Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przegląd prasy 7 lutego 2006, 15:00

CyberMycha zawartość Numeru 02/2006

adres: 85-825 Bydgoszcz, ul Wojska Polskiego 21
tel: (+48) 52 348 46 32
email: [email protected]
wydawca: Egmont Polska sp. z o.o.

Lutowy numer CyberMychy to przede wszystkim gratka dla miłośników The Sims 2. Jak wiadomo już wkrótce ukaże się kolejny, oficjalny dodatek do tej gry zatytułowany Własny Biznes. Udało nam się przeprowadzić wywiad z Donem Laabsem - człowiekiem, który nadzoruje nad nim prace i o wie o nowym rozszerzeniu dosłownie wszystko. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakie zmiany Własny Biznes wprowadzi do świata simów, zapraszamy do numeru!

Oczywiście na tym nie koniec niespodzianek. Temat z okładki to Magiczny Kamień, gra, o której chyba nikt nie słyszał, a która okazała się jednym z większych hitów ostatniego półrocza. Do tego mamy też dwie recenzje gier przeznaczonych dla miłośników ścigania się na czterech i dwóch kółkach: odpowiednio World Racing 2 i Moto GP URT 3. Obydwie doskonałe. Fanom Adam Małysza polecamy z kolei recenzję RTL Ski Jumping 2006, a tym, którzy lubią kreskówki, Wilka i Zająca w aż trzech odsłonach! Na dwóch płytach CD znajdziecie dwie pełne wersje gier: Wilk i Zając 1 i Wilka i Zając 2, natomiast w numerze mamy recenzję Wilk i Zając 3: Wielka Gonitwa.

Stałe działy pisma to jak zwykle dwa komiksy (Kid Paddle!), Światowe Granie, Cyberwieści oraz Poradnik, z którego tym razem dowiecie się, jak grać w Mashed, nową grę naszego siostrzanego magazynu CyberGra. Na sam koniec mamy zaś meganowinkę o piątej części Heroes of Might & Magic. Oj, szykuje się hit. Zresztą, przeczytajcie sami! Marcowa CyberMycha już w sprzedaży!