Na PC "produkcja nie będzie borykała się z problemami technicznymi" ale nikt tego nie sprawdzi przed premierą ponieważ dema na PC nie ma...
Ale słowa producenta są jak dogmat! Preorderujcie!
A co miał powiedzieć? Że spartolili znowu sprawę i ukrywają to do premiery? Skoro PC miał być "wiodącą platformą" to dlaczego nie wydali demka właśnie na tą platformę? Mam nadzieję, że tym razem tego nie spieprzą.
Taaa, a ludzie z 1060 i 970 mający problemy z płynnością to wzięli się z czarodziejskiego kapelusza.
Problemy były z 60 fps w wysokich czy b.wysokich detalach. W konsolowych 30 fps to nawet słabsze karty dawały radę i to bez żadnych dropów.
Naprawdę nie wiem czemu wszyscy się czepiają PCtowych wersji, podczas gdy konsolowe zawsze działają gorzej. Nawet niesławne Dark Souls 1 na PC działało lepiej. Fakt miało limity 30 fps i 720p, ale przynajmniej trzymało stałe 30 fps w każdej lokacji.
Batman: Arkham Knight również działał dobrze dopóki nie ruszało się konsolowego limitu 30 fps.
Gracze PC po prostu oczekują znacznie więcej i 'zły port' to i tak lepiej niż 'tragiczne działanie na konsoli'.
Według szefa Arkane powodem braku dema na PC jest brak czasu... Ta. Serio tak powiedział.
Ja przeczuwałem, że będzie ok pod względem optymalizacji i sądząc po pierwszych gameplayach nie jest źle - wręcz przeciwnie. Nie czytałem na razie żadnych opinii czy recenzji, ale coś czuję że to będzie kawał bardzo dobrej, klimatycznej gry. Liczyłem na tą produkcje i mam nadzieję, że to kawał solidnego kodu, który zbierze dobre recenzję. Gier System-Shock-podobnych jest jak na lekarstwo, więc fajnie gdyby Prey okazał się hitem.
Musieliby się szczerze postarać by gorzej chodziło. "Mój wuja nie jest zły, lepszy od Hitlera" - tak to widzę.
Pewno dlatego, że wygląda też gorzej, przynajmniej takie są wrażenia po demie. Nijak to demo ma się do zrzutów na steam, choć może to stara kompilacja jakaś, wbrew temu co piszą mam nadzieję, że to nie jest prawdziwa pierwsza godzina, a właściwa gra rozpocznie się nieco inaczej.
Dema nie ma, bo w przypadku dem na PC piraci mogą wcześniej opracować sobie cracka. Bethesda po prostu wyciągnęła lekcję z DOOM`a.
Co do konfiguracji - no chciałbym im wierzyć, tym bardziej, że zwyczajnie kusi mnie żeby to kupić. Niemniej, wiadomo jak to jest z grami od Arkane Studios w dzień premiery i chyba się wstrzymam. Tym bardziej, że CryEngine jest trudniejszy do optymalizacji niż idTech 5 (bo przecież na tym silniku powstał Dishonored 2, czemu w tekście jest Void?).
Ale się zaorał, bo wszystkie pokazy dema z serwisów pecetowych były na pececie, dokładnie ten sam etap.
Kwestia optymalizacji jak zawsze, a jak słaba optymalizacja to zawsze kwestia sprzętu.
Na wcześniejsze recki nie ma co liczyć ?
Jutrzejsza Pre(y)miera wszystko wyjaśni, ale to ce, a gry na tym silniku zawsze są udane, nawet niedoceniony Ryse
Twórcy napomknęli,że ma działać dużo lepiej z zaimplementowanym denuvo, dzięki któremu wydajność znacznie wzrośnie nawet na słabszych konfiguracjach tzw."tosterach". Dodam jeszcze,że owe zabezpieczenie jest jak narazie nie do przejścia..wystarczy spojrzeć ile produkcji nie zostało jeszcze złamanych.Miłego grania..tzn oglądania na YT.