zobacz na gry-online.pl targi
gamescom 2017
22-26 sierpnia, Kolonia
newsy z gamescom gamescom facebook tvgry.pl na targach

Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

Graliśmy w Niffelheim – Nordycka przygoda w czyśćcu

Testujemy grę ARK: Survival Evolved - najładniejszy survival na rynku

Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy

Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia

Zapowiedzi gier przed premierą

Ekskluzywne materiały przedpremierowe z najważniejszych gier

Szukasz szczegółowych i wyczerpujących informacji na temat najważniejszych nadchodzących gier komputerowych, konsolowych i mobilnych? Mamy ponad 140 zapowiedzi z ekskluzywnych pokazów, testów gier w wersach alfa, beta oraz z wczesnego dostępu (early access), a także wiele innych materiałów przedpremierowych. Aktualnie polecamy nasze materiały o grach Gwint: Wiedźmińska gra karciana, Fortnite oraz SpellForce 3.

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata
Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Elex – Gothic naszych czasów

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Elexa widziałem już kilka razy, w tym na specjalnym pokazie dla GRYOnline w zeszłym roku. Do tej pory miałem sporo wątpliwości, ale po najnowszym pokazie na gamescomie sporo z nich się zdezaktualizowało. Gra wygląda solidnie.

Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę zapowiedź gry
Widzieliśmy polskie My Memory of Us – Valiant Hearts ma godnego następcę

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Debiutujące warszawskie studio Juggler Games udowadnia, że gry wideo mogą poruszać temat Holokaustu bez szokowania okrucieństwem. Ich projekt, My Memory of Us, to smutna, ale subtelna i opowiedziana w niedosłowny sposób historia o przyjaźni i podziałach.

Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS zapowiedź gry
Widzieliśmy grę SpellForce 3 – efektowna hybryda gatunków RPG i RTS

zapowiedź gry23 sierpnia 2017

Na kilka miesięcy przed premierą SpellForce 3 robi wrażenie przemyślanej, rozbudowanej hybrydy gatunków RPG i RTS. Produkcja studia Grimlore Games ma spore szanse, by zdobyć uznanie nie tylko fanów serii, ale i przyciągnąć nowych graczy.

Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D zapowiedź gry
Widzieliśmy kampanię w grze Gwint – Wojna krwi, czyli Wiedźmin w 2D

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Powrót do świata Wiedźmina w zupełnie nowej przygodzie – który fan serii o tym nie marzy? Na szczęście już w tym roku w Gwincie zadebiutuje kampania fabularna. Jej pierwszym rozdziałem będzie zapowiedziana na gamescomie Wojna krwi.

Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie  zapowiedź gry
Oceniamy wczesny dostęp gry Fortnite – z małej chmury duże zombie

zapowiedź gry22 sierpnia 2017

Czy milion graczy może się mylić? Fortnite to obok Playerunknown’s Battlegrounds największa niespodzianka wakacji. Przetestowaliśmy nowe dzieło Epic Games w ramach wczesnego dostępu i... mamy mieszane uczucia.

Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać zapowiedź gry
Graliśmy w Pro Evolution Soccer 2018 – FIFA 18 ma się czego obawiać

zapowiedź gry28 lipca 2017

Sieciowa beta PES 2018 to pierwsza okazja do zapoznania się z tym tytułem przez szeroką rzeszę graczy. Czy próby serwerów i nowych rozwiązań w kontekście rozgrywki wypadły owocnie?

Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa? zapowiedź gry
Graliśmy w Project CARS 2 – znowu najładniejsza gra wyścigowa?

zapowiedź gry27 lipca 2017

Project CARS 2 będzie miało sporą konkurencję na torach wyścigowych tej jesieni. Mimo to po pierwszych jazdach testowych na PC można potwierdzić przynajmniej jedno – to nadal najładniejsza gra samochodowa na rynku.

Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian zapowiedź gry
Graliśmy w Wolfensteina II: The New Colossus – w III Rzeszy bez zmian

zapowiedź gry27 lipca 2017

Podczas wizyty w Londynie mieliśmy okazję przetestować grę Wolfenstein II: The New Colossus. Następna odsłona przygód B.J. Blazkowicza nadal serwuje mnóstwo świetnej i satysfakcjonującej zabawy. Zabraknie za to znaczących nowości.

Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca zapowiedź gry
Graliśmy w Assassin’s Creed Rebellion – nadchodzi kieszonkowy zabójca

zapowiedź gry17 lipca 2017

Rok 2017 rokiem rewolucji w serii Assassin’s Creed? Na to wygląda. Ubisoft nie tylko mocno odświeża główny cykl w Origins, ale i próbuje czegoś zupełnie nowego na rynku mobilnym. Przed Wami tyleż urocze, co głębokie i miodne Assassin’s Creed Rebellion.

Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy zapowiedź gry
Steam na kolanach – jak Playerunknown’s Battlegrounds skradło serca pecetowych graczy

zapowiedź gry7 lipca 2017

Ponad cztery miliony sprzedanych kopii w ciągu trzech miesięcy, setki tysięcy grających każdego dnia i ogromne emocje przy każdej rozgrywce. Playerunknown’s Battlegrounds to zdecydowanie jedna z najważniejszych gier tego roku – dlaczego?

Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku? zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

zapowiedź gry23 czerwca 2017

Studio Dontnod, znane ze świetnej przygodówki Life is Strange, zbliża prace nad grą Vampyr do wielkiego finału. Wielkiego, bo z prezentacji na targach E3 wyłonił się obraz diabelnie intrygującego RPG, które może mocno namieszać na rynku tej jesieni.

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian zapowiedź gry
Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

zapowiedź gry19 czerwca 2017

Ubisoft wziął sobie krytykę serii Assassin’s Creed do serca. Origins wprowadzi wiele zmian, a kilka z nich – z walką na czele – może zaskoczyć nawet największych fanów cyklu.

Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater

zapowiedź gry18 czerwca 2017

Aż dziw bierze, że tak mało powstaje horrorów inspirowanych twórczością H.P. Lovecrafta. Call of Cthulhu od studia Cyanide ma szansę nadrobić ten brak z nawiązką.

Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej zapowiedź gry
Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej

zapowiedź gry17 czerwca 2017

Jak poprawić coś, co jest naprawdę dobre? Nad tym głowi się ekipa Konami pracująca nad najnowszą odsłoną gry Pro Evolution Soccer. I trzeba przyznać, że zestaw zapowiadanych zmian przedstawia się naprawdę przyjemnie.

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki zapowiedź gry
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Wreszcie zobaczyliśmy w akcji nowe dzieło 11 bit studios. I wiecie co? Frostpunk to chyba najlepsza gra tych targów. Totalna nisza, ale i totalna masakra.

Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów? zapowiedź gry
Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?

zapowiedź gry15 czerwca 2017

Poprzeczka dla kontynuacji gry Wolfentsein: The New Order została zawieszona bardzo wysoko, jednak grywalny fragment The New Colossus z targów E3 daje pewność, że studio Machine Games nie straciło pazura. Tylko nie liczcie na jakąś rewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji zapowiedź gry
Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji

zapowiedź gry14 czerwca 2017

Chwyciliśmy za pada i wybraliśmy się na amerykańską prowincję. Far Cry 5 nie wprowadza wiele nowości w sprawdzonej formule – dla jednych będzie to zaleta, dla innych wada.

Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze! zapowiedź gry
Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!

zapowiedź gry14 czerwca 2017

Widzieliśmy kampanię dla jednego gracza w Call of Duty: WWII i… zbieraliśmy szczękę z ziemi. Jeśli ten fragment był reprezentatywny dla całości, to nadchodzi najlepszy CoD od wielu, wielu lat!

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu zapowiedź gry
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Oto jest! Nowa odsłona serii Assassin's Creed zabierze nas w podróż w czasie: odwiedzimy starożytny Egipt, wdrapiemy się na piramidy, a na koniec powalczymy w stylu znanym z… Wiedźmina 3. Na targach E3 graliśmy w Assassin’s Creed: Origins.

Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji zapowiedź gry
Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Zmieszana, acz nie wstrząśnięta – taka ma być nowa FIFA od EA Sports. Zamiast rewolucji twórcy stawiają tym razem na harmonijny rozwój, chociaż nowe rozwiązania znajdziemy tak naprawdę w każdym aspekcie tej gry.

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG? zapowiedź gry
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

zapowiedź gry1 czerwca 2017

Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...

Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start zapowiedź gry
Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start

zapowiedź gry23 maja 2017

Druga część Destiny celuje bardziej w nowych graczy, niż w starych weteranów, którzy i tak czekają na każdą dodatkową zawartość w ich ulubionym uniwersum.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła zapowiedź gry
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła

zapowiedź gry22 maja 2017

Pierwszy tytuł studia Monolith Productions w świecie Władcy Pierścieni byłby grą tylko poprawną, gdyby nie jeden unikatowy element – system Nemezis. Autorzy świetnie zdawali sobie z tego sprawę i w sequelu znacznie rozbudowali tę mechanikę.