Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS
SEVEN: The Days Long Gone
SEVEN: The Days Long Gone
SEVEN: The Days Long Gone Game Box

SEVEN: The Days Long Gone

Gra RPG IMGN.PRO

Data premiery gry: 1 grudnia 2017
Do premiery pozostało 10 dni.

Zrealizowana w klasycznym widoku izometrycznym postapokaliptyczna gra RPG, będąca efektem współpracy dwóch rodzimych studiów deweloperskich: IMGN.PRO (znanego z survival horroru Kholat) oraz Fool’s Theory, założonego przez byłych pracowników CD Projekt RED i współtwórców dwóch odsłon serii Wiedźmin. Akcja gry toczy się w autorskim uniwersum o nazwie Empire of Vethrall, które stanęło na krawędzi zagłady w wyniku pychy i próby pociągnięcia Boga do odpowiedzialności za wszelkie krzywdy rodzaju ludzkiego. Główny bohater gry zainspirowany został serią Thief i jest on typem samotnego podróżnika, specjalizującego się w złodziejskim fachu. Cechą wyróżniającą Seven jest rozległy, otwarty świat, pełen brutalności i dualizmu. W toku rozgrywki możemy go swobodnie eksplorować, pokonując przeszkody terenowe za pomocą technik parkouru. O wysokiej jakości warstwę wizualną gry zadbał zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 4.

Więcej informacji o: SEVEN: The Days Long Gonerpgpolskiepostapokalipsascience fictionwidok izometryczny .

SEVEN: The Days Long Gone - kompendium wiedzy / FAQ
SEVEN: The Days Long Gone - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium3 marca 2017

Kolejne kompendium wiedzy poświęcamy grze SEVEN: The Days Long Gone, wspólnej produkcji rodzimych studiów IMGN.PRO i Fool’s Theory. Niniejszy tekst zbiera najciekawsze informacje na temat rzeczonego tytułu, zarówno te przed-, jak i popremierowe.

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed
Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed

przed premierą23 kwietnia 2016

Światowa premiera 1 grudnia 2017. Ostatnie kilka lat to wysyp klasycznych RPG w rzucie izometrycznym. IMGN.PRO poszło jednak o krok dalej i postawiło na unikalną konstrukcję świata i system poruszania się, któremu bliżej do Mirror’s Edge niż Baldur’s Gate.

SEVEN: The Days Long Gone ze złotym statusem i nowym zwiastunem
SEVEN: The Days Long Gone ze złotym statusem i nowym zwiastunem

wiadomość11 listopada 2017

Rodzimy zespół Fool’s Theory poinformował, że skradankowe RPG SEVEN: The Days Long Gone osiągnęło złoty status. Wypuszczono także nowy zwiastun, koncentrujący się na bogactwie opcji oferowanych przez system ruchu.

SEVEN: The Days Long Gone - znamy termin premiery
SEVEN: The Days Long Gone - znamy termin premiery

wiadomość5 października 2017

Na najnowszym zwiastunie polskiej gry RPG SEVEN: The Days Long Gone ujawniono jej termin premiery. Dodatkowo zaprezentowano świat, który przyjdzie nam zwiedzać, i rożne sposoby rozgrywki.

SEVEN: The Days Long Gone - materiał z rozgrywką z gamescomu
SEVEN: The Days Long Gone - materiał z rozgrywką z gamescomu

wiadomość31 sierpnia 2017

Studio Fool's Theory postanowiło opublikować kilkuminutowy materiał wideo z rozgrywką z gry SEVEN: The Days Long Gone, pokazywaną podczas niedawnych targów gamescom.

SEVEN: The Days Long Gone na kolejnym zwiastunie
SEVEN: The Days Long Gone na kolejnym zwiastunie

wiadomość21 kwietnia 2017

W sieci pojawił się nowy zwiastun gry SEVEN: The Days Long Gone, obiecującego postapokaliptycznego RPG-a rodzimej produkcji. Film eksponuje klimat tytułu oraz bliżej przedstawia mechanikę walki.

Krótki fragment rozgrywki z SEVEN: The Days Long Gone
Krótki fragment rozgrywki z SEVEN: The Days Long Gone

wiadomość27 stycznia 2017

Firma IMGN.PRO zaprezentowała trwający nieco ponad minutę fragment rozgrywki z gry SEVEN: The Days Long Gone, przedstawiający elementy parkouru, skradanie się oraz walkę.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
27.08.2015 12:28
1
FanBoyFrytek
15
Konsul
7.5

Za mało pokazane a z tego screena grafika wygląda jak dużo słabsze graficznie fable 1 .

25.02.2016 11:07
odpowiedz
wonsiaty
14
Legionista

Mało informacji jak na razie w tym brak istotnej na temat samego systemu rozgrywki.Liczę , że będzie to turówka.

22.04.2016 19:23
2
odpowiedz
Psychosocial
67
SlipknoT

Polska gra ale w Polsce "brak planów wydania".... spoko!

26.04.2016 23:36
1
odpowiedz
Aroox
4
Junior
10

Zaraz pewnie dowalą w wymaganiach jakieś Intel Core i7 i GTX 950 i tyle sobie pogram ._.
Sama gra po screenach nie wygląda na szczególnie interesującą, ale post-apokaliptyczne klimaty RPG - czyli to na co czekam. 10.

23.10.2016 18:11
odpowiedz
Blackthorn
97
Senator
9.5

Grałem w ten tytuł i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał. Art design podobny do Borderlands, elementy parkourowe dosyć przyjemnie wykonane (całkiem wygodne jest poruszanie się po mieście).
I tak w skrócie co zauważyłem w ciągu godziny grania:
-przyjemne sterowanie w poruszaniu się
-system "wszczepów" dodające specjalne zdolności (udało mi się znaleźć coś dzięki czemu postać mogła "strzelać" kulami ognia)
-elementy ekwipunku wpływają na wygląd postaci
-walka jest zręcznościowa i z możliwością turlania się
-przed włamaniem się do pomieszczenia, można podglądnąć co znajduję się wewnątrz zaglądając przez okno
-straż reaguje na zabieranie rzeczy z pojemników (przed jakąkolwiek agresją pojawia się pierw dialog w którym można m.in. odłożyć rzeczy z powrotem na miejsce, wszcząć bójkę a w planach mają też łapówki i perswazję)

Co udało mi się dowiedzieć bezpośrednio od twórców:
-w grze mają być dostępne minigry, które umilą czas od wykonywania questów i walki
-dialogi będą dosyć istotne w grze (będzie można przez nie wszcząć walkę lub jej uniknąć)
-rozwój postaci będzie oparte o drzewko umiejętności
-Specjalny tryb widzenia (w którym na chwilę obecną można podglądnąć zasięg widzenia postaci) ma być czasem potrzebne do wykonywania questów
-Będzie system craftingu
-Co do lokalizacji gry to na 100% będą polskie napisy. Ale dubbing nie jest wykluczony
-Będzie pełny Voice Acting
-Brak planów wsparcia dla modów, ale nie jest wykluczone, że nie będzie jakiegokolwiek wsparcia

Także według mnie warto czekać na tą grę. Zapowiada się obiecująco.

Tu jeszcze Gameplay z PAX (build chyba ten sam co na PGA)
https://www.youtube.com/watch?v=OBgUOrceF5o
Twórcy jeszcze nie zaimportowali animacji śmierci, która obecnie nie jest jeszcze stworzona. A animacja strzelania (jak i cały system strzelania bronią palną i laserową) zostanie poprawiony. Prawdopodobnie będzie celowniczek.

post wyedytowany przez Blackthorn 2016-10-23 18:48:39
09.11.2017 22:59
odpowiedz
Rafusv2
21
Czcigodny Mistrz
5.5

Nie lubię takiej grafiki.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze