badań, broni, oraz oczywiście obcych do eksterminacji. Autorzy zapewniają ponadto, że w grze ujrzymy możliwość destrukcji obiektów w terenie.

Cenega wydawcą UFO: Afterlight - ilustracja #2
Ostatnie starcie z kosmitami nie było decydujące...

Dzięki opublikowanemu wczoraj oświadczeniu prasowemu, poznaliśmy orientacyjną datę premiery UFO: Afterlight. Gra trafi na rynek w pierwszym kwartale przyszłego roku. Swoją drogą, zastanawiające jest w jaki sposób rodzimy oddział Cenegi rozwiąże kwestię przetłumaczenia tytułu na polski język. Było już Kolejne Starcie, później Decydujące Starcie. Jakie starcie czeka nas tym razem? Pożyjemy, zobaczymy.

Więcej informacji na temat UFO: Afterlight uzyskasz na oficjalnej stronie gry.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej