Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

Graliśmy w Ruinera – owoc miłości Hotline Miami i mrocznego cyberpunku

Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4

Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!

Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia

Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

Widzieliśmy w akcji grę Detroit: Become Human, czyli Heavy Rain 2

Zapowiedzi gier przed premierą

Ekskluzywne materiały przedpremierowe z najważniejszych gier

Szukasz szczegółowych i wyczerpujących informacji na temat najważniejszych nadchodzących gier komputerowych, konsolowych i mobilnych? Mamy ponad ponad 140 zapowiedzi z ekskluzywnych pokazów, testów gier w wersach alfa, beta oraz z wczesnego dostępu (early access), a także wiele innych materiałów przedpremierowych. Aktualnie polecamy nasze materiały o grach Assassin's Creed: Origins, Vampyr oraz Call of Cthulhu.

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku? zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Vampyr na E3 2017 – RPG-owy czarny koń roku?

zapowiedź gry23 czerwca 2017

Studio Dontnod, znane ze świetnej przygodówki Life is Strange, zbliża prace nad grą Vampyr do wielkiego finału. Wielkiego, bo z prezentacji na targach E3 wyłonił się obraz diabelnie intrygującego RPG, które może mocno namieszać na rynku tej jesieni.

Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian zapowiedź gry
Analizujemy grę Assassin’s Creed: Origins – 5 najciekawszych zmian

zapowiedź gry19 czerwca 2017

Ubisoft wziął sobie krytykę serii Assassin’s Creed do serca. Origins wprowadzi wiele zmian, a kilka z nich – z walką na czele – może zaskoczyć nawet największych fanów cyklu.

Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Call of Cthulhu – koszmar na wyspie Darkwater

zapowiedź gry18 czerwca 2017

Aż dziw bierze, że tak mało powstaje horrorów inspirowanych twórczością H.P. Lovecrafta. Call of Cthulhu od studia Cyanide ma szansę nadrobić ten brak z nawiązką.

Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej zapowiedź gry
Analizujemy grę Pro Evolution Soccer 2018 – było bardzo dobrze, ma być jeszcze lepiej

zapowiedź gry17 czerwca 2017

Jak poprawić coś, co jest naprawdę dobre? Nad tym głowi się ekipa Konami pracująca nad najnowszą odsłoną gry Pro Evolution Soccer. I trzeba przyznać, że zestaw zapowiadanych zmian przedstawia się naprawdę przyjemnie.

Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki zapowiedź gry
Graliśmy w Mount & Blade II: Bannerlord – dużo nowości w systemie walki

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Targi E3 stały się kolejną okazją, by pograć w Mount & Blade II, a dokładniej by zasmakować ulepszonego systemu walki – jako dowódca i jako podkomendny króla w bitwie. Krótka prezentacja zostawiła nas z apetytem na znacznie, znacznie więcej.

Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Frostpunk – nadchodzi zima stulecia

zapowiedź gry16 czerwca 2017

Wreszcie zobaczyliśmy w akcji nowe dzieło 11 bit studios. I wiecie co? Frostpunk to chyba najlepsza gra tych targów. Totalna nisza, ale i totalna masakra.

Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4 zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Uncharted: Zaginione dziedzictwo – dodatek do jednej z najlepszych gier na PS4

zapowiedź gry15 czerwca 2017

Już w te wakacje wybierzemy się na kolejną wyprawę z Nathanem Drakem… no dobrze, tym razem bez niego. Niemniej jednak samodzielne rozszerzenie Zaginione dziedzictwo zapowiada się na grę równie solidną co Uncharted 4, tylko mniejszą.

Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów? zapowiedź gry
Graliśmy w Wolfenstein II: The New Colossus – kolos wśród FPS-ów?

zapowiedź gry15 czerwca 2017

Poprzeczka dla kontynuacji gry Wolfentsein: The New Order została zawieszona bardzo wysoko, jednak grywalny fragment The New Colossus z targów E3 daje pewność, że studio Machine Games nie straciło pazura. Tylko nie liczcie na jakąś rewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji zapowiedź gry
Graliśmy w Far Cry 5 – tu nie będzie rewolucji

zapowiedź gry14 czerwca 2017

Chwyciliśmy za pada i wybraliśmy się na amerykańską prowincję. Far Cry 5 nie wprowadza wiele nowości w sprawdzonej formule – dla jednych będzie to zaleta, dla innych wada.

Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze! zapowiedź gry
Graliśmy w Call of Duty: WWII – jest bardzo dobrze!

zapowiedź gry14 czerwca 2017

Widzieliśmy kampanię dla jednego gracza w Call of Duty: WWII i… zbieraliśmy szczękę z ziemi. Jeśli ten fragment był reprezentatywny dla całości, to nadchodzi najlepszy CoD od wielu, wielu lat!

Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu zapowiedź gry
Graliśmy w Assassin's Creed: Origins – ostrożna rewolucja Ubisoftu

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Oto jest! Nowa odsłona serii Assassin's Creed zabierze nas w podróż w czasie: odwiedzimy starożytny Egipt, wdrapiemy się na piramidy, a na koniec powalczymy w stylu znanym z… Wiedźmina 3. Na targach E3 graliśmy w Assassin’s Creed: Origins.

Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji zapowiedź gry
Analizujemy grę FIFA 18 – czas piłkarskiej ewolucji

zapowiedź gry13 czerwca 2017

Zmieszana, acz nie wstrząśnięta – taka ma być nowa FIFA od EA Sports. Zamiast rewolucji twórcy stawiają tym razem na harmonijny rozwój, chociaż nowe rozwiązania znajdziemy tak naprawdę w każdym aspekcie tej gry.

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG? zapowiedź gry
Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

zapowiedź gry1 czerwca 2017

Wzorem dla studia Piranha Bytes przy tworzeniu Elexa są ponoć pierwsze odsłony serii Gothic. Faktycznie, projekt świata i model rozgrywki zdradzają pewne podobieństwa. Niestety, to samo można powiedzieć o prehistorycznej technologii...

Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start zapowiedź gry
Graliśmy w Destiny 2 – szansa na bardziej udany start

zapowiedź gry23 maja 2017

Druga część Destiny celuje bardziej w nowych graczy, niż w starych weteranów, którzy i tak czekają na każdą dodatkową zawartość w ich ulubionym uniwersum.

Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła zapowiedź gry
Graliśmy w Śródziemie: Cień wojny – system Nemezis rozwija skrzydła

zapowiedź gry22 maja 2017

Pierwszy tytuł studia Monolith Productions w świecie Władcy Pierścieni byłby grą tylko poprawną, gdyby nie jeden unikatowy element – system Nemezis. Autorzy świetnie zdawali sobie z tego sprawę i w sequelu znacznie rozbudowali tę mechanikę.

Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku zapowiedź gry
Testujemy grę Quake Champions – fragowanie prawie jak w 1999 roku

zapowiedź gry15 maja 2017

Studio id Software nie popisało się multiplayerem w Doomie, ale dostało szansę naprawienia błędów w Quake Champions. Czy zrobiło prawdziwie oldskulową sieciową strzelankę, godną postawienia jej obok klasyki? Owszem – o ile połata grę do premiery.

Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG? zapowiedź gry
Pillars of Eternity II – rewolucja na miarę Baldur’s Gate II w gatunku RPG?

zapowiedź gry11 maja 2017

Pillars of Eternity II zapowiada się na grę w każdym calu większą i lepszą od swojej poprzedniczki. Czyżby Obsidian Entertainment miało dokonać takiego przeskoku, jaki przed laty był dziełem BioWare, gdy Baldur’s Gate II następował po Baldur’s Gate?

Graliśmy w Gran Turismo Sport – król wyścigów goni konkurentów zapowiedź gry
Graliśmy w Gran Turismo Sport – król wyścigów goni konkurentów

zapowiedź gry22 kwietnia 2017

Gran Turismo Sport po długiej przerwie przygotowuje się do wyjazdu z pit-stopu. Tym razem nie będzie to opasła encyklopedia z tysiącem samochodów, a tytuł nastawiony na grę wieloosobową, który w wersji beta pokazał kilka kontrowersyjnych rozwiązań.

Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią zapowiedź gry
Widzieliśmy grę Star Wars Battlefront II – ciemna strona Mocy z własną kampanią

zapowiedź gry16 kwietnia 2017

Pojechaliśmy na imprezę Star Wars Celebration do Orlando, żeby zobaczyć strzelankę Star Wars Battlefront II. Oto wszystko, co wiemy o nadchodzącym Battlefieldzie w kosmosie!

Frostpunk – survival w epoce pary i lodu od twórców This War of Mine zapowiedź gry
Frostpunk – survival w epoce pary i lodu od twórców This War of Mine

zapowiedź gry11 kwietnia 2017

Polskie 11 bit studios zasłynęło świetnym This War of Mine. Kolejne dzieło ekipy, czyli Frostpunk, wpisze się w jej tradycję tworzenia ambitnych gier – tym razem przeniesiemy się do steampunkowej epoki lodu i pary, w której ludzkość mierzy się z mrozem.

Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci? zapowiedź gry
Graliśmy w PlayerUnknown's Battlegrounds – najlepsze igrzyska śmierci?

zapowiedź gry31 marca 2017

PlayerUnknown’s Battlegrounds to trzecie podejście twórcy gatunku battle royale do tego tematu – tym razem miał on w końcu stworzyć grę, o jakiej zawsze marzył. Czy rzeczywiście do trzech razy sztuka?

Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy? zapowiedź gry
Graliśmy w Northgard – Osadnicy doczekają się godnego następcy?

zapowiedź gry9 marca 2017

92% pozytywnych ocen na Steamie o czymś świadczy. Northgard to udany Early Access, który zapowiada świetną grę dla miłośników strategii ekonomicznych.

Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld? zapowiedź gry
Graliśmy w Oxygen Not Included – drugi oddech dla RimWorld?

zapowiedź gry4 marca 2017

Twórcy Don’t Starve wracają do korzeni i walki o przetrwanie. Tym razem jednak za sprawą Oxygen Not Included znany producent rzuca wyzwanie grze RimWorld w budowaniu najlepszej kolonii.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi zapowiedź gry
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

zapowiedź gry17 lutego 2017

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.