Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 września 2021, 11:52

autor: Miriam Moszczyńska

Biała bluza za 2600 zł - Fortnite ma nową kolekcję ubrań

Fortnite nawiązał współpracę z Balenciagą, czyli jednym z najbardziej znanych i luksusowych domów mody. W efekcie do sprzedaży trafiły koszulki, czapki i bluzy, które, jak można się domyśleć, nie należą do najtańszych.

Coraz częściej zdarza się, że popularne marki odzieżowe nawiązują współpracę z deweloperami gier, aby tworzyć linie produktów skierowanych do fanów danej produkcji czy też marki. Idealnymi przykładami są wspólne projekty Balenciagi z Xboxem i PlayStation czy Ubisoftu z Reebokiem. Teraz wcześniej wspomniany hiszpański dom mody nawiązał współpracę z Fortnite’em, tworząc kolekcję ubrań skierowaną raczej do tych fanów, którzy nie muszą oszczędzać na V-bucksach.

Tym, co od razu przykuwa wzrok po wejściu na stronę internetowego sklepu Balenciagi, są zdecydowanie ceny poszczególnych produktów. Przykładowo za niedostępną już białą bluzę z haftem Fortnite trzeba było zapłacić 565 euro, co w przeliczeniu na polską walutę daje 2600 złotych.

Biała bluza za 3600 zł - Fortnite ma nową kolekcję ubrań - ilustracja #1
Biała bluza z kolekcji Fortnite, źródło: Balenciaga

Taka cena za bluzę z haftem już wydaje się wysoka, ale to jeszcze nie koniec. Balenciaga w swojej ofercie ma także koszulę dostępną w dwóch wersjach kolorystycznych, kosztującą 795 euro, czyli ok. 3600 złotych.

Biała bluza za 3600 zł - Fortnite ma nową kolekcję ubrań - ilustracja #2
Czarna koszula z kolekcji Fortnite, źródło: Balenciaga

Poza tym dostępna jest wciąż dżinsowa kurtka za niecałe 1000 euro, czapki (te są nieco tańsze – kosztują 295 euro) oraz t-shirty.

Biała bluza za 3600 zł - Fortnite ma nową kolekcję ubrań - ilustracja #3
Kurtka z kolekcji Fortnite, źródło: Balenciaga

Jeśli nie możecie sobie pozwolić na zakup ubrań z tej serii, to nic straconego. Jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie Fortnite’a, w ramach współpracy z domem mody dostępne będą również specjalne skórki i akcesoria w grze. Co więcej, projekty skinów zostały stworzone na podstawie trójwymiarowych skanów ubrań i odpowiednio dostosowane graficzne tak, aby odzwierciedlały kreskówkową stylistykę Fortnite’a. Krótki filmik przybliżający proces przenoszenia skanów ubrań na modele postaci możecie zobaczyć poniżej.

Balenciaga, poza współpracą z wcześniej wspomnianym Xboxem, PlayStation oraz Fortnite’em, stworzyła także własną „grę”. Produkcja nosi tytuł Afterworld: The Age of Tomorrow, działa na silniku Unreal Engine i służy projektantom mody do prezentowania nowych stylizacji.