Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lutego 2010, 14:25

autor: Adrian Werner

BioShock 2 już na szerokim ekranie plus data publikacji patcha polonizującego

Posiadacze nowoczesnych monitorów mogą wreszcie odetchnąć z ulgą, ponieważ pojawiła się w końcu łatka umożliwiająca poprawne wyświetlanie gry na monitorach szerokoekranowych. Ponadto, wiemy już kiedy możemy spodziewać się patcha polonizującego

Posiadacze nowoczesnych monitorów mogą wreszcie odetchnąć z ulgą, ponieważ pojawiła się w końcu łatka umożliwiająca poprawne wyświetlanie gry na monitorach szerokoekranowych. Ponadto, wiemy już kiedy możemy spodziewać się patcha polonizującego.

BioShock 2 już na szerokim ekranie plus data publikacji patcha polonizującego - ilustracja #1

Pisaliśmy już wielokrotnie o wadach pecetowej wersji gry, zwłaszcza o braku wsparcia dla padów oraz fatalnym systemie wyświetlania rozdzielczości szerokoekranowych. Co do tego pierwszego problemu już jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że nie ma szans by cokolwiek się w tej kwestii zmieniło. Obiecano nam natomiast, że to drugie niedociągnięcie zostanie naprawione. 2K Games dotrzymało słowa i stosowny patch wreszcie ujrzał światło dzienne. Oferuje on pełne wsparcie dla monitorów 16:9 oraz 16:10. Co więcej, usunięto pluskwę wprowadzoną przez poprzednią aktualizację. Powodowała ona, że w trybie multi gra nie zawsze rozpoznawała kiedy gracz wciskał i przytrzymał przycisk myszki.

Patch jest instalowany automatycznie przez usługę Games for Windows Live. Gracze, którzy nie mają ochoty męczyć się z serwisem Microsoftu i wolą pobrać samodzielny plik aktualizacyjny niestety jeszcze na niego trochę poczekają.

Ponadto, na stronie Cenegi (wydawcy Bioshock 2 w naszym kraju) pojawiła się informacja, że obecnie trwają prace nad łatką polonizującą. Jej wypuszczenie zaplanowano na 25 marca 2010. Aktualizacja przewidziana jest jedynie dla edycji komputerowej.

BioShock 2 już na szerokim ekranie plus data publikacji patcha polonizującego - ilustracja #2

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej