Gra Resident Evil 2

14.04.2004 14:10
1
ksips
124
Legend

Super horror w którym wcielasz się w role jednej z dwóch osób clary lub leona.

14.04.2004 14:28
2
odpowiedz
hugo
83
Trubadur

to ma być horror? Resident Evil I to był horror... dwójka to imo shooter jakiś, ot bieganie i strzelanie. w RE I trzeba było jeszcze od czasu do czasu pomysłeć nad jakąś zagadką....

14.04.2004 14:47
3
odpowiedz
MGS BigBoss
23
Konsul

hugo ---> w jedynke niemożna było patrzeć ta cudna grafika aż serce się kroiło oczywiście mówie o wersji na psx'a

2 good game 3 jeszcze lepsza

14.04.2004 16:56
4
odpowiedz
ksips
124
Legend

No niby hugo ma rację bo ja grałem w 1 i mi się tak podobało!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15.04.2004 11:02
5
odpowiedz
JihaaD
146
Gosu

To chyba nie Hermin tylko jakis nedzny nasladowca,poniewaz protoplasta nigdy nie zaczynal zdania od duzej litery:)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 11:02:59]

15.04.2004 11:14
6
odpowiedz
hugo
83
Trubadur

BigBoss ==> taaa a w dooma tez nikt nie grtał... bo ta "piękna grafika....."

śmieszny jesteś....

17.04.2004 10:30
7
odpowiedz
Stranger__GOL
25
Konsul

mnie tam dwojka sie podobala... moze i faktycznie wiecej strzelania chociaz fajnych momentow bylo tez calkiem sporo

25.04.2004 18:54
8
odpowiedz
squallu
62
saikano

re2 ukonczylem dziesiatki razy, ta gra mimo ze nei jest tak straszna jak seria silent hill to jednak ma w sobie cos i ma calkiem mila fabulke:] heh dzisiaj pozyczylem od kumpla re3 na psx i zaczynam grac zeby skonczyc pzed sesja:) aha a i tak forbidden siren zamiecie cala konkurencje o ile ktos strawi japonskie postacie:]

25.04.2004 19:03
9
odpowiedz
tadzikg
138
starszy brygadier

co wy widzicie w tej grze??? 0 realizmu!!!! grafika=dno --------->

25.04.2004 20:17
10
odpowiedz
bewu
15
Pretorianin


Z serii na PSX-a najlepsza byla czesc 2 . Jak na mozliwosci tej konsoli gra dopracowana w kazdym szczegole. Jedyna gierka ktora ukonczylem kilkanascie (kilkadziesiat ?) razy i to bez wspomagania. Grywalnoscia przebijala nie jedna strzelankie z obecnych lat.Taki Painkiller gdy byl wydany w tych samych latach co resident, to bylby tylko cieniem tej wiekiej gierki.Silent hill posiada klime, ale jest nuzacy na dluzsza mete w odroznieniu od zrecznosciowego residenta.

25.04.2004 22:40
11
odpowiedz
Stranger__GOL
25
Konsul

tadzikg --> Wiesz, w takich grach nie patrzy sie raczej na grafe...

03.05.2004 08:53
12
odpowiedz
ksips
124
Legend

Stranger ma rację nie patrzcie na grafikę tylko na gre samą w sobie.

03.05.2004 09:04
13
odpowiedz
TheAnswer
45
Quetzal

Jedynka mi się nie podobała dwójka też pewnie mi się niespodoba

03.05.2004 10:43
14
odpowiedz
ALEX2150
91
Visca el Barça

Moim zdanie cała seria jest super a nie tylko jeden tytuł:)

03.05.2004 11:56
15
odpowiedz
Stranger.
128
Spookhouse

a wlasnie, udalo sie moze komus odpalic na XP Residenta 3, bo u mnie cosik nie chcial wystartowac? na 98 chodzil bezproblemowo

17.07.2005 01:01
16
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Genialna gierka, genialna seria ! Bardzo lubię dwójeczkę. Naszła mnie ostatnio wielka ochota na Residenty. Właśnie sobie gram, zdobyłem dwójeczkę na PC pełen obaw czy ta gra w ogóle odpali się na XP + GF6800. Jest pełno starszych gier które robią problemy na nowych kompach. Jednak stwórca czuwa nad zombiakami :) Pierwsze co mnie zszokowało to fakt że gra uruchomiła się normalnie na XP (ale podobno nie działa na XP + SP2). Niestety pojawiły się problemy z rozdzielczością i obrazem (posiekany w kratkę). Znalazłem jednak super stronkę o kompatybilności i problemach z oprogramowaniem, gdzie wszystko było wyjaśnione. Zrobiłem tryb zgodności z 95 (zwykle nic to nie daje) i gierka chodzi teraz w porządku, a rozdzielczość można zmieniać podczas gry klikając F7 lub F8. Grafika jest już mocno niedzisiejsza, ale gra nadal ma kopa, szkoda tylko że nikt nie wpadł na pomysł żeby zrobić większe rozdzielczości, choćby 800x600, podbno jest jakiś fanowski patch do tej gry ale nie mogę znaleść. Dla mnie wzorem "opieki nad grą" jest High Definition Pack do Half-Life. Szkoda że Capcom nie wziął przykładu od panów z Valve. Szkoda też że nie można dziś już kupić mormalnie żadnego Residenta. A taki Half-Life wciąż jest w sprzedaży i ma się świetnie, mimo że nawet starszy niż RE2. Szkoda też że RE4 nie wyjdzie na PC, no ale GameCube tanieje i pewnie jeszcze stanieje jak wyjdzie Revo, więc będzie można kupić go za grosze i zagrać wreszcie w RE0, RE Remake oraz w czwóreczkę która dostała tak wysokie oceny w recenzjach, że normalnie szok (koło dychy wszystko).

Stranger --> Pewnie już dawno sobie poradziłeś z problemem, ale jakby co to poszukaj tam:

17.07.2005 01:06
17
odpowiedz
Stranger.
128
Spookhouse

Masz racje, dawno juz sobie poradzilem z tym problemem :] W kazdym razie thx za dobre checi, moze komus innemu sie to przyda.

17.07.2005 01:10
18
odpowiedz
MGS_Saladin
73

większość i tak będzie czekała na emu ;) a tak wogule to można już grać na CodeVeronica na PC tylko troche muzyczka zacina ale da się grać :D

17.07.2005 01:11
19
odpowiedz
Stranger.
128
Spookhouse

Niby jak mozna grac w Code Veronica? Emulatora Dreamcasta nie ma, podobnie jak dzialajacego emulatora PS2. :P

10.02.2007 15:13
20
odpowiedz
van-goog
22
Pretorianin

Nie zła ta gra.

10.02.2007 15:23
21
odpowiedz
strażak milo
13
Pretorianin

Może być

20.02.2007 14:46
22
odpowiedz
Slipknot1986
0
Pretorianin

zdecydowanie najlepszy resiedent z calej serri!!! przechodzilem ta gre jakies 7-8 lat temu i bylem nia zachwycony!! ale teraz jak patrze na grafe to az niedobrze sie robi;/ ale i tak od RE4 jest o wiele lepszy!!!

04.05.2007 19:05
23
odpowiedz
LiLNigga
3
Junior

dla mnie resident evil 2 jest najlepszy !!!!! fabula jest zajebista :D:D !!!! i wogole gra !!! Lizard wymiata :D

06.05.2007 17:02
24
odpowiedz
COLINS**
48
Konsul

Chętnie bym w to pograł dobra produkcja jest dobra przez wieki

16.07.2007 11:53
25
odpowiedz
Woghart
1
Junior

Czesc. Juz od dawna szukam gry Resident Evil 2. Jesli ktos by mogl sprzedac ta gre albo by znal strone gdzie mozna ta gre kupic to prosze o odpowiedz!!!!!

03.08.2007 10:28
26
odpowiedz
svk85
57
Experience

RE1,RE2,RE3 - RULEZ (PSX, PC)
RE1, RE0 - WYPAS (NGC)
RE:Code Veronica - SUPER (DC)
RE4 - SHIT (wersja na PC)

03.08.2007 10:53
27
odpowiedz
Lara577
36
Generał

Nie zapomnijmy ze jeszcze byla trzecia postac w drugiej czesci - mala dziewczynka tylko zapomnialam jak miala na imie

04.09.2007 17:08
28
odpowiedz
Rycerz_Czeslaw
5
Legionista

Dawno w nią grałem , jeszcze jak miałem PSXa . Wciąga , jedna z najlepszych części serii , a szczególnie podoba mi się gra Claire.
A , i jakim do cholery cudem w Re 4 pojawia się Ada Wong , jak w tej części ginie!!

13.09.2007 18:22
29
odpowiedz
ManGun
75
Konsul

Też już w to dawno nie grałem, jak na tamte czasy to to było extra graficznie i ogólnie

20.01.2008 12:04
30
odpowiedz
kilus56789
2
Legionista

Niestety ta część jest zdecydowanie gorsza od jedynki i już tak nie przeraża , ale mimo to trzyma poziom

17.06.2008 19:39
31
odpowiedz
Behemoth
47
Legend

Resident moich czasów! Do dziś pamiętam screeny i recenzje ze Świata Gier Komputerowych. Intrygująca gra.

20.06.2008 18:54
32
odpowiedz
demon19
2
Junior

Też najlepsza cześc po jedynce na tamte czasy to była genialna grafika,i niesamowita grywalnośc pare razy serece podskoczyło do gardła:)

06.07.2008 11:12
33
odpowiedz
dario97
0
Konsul

Super czesc ma po rosyjsku

12.07.2008 16:19
34
odpowiedz
H.Lekter
3
Junior

W pierwszą część grałem jak już 2 była to nie podobała mi się , byłem za młody na czasy w których grało się w część pierwszą,,,, a dwójka to była zaje... super giera dalej w nią gram ... tak samo w część 3 .... Ci co się łapią najpierw za 4 część bo byli za mali żeby grać w re2 czy 3 to niech teraz sobie popłaczą że nie urodzili się o jakieś pare lat wcześniej

24.07.2008 13:24
35
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
50
Konsul

stara ale juz i tak nie jara ta gra

05.01.2009 21:48
36
odpowiedz
daboo
16
Centurion

Ada wcale nie ginie w RE2 :< ( spada w przepasc , a nie wiadomo co na dole bylo :P. i to prawdopodobnie ona rzuca bazooke z przed ostatnim bossem :D. a ta dziewczynka to Shery :D.
Resident 2 zajebista giera. nie rozumiem dlaczego nie zrobili zombie w Re4 :(

31.01.2009 09:15
37
odpowiedz
Tom20
80
Konsul

Mam pytanko...odpaliłem Residenta 2 na kompie i wszystko niby działa wporządeczku,grafa ,muza itd. Problem tkwi z save'owaniem ,gdy zapisuje stan gry a później chce wczytać to wyłacza mi sie gra -wogóle jak na gram claire to jest save Leona ;/ i nao dwrót
Ktoś miał taki problem? pokombinuje jeszcze ,bo nie widzi mi sie przechodzenia gry bez save'owania :P

02.02.2009 10:16
38
odpowiedz
Tom20
80
Konsul

Dobra problem sie rozwiązał..Odinstalowałem gre i wszystkie savey ..zainstalowałem ponownie (zaznaczyłem w opcjach instalacji -Data Claire) I teraz ładnie się zapisuje i wczytuje gra :) Jedynke już przeszedłem czas na dwójeczke xD Jak skończe to cosik nabazgram...ogólnie od dupy końca zaczynam serie bo po fenomenalnej czwórce (dla innych shit :P) zacząłem od pierwszych części..Ale czuć różnice w klimacie i nie tylko

07.02.2009 01:56
39
odpowiedz
Tom20
80
Konsul

Resident Evil pękł w ok.11 godzin , Resident Evil 2....5,5 godz...Czy to źle?niekoniecznie zważywszy ,że przeszedłem scenariusz Claire a teraz przechodze Leonem.Już widze różnice w przechodzeniu między tymi postaciami,ale pokoleji od początku.
Gra jest krótsza ale bardziej intensywniejsza niż pierwsza część...Co wyróżnia dwójeczke to przechylenie szali na więcej strzelania a mniej rozwiązywania zagadek.Jak na te czasy to i graficznie widze mały przepych-o klase lepiej niż w RE.
Odrazu zostajesz wrzucony w ogień walki jakim jest Racoon City opanowany przez jakże sympatycznych ludzi zarażonych wirusem T ,którzy bynajmniej nie chcą ci sprzedawać zapałek tudzież lizaków :) Zombiaki tu i tam w różnej postaci ,więcej ,niebezpieczniej...Pukawka to za mało dlatego nasi bohaterowie zostają wyposażeni w granatniki,łuki,strzelby i co tam się jeszcze nawinie ;]
Gre przechodzi sie jak burza ,ponieważ zagadki są bardzo podobne do tych zawartych w jedynce...przesuwanie pomników,rozpalanie ogniska w kominku aby spalić obraz,przełączniki i takie tam...Nic trudnego.Jeśli chodzi zaś o gameplay ''strzelankowy'' to przebija RE1 ...fajnie sie kombinuje aby zabić pokraki ,fajnie sie patrzy jak stadko płonie podczas użycia granatnika,a trzeba przyznać że są bardzo uparte te zombiaki :)
Poza zombiakami,pieskami,pająkami,krukami i ''laboratoryjnymi zombiakami'' z poprzedniej części odjęli w drugiej odsłonie rekiny,huntery i węże...a dodali lickera-4nożna pokraka z długim językiem i roślinki chodzące i plujące kwasem.Fajni są bossowie tzn.kozaccy pan krokodylek i pan oczko ;) Lokacje są mniej więcej takie:ulice Racoon City,posterunek policji,kanały i laboratorium.Są to miejscówki zróżnicowane ,nie nudzą i ogólnie jest cool :)
Co mnie zdziwiło to kwestia prowadzenia innej postaci niż Claire/Leon a chodzi mi o małą dziewczynke ,w której wcielisz się nie raz...ogólnie zagadkowa postać,bo co się stało pod koniec z nią to nie wiem...Może przechodząc Leonem rozwikła się zagadka...
Jak pisałem graficznie jest o klase lepiej niż w jedynce ..ale jakoś nadal pistolet jest taki prostokątniasty :D Ale grafa nie razi mimo wieku,przynajmniej mnie ;)
Co tu jeszczee....no ogólnie często odnosiłem się do części pierwszej więc dodam ,że klimat gry lepszy w jedynce ,akcja lepsza w dwójce a ogólna rajcowność...To chyba we wszystkich residentach xD

Moja re-ocena Residenta 2 --> 8

Obecnie przechodze Residenta 3 na hard...czyli standardzik :)

07.02.2009 02:20
40
odpowiedz
Vidos
111
Legend

Resident Evil 2....5,5 godz...Czy to źle? - mnie zajęło to ok. 9 godz. więc poszło ci bardzo dobrze.

a chodzi mi o małą dziewczynke ,w której wcielisz się nie raz...ogólnie zagadkowa postać,bo co się stało pod koniec z nią to nie wiem...Może przechodząc Leonem rozwikła się zagadka...

Nie chcąc psuć sobie zabawy, nie czytaj spojlera.

spoiler start

Z tego co pamiętam, a przechodziłem to jeszcze na PS One, w dalszej części rozgrywki dziewczynka nie odgrywa żadnej znaczącej roli.

spoiler stop

02.05.2009 15:20
41
odpowiedz
kisame1996
1
Junior

Siema. Taa gra mi sie tez podoba. Wogole caly RE xD. Moze ma ktos na sprzedasz 2 na pc orginal? (najlepiej box premierowy)

21.08.2009 01:54
42
odpowiedz
kaziu1987
14
Pretorianin

ta gra to jest hicior jakiego niebylo i raczej niebedzie no prucz silent hill ale mowie o 1 w wersji na psx !! kocham te gry .

21.12.2009 12:05
43
odpowiedz
brydo89
13
Chorąży

klasyk jak nic. dobra gra ale najkrótsza ze wszystkich Residentów

21.12.2009 12:17
44
odpowiedz
M'q
85
Schattenjäger

Leon i Claire po 2 scenariusze, do tego Hunk i Tofu. Czy ja wiem, czy to tak krotko :)

22.07.2010 18:14
45
odpowiedz
bohoman
1
Legionista

ten klimat residentów przyprawia mnie o ciarki na plecach i właśnie oto chodzi w survival horror resdent evil 4 i 5 to zwykły shooter tpp wiec tych nowych nie polecam choć resident evil 2 oceniam ją na 10/10
Polecam

06.08.2010 04:58
46
odpowiedz
młoda foka
34
Centurion

Kto napisal,ze RE 2 to krotka gra? Rekord Polski to 4.38h.Ja przeszedlem ja w 4.52.Nie oddajac ani jednego strzalu procz walk z bossami,ktore byly konieczne,aby przejsc do nastepnego etapu.A przeciez RE to nie Forza czy Need for speed.Survival horror rzadzi sie innymi prawami.Same rozwiazywanie zagadek trwa troche a walka to juz zupelnie inna broszka.
Za pierwszym razem gra zajela mi 12.26h.To krotko?Fakt,ze biegalem bez przerwy do lazienki,zeby zmieniac pampersy ale kilkanascie lat temu i pampersy byly inne.Seria RE nalezy do moich ulubionych.W 1997 jej druga czesc okrzyknieto najlepsza gra fabularna na swiecie.
A teraz dostaje jakies marne oceny i recki bo w glowach nam sie poprzewracalo?Gralem we wszystkie czesci,ogladalem wszystkie filmy...Moj syn ma na imie Leon a corka Claire ;)
To kultowa seria i zawsze taka bedzie.Czasami cos chlopakom z Capcomu nie wyjdzie a to dlatego,ze chca kazdemu dogodzic a wiadomo,ze teraz konkurencja ostra i sprzedaz jest bardzo wazna.Ale nikt nie mowi o biblii czy koranie,ze to lipa.Po prostu nie wszyscy musza to lubiec a niewielu rozumie.Kocham RE i dam sie za nia pokroic.Tak mi dopomoz Shinji Mikami.

23.09.2010 12:48
47
odpowiedz
Jack Walters
5
Pretorianin

HMMM!!
niektórzy gracze nie są tak dobrzy jak ty,
np. ja przeszedłem grę w 3 dni i nie jestem pewny że gra jest krótka!!!
chcesz więcej to zagraj w RE 4!!!!

P.S WALI ODE MNIE PODNIETĄ ŻE RE 2 JEST RAZEM ZE MNĄ, BO JEST ŚWIETNA!!!!

13.11.2010 13:52
48
odpowiedz
MonstaMack
46
Pretorianin

Super by było jak by ta gra wyszła z poprawioną grafiką w hd np na xbox360.Dałbym nawet ze 3 stewki.

14.03.2011 21:21
49
odpowiedz
vergil11
46
Dovahkiin

Gra stara ale jara:D Pierwsze trzy części najbardziej mi się podobały.Szkoda że zepsuli czwórke i piątke:[

15.03.2011 18:25
50
odpowiedz
bobek2003
1
Junior

mam te gra i jest super ale boję się w nią grać

20.03.2011 20:05
51
odpowiedz
premium924783
1
Junior

genialna gra, jedna z najlepszych survivali w jakie grałem ;] dałbym i 5 stów za współczesny remake tej gry ;]

01.04.2011 23:21
52
odpowiedz
Tom20
80
Konsul

Z myślą o kolekcjonerach oryginalnych gier,którzy cenią zwykłe pudełkowe (dvd-case) wersje zrobiłem okładki na pudełko do Resident Evil 1,2 i 3 :)
Myślę ,że się spodobają...rozdzielczość nie jest za wysoka ,ale wystarczająca aby ładnie wyglądały na półce :D
Resident Evil 1 http://img846.imageshack.us/img846/2403/residentevil1.jpg
Resident Evil 2 http://img849.imageshack.us/img849/5034/residentevil2.jpg
Resident Evil 3 http://img806.imageshack.us/img806/993/residentevil3.jpg

20.04.2011 15:07
53
odpowiedz
pacos1980
8
Legionista

premium...szykuj 5 stow,niedlugo wychodzi remake raccon city,szykuje sie nam niezla zabawa
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=16480 oto link ,pozdro

23.05.2011 18:59
54
odpowiedz
forest122
12
Legionista

stara gra ale daje rade.

Graficznie lepsza niż jedynka i znacznie wyższa grywalność. Poza tym bardzo dobrze wyważone proporcje pomiędzy akcją i zagadkami.

14.04.2012 22:26
55
odpowiedz
mazi2110
2
Junior

gra zasługuje na wysoką ocenę jest super i pomimo tego że jest już stara to widać że wciąż jest popularna jak dla mnie RE 2 jest jedną z najlepszych gier survival do której z przyjemnością będę powracał

15.12.2012 13:45
56
odpowiedz
młoda foka
34
Centurion

@mazi2110 jesteś super gość!Gra wyszła kilkanaście lat temu a tu nadal spore zainteresowanie.To mi się podoba.
Ja skończyłem niedawno szóstą odsłonę i zauważam pewne podobieństwo do "dwójki" a mianowicie Capcom
powrócił do rozdzielania scenariuszy na odrębne kampanie rożnych bohaterów powiązane jednak ze sobą fabularnie.Jeśli ktoś będzie czytał jeszcze ten blog niech zagra w najnowszą część bo oprócz Chrisa i Leona,którzy
występują cyklicznie,to jest tu też Sherry Birkin (ta malutka dziewczynka,którą można było pokierować przez moment
a teraz pełnowartościowy bohater,dorosła kobieta i niezła dziunia w jednym) oraz Ada Wong,którą niektórzy
w "dwójce" zbyt pochopnie pochowali gdy tymczasem ona żyje i ma się calkiem niezle,przynajmniej graficznie (niezła figura i głos) i rownież ma własną kampanię (w "czwórce" ukazała się tylko w cut scenkach) która wieńczy całość.
Miłośnikom "Residenta" polecam gorąco.

04.04.2013 10:00
57
odpowiedz
Dzior
22
Chorąży

Dla tej serii kupiłem Gamecube na którą to wyszło dużo Residentów, dwójkę przechodziłem na gacku i byłem zachwycony nią tak mnie wciągnęła że gdy tylko przeszedłem scenariusz Leona od razu zabrałem sie za scenariusz Claire. Moja przygoda z Residentami zaczęła się od kupna mojej pierwszej Playstation 2 i kiedy to nie miałem tyle już pieniędzy żeby se jeszcze kupić jakąś gre na ps2 to postanowiłem wziąć coś z psx-a bo w końcu ma kompatybilność wstecz to pan polecił mi bym wziął Resident Evil pierwszą część. :)

08.11.2013 23:30
58
odpowiedz
Lyserg1260
37
Pretorianin
8.5

No! To jest świetna gra. Przyszedłem tutaj po beznadziejnym Resident Evil 6, żeby sobie przypomnieć czasy, kiedy Resident nie był kiczowatą masówką. Chociaż Revelations wydane w tym roku na PC jest świetne akurat.

31.10.2014 13:46
59
odpowiedz
chris17939
45
Centurion

Od pół roku obserwuję jak rozwija się fanowski projekt Resident Evil 2 Reborn HD. Czyli oryginalny Resident odbudowany od podstaw. Od dziś powinna być dostępna Alfa. Aż wstyd że jeszcze Capcom nie wziął pod opiekę tego projektu. Póki co jest całkowicie darmowy z tego co piszą twórcy będzie dostępna kamera klasyczna (czyli umieszczona w określonych punktach) lub TPP (czyli z za pleców) do wyboru. Capcom zamiast myśleć przez pryzmat tępych księgowych tnących koszta i maksymalizujących zyski (takie zachowanie sprawdza się tylko na krótką metę) powinien wyjść z otwartym umysłem i inicjatywą. I zamiast na ludziach kreatywnych oszczędzać na pięknych biurach.

14.01.2015 17:37
60
odpowiedz
jęczmienię
20
Chorąży
10

Świetna gierka, gram właśnie na emulatorku. Genialne intro, atmosfera grozy i ta muzyka. Ta gra szczerze może mierzyć sie z Silent Hill. Szkoda ze już takich gier nie robią. Grafika choć przestarzała ma swój klimat i co ważne pozostawia pole dla wyobraźni (tak samo jak stare fallout'y) co zapewne potęguje odbiór gry. Fajnie ze niedługo premiera jedynki w HD.

20.05.2015 04:08
61
odpowiedz
sickrabbit
16
Generał

Grałem w oryginał na szaraczku, wtedy szczena mi opadla jak to odpaliłem, najlepsza częśc, szkoda że jej nie odświerzyli tylko 1kę

12.02.2016 23:33
62
odpowiedz
janem16
1
Junior

wiecie może czy istnieje jeszcze możliwość nabycia tej gry lub re1?

18.03.2016 06:21
63
odpowiedz
n0rbji
42
Siedzący Byk
8.5

Jedyna część z serii w którą grałem dość sporo. Kolega pożyczył mi jakoś pod koniec podstawówki. Nie powtarzalny klimat grozy. Mam sentyment do tej gry

29.04.2016 17:51
64
odpowiedz
286 1MB Hercules 256 kb
2
Legionista

Jedna z nielicznych gier które przeszedłem ponad 10 razy,
Na wszystkie różne sposoby i clearie i leonem i to Niemicką wersją na placku jedynce

23.05.2016 18:14
65
odpowiedz
Volgart
3
Centurion

Ode mnie mocna dziewiątka za klimat i grywalność.

20.08.2016 19:38
66
odpowiedz
Ahtek84
12
Centurion
10

Od tej części moja przygoda z Residentem się zaczeła ,Jeszcze grałem na Czarno-Białym bo kabla Ntsc niemiałem,Wybitna część i najlepsza z wszystkich przechodziłem ją na wszystkie możliwe sposoby

12.04.2017 21:45
67
odpowiedz
dyziu1
1
Junior

To jest klasyk. Jeden jedyny w swoim rodzaju. Polecam

14.07.2017 14:14
68
odpowiedz
Pawson18
3
Chorąży

Kapitalna gra. Przeszedłem wiele razy.
Najlepsze części moim zdaniem to RE 1, RE 2, RE 1 remake.
Obok Alone in the dark 4 - New nightmare 2001 i
Silent hill 2 2001 najlepsze survival horrory tamtych lat.
Kiedyś powstawało wiele świetnych survival horrorów z prawdziwego zdarzenia np:
Resident evil 1 1996
Resident evil 2 1998
Resident evil 3 1999
Resident evil Code Veronica 2000
Resident evil 1 remake 2002 (wydany na pc w 2015)
Resident evil 0 2002 (wydany na pc w 2016)
Silent hill 1 1999
Silent hill 2 2001
Silent hill 3 2003
Blair witch - Rustin parr 2000
Alone in the dark 4 - New nightmare 2001
Później wiadomo seria RE i Silent hill zeszły na psy.
Z residentów zrobili gry akcji w re 4, re 5, re 6.
Ale w ostatnich latach kilka survival horrorów dobrych też powstało np:
Alan wake 2010
Evil within 2014
konwersja Resident evil 1 remake 2015 w HD
konwersja Resident evil 0 2016 w HD
Resident evil 7 2017 powrót do survival horror
I zapowiadany jest remake Re 2.

Tak oceniam serie Resident evil:
Resident evil 1 1996 10/10
Resident evil 2 1998 10/10
Resident evil 3 1999 8,5/10
Resident evil Code veronica 2000 9/10
Resident evil 1 remake 2002 10/10
Resident evil 0 8/10 (prequel)
Resident evil 4 2005 8,5/10
Resident evil 5 2008 6/10
Resident evil 6 2013 7/10
Resident evil 7 2017 9/10
Są jeszcze dodatkowo
Resident evil revelations 1 2013 7/10
Resident evil revelations 2 2015 7/10

Gra Resident Evil 2