Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość System Shock Remake może doczekać się zmiany silnika graficznego

01.07.2016 11:20
1
Buran
38
Centurion

Jak widzimy w ciasnych korytarzach optymalizacja leży, wystarczy zobaczyć inne produkcje na tym silniku we wczesnych alfach, dużo lepiej sobie radzą w otwartych przestrzeniach niż nowy System Shock w zamkniętych.
Także to chyba nie wina silnika :D

Tak wiem że to jakaś tam wczesna pre-alpha, ale skoro już rozpatrują przejście na nowy silnik "bo Unity" to znaczy że szukają dziury w całym.

01.07.2016 11:22
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany668163
47
Generał

Lepiej zmieńcie silnik albo zatrudnijcie ludzi do roboty bo poziom techniczno - graficzny w Tym Remasterze jest jak na 2005/06 rok.. Wiem, że to Pre- Alpha, ale nie wydaje mi się aby dużo różniła się ostateczna wersja od tej.

Grywalność dobra i takie minimalistyczne podejście mi się podoba, ale jak już odkopywać klasyka z tak dalekiej przeszłości to w wielkim stylu!

post wyedytowany przez zanonimizowany668163 2016-07-01 11:27:12
01.07.2016 11:54
1.1
3
zanonimizowany1182963
2
Centurion

Pokaż mi grę z 2005, która wygląda jak ten remaster. Śmiało.

01.07.2016 13:42
komor25612
1.2
komor25612
93
Herszt Bandy

2005? Ba , pokaż z 2010 nawet.

02.07.2016 22:58
AIDIDPl
1.3
AIDIDPl
172
PC-towiec

Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena -- 2009r.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2016-07-02 22:58:32
01.07.2016 12:06
pieterkov
2
odpowiedz
1 odpowiedź
pieterkov
143
Senator

Pograłem w to parę minut i utknąłem w momencie gdzie trzeba naprawić obwód (widoczne na wideo w 0:46). Podniosłem kartę od strażnika, dała mi ona dostęp do czerwonego pokoju z pudełkami, ale nic ciekawego tam nie było. Jak go naprawić?

01.07.2016 13:23
robert357
2.1
robert357
66
Konsul

Wystarczyć wkręcić śruby, które zamykają obwód. Trzeba połączyć działającą górę z dołem.

01.07.2016 13:01
kaszanka9
3
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

sporo osób wspierających projekt finansowo sugerowało nam przejście na Unreal Engine

Tak, najlepiej słuchać użytkowników bez jakiejkolwiek wiedzy z wypranymi marketingiem mózgami.

01.07.2016 13:15
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
hinson
128
Generał

Pokaż mi grę z 2005, która wygląda jak ten remaster. Śmiało.

Poziom graficzny jest zbliżony do Quake 4. Co prawda ten remaster wygląda trochę lepiej ale jakiejś drastycznej różnicy nie widać.
Ja bym bardziej obstawiał że ta grafika jest na poziomie gier z lat 2007-2008.

01.07.2016 16:18
4.1
3
zanonimizowany1182963
2
Centurion
Image

Ty tak poważnie, Quake 4?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

01.07.2016 16:19
4.2
1
zanonimizowany1182963
2
Centurion
Image

I System Shock. Faktycznie, prawie identyko...

02.07.2016 22:53
AIDIDPl
4.3
AIDIDPl
172
PC-towiec
Image

Tak wygląda Quake 4, zrobiłem przed chwilą, wszystko wymaksowane --->

To co dałeś to jakieś low-resowe gówno, na grafice co najwyżej medium...

A jeśli miałbym porównać grafikę remaku do jakiejś gry to zdecydowanie byłyby to "Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena" gra z 2009 roku...

post wyedytowany przez AIDIDPl 2016-07-02 23:08:55
01.07.2016 13:18
.:Jj:.
5
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Osobiście mam trochę wywalone na fajerwerki graficzne w tym SS. To nie Crysis ani Metro.

Zmiana silnika będzie dobra i wskazana, jeśli dojdą do momentu w którym obecny ogranicza wielkość lokacji, interaktywność ze światem, implementacje rozsądnej fizyki czy modelu zniszczeń oraz będzie wpływał negatywnie na możliwość budowy klimatu- problemy z różnymi rzeczami związanymi np. z oświetleniem.

Wszystko zależy od doświadczenia w pracy nad danym silnikiem. Jak brak jego i talentu to z najlepszego silnika może wyjść gniot.

01.07.2016 17:00
6
odpowiedz
Ghost_
132
Konsul

Technologia i "najlepsze możliwe doświadczenie" idą ze sobą w parze

01.07.2016 17:05
.:Jj:.
7
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Nie do końca rozumiem :) Wykupienie licencji na silnik nie jest równoznaczne z możliwościami i potencjałem na jego dobre wykorzystanie. Silniki Unreal są doskonałym przykładem, gdzie porządne studio było w stanie wyczarować coś świetnego, a kiepskie- wydać paskudnego i źle zoptymalizowanego gniota.

01.07.2016 18:09
Ezrael
8
odpowiedz
Ezrael
197
Very Impotent Person

I dobrze, bo obecnie wygląda to dość paskudnie. Rura w ręku, zwłaszcza kolanko, czy rury na ścianach wyglądają jakby były zrobione z plastiku popsikanego akrylem.
Ogólnie zbyt kolorowo, zbyt jaskrawie i zbyt świacąco jak na mój gust. Wręcz kreskówkowo.

Co do samej rozgrywki ciężko się wypowiedzieć. Postać reaguje z dziwacznym opóźnieniem na ruchy myszką (nie wiem, czy tak ma być, czy coś jest nie tak u mnie), demo zawiesza mi się w kółko w tym samym punkcie, optymalizacja tragiczna.

Kibicuję mocno projektowi, bo SS1 to ulubiona gra mojego dzieciństwa i fajnie byłoby w to zagrać w nieco nowocześniejszej odsłonie, ale nadal jeszcze jest masa pracy do wykonania.

post wyedytowany przez Ezrael 2016-07-01 18:15:56
02.07.2016 22:04
👍
9
odpowiedz
vg24a3
28
Chorąży

Fajne demko, według mnie wygląda naprawdę dobrze, wiadomo że mogłoby lepiej ale jak nawet zostanie na tym poziomie to i tak chętnie pogram. Przeszedłem kilka razy :D

Jeżeli faktycznie przeskoczą na UE4 to fajnie, lepiej dla nas.

Dobra robota

Wiadomość System Shock Remake może doczekać się zmiany silnika graficznego