Need for Speed wjechało na rynek amerykański
Szczerze... to kupiaste te oceny. Spodziewałem się mocnej średniej "8"
No nic może do czasu premiery na PC poprawią to i owo....
Czyli dupy nie urywa, sredniej nawet 8 nie wyciagneli.
Panowie powinni chyba juz sie nauczyc tego aby nie sugerowac sie ocenami portali :)
Niby tak, ale srednia portali to dla mnie taki pierwszy filtr, zwlaszcza w grach AAA (bo jak jest niska to wiedz, ze cos sie dzieje). Drugim jest srednia graczy.
Jasne, jest szansa ze gra jest kiepska a "przekupione zle media" daja same dychy, ale wtedy widac rozbieznosci w srednich i czlowiek zaczyna dociekac, ktora strona ma racje. Bo hejt graczy czesto jest bezpodstawny i nie dotyczy gry jako takiej, tylko np. wymaganego drm, ceny dlc (jak bylo w przypadku Destiny) albo downgradu grafiki.
Moze byc odwrotnie- gracze daja wysoko, a media nisko, ale to sie zdarza zwykle w przypadku mniejszych gier, czesto indie czy budzetowych i tu juz ja sobie oceniam sam, czy cos takiego mnie w ogole interesuje.
A jak srednie sa podobne to mozna sie spodziewac, ze dosc dobrze oddaja one wartosc gry. Co oczywiscie tez nie znaczy, ze mi sie ta gra spodoba, bo gusta sa rozne.
^ Prawda dlatego za dwa dni sam będę już sobie jeździł. Beta mi bardzo podpasowała więc będzie granie :)
Czyli jeden zakup mniej, kupić można ale nie za premierową cenę.
Spodziewałem się wielkiego powrotu NFS'a ale ten już chyba jednak nigdy nie nadzejdzie
Może załatwię sobie Rivals bo widzę, że ma lepsze oceny ;d
Jak na wielki powrót to z recenzji wynika wielki zawód i kupa, powrót z klasą to powinno być cudo na minimum 85% pozytywnych, a tak nie jest.
Po takich ocenach, no nędza.
Generalnie recenzenci chwalą klimat, grafikę i fizykę jazdy, a krytykują konieczność stałego połączenia z Internetem, niedopracowanie techniczne i szwankująca optymalizację na Xboksie One.
Czyli generalnie z tym co powinno jest dobrze, a to co na minus mnie nie interesuje bo i tak nie będę grał na konsoli, a do wyjścia wersji PC może problemy techniczne załatają.
Prawda jest taka, że minusy to głównie problemy techniczne, które na PC zostaną wyeliminowane. Na Xboxie gra nawet nie trzyma stałych 30 klatek, więc - to fakt - konsolowcy mają grę jako pierwsi, ale to komputery będą ją miały usprawnioną i z lepszą grafiką :)
@kaszanka9 - tylko spójrzmy prawdzie w oczy - jak za główny minus jest podawany mus połączenia z internetem to co to za minus? Prawie każdy ma teraz jakikolwiek stały dostęp do internetu - czy to przez internet mobilny, czy np. Neostradę - więc jak można zaniżać ocenę przez to, że jest wymagane stałe połączenie z internetem? Jeśli takie coś odbiera chociaż 1 punkt z oceny w skali 10-stopniowej to jest to śmiech na sali. Albo za minus jest podawana optymalizacja pod X-skrzynkę - nas pecetowców taki minus nie interesuje praktycznie - i już z trzech głównych minusów przykładowo zostaje tylko dla mnie jeden - niedopracowanie techniczne (choć nie mam pojęcia, jak ono wygląda, na czym polega). "Generalnie recenzenci chwalą klimat, grafikę i fizykę..." - czyż to nie jest najważniejsze? Chwalą to, co powinni, negują natomiast to, co tak naprawdę ma o wiele mniejsze znaczenie. Także te oceny pokroju 6,3/10 radzę roztrzaskać o kant tyłka, ja nadal jestem przekonany, że to będzie (dla niektórych już jest) NFS, na którego długo czekaliśmy.
Paorro--> Z tym połączeniem z internetem różnie bywa. Każdy net w domu przy konsoli stacjonarnej ma. Jednak nie wiadomo jak działa infrastruktura serwerów. Jeśli jest to poziom Blizzarda, gdzie awarie zdarzają się może raz na kwartał i to najczęściej z powodu DDoSu zbanowanych za exploitowanie dzieciaków, to nie ma problemu. Jednak jeśli ten wymóg połączenia z netem przełoży się na zrywanie połączenie i konieczność powtarzania wyścigów, to wówczas jest to dla graczy wielki problem.
Co do wersji na XO, to gracze są sami sobie winni, że kupili taką, a nie inną konsolę. Twórcy gier już z wielką niechęcią starają się utrzymać 30 fps nawet na PS4, a XO olewają totalnie. Coraz większa popularność Steama działa na niekorzyść konsol. W czasach X360 i PS3 komputery miały mniej niż 10% udziału w rynku AAA. Teraz najczęściej wyciągają ok. 30% sprzedaży, albo nawet więcej, co daje im drugą pozycję za PS4.
Zobaczymy co pokaże wersja PC, ale z reguły jest tak, że jeśli premiera wersji PC jest odkładana, to ta wersja oferuje wyraźnie więcej niż konsolowe. Żaden wydawca nie chce psuć sobie stosunków z Sony czy Microsoftem, a na PC wszystko co dobre i grywalne i tak się sprzeda, nawet kilka lat po premierze na konsolach.
Bardzo chciałbym zobaczyć odświeżone wersje XO i PS4 na lepszych podzespołach, by gry w końcu mogły iść do przodu, a nie siedzieć już drugą generację z takimi samymi mechanikami gameplay'owymi.
Piszecie ze na PC gra wyjdzie ulepszona, bez błędów itd.
Przypadek Batmana, Unity nic Was nie nauczył ? :/
Paorro [12]
Fakty są takie, że jak dają tak niskie oceny to ta gra jest słaba i tyle na temat, chwalą, ale tak naprawdę z oceny wynika, że szajs.
No to skoro chwalą klimat, grafikę i fizykę jazdy, najważniejsze rzeczy, to skąd tak niskie oceny, za pierdoły odjęli, jak te 3 czynniki to 95% oceny powinno być, czyli co, super ale 6, 7, 7 jak na to czym miała być ta gra to ocena DUŻO poniżej oczekiwań dla mnie, albo GOL sobie zacytował kogoś tam, gol nie od dziś jest znany z własnych niesprawdzonych rzeczy, bo z ocen to nie wynika wcale, że super i pewno tak nie będzie.
Jeżeli gra nie jest na tyle dobra, że zgarnia minimum same 8, to nie jest żaden wielki powrót.
Beaverus [14]
Te drunie z EA chciały zrobić znowu blokadę na 30 fps, rozumiesz to, ile razy można tłumaczyć, czy oni mają ludzi za debili, doskonale wiedzą, że na pececie nikt nie chce ścigałki bez 60 fps, a oni i tak rżną głupa cały czas, celowo.
NFSy na PC ostatnio miały słabą optymalizację więc o tej najlepszej wersji radziłbym zapomnieć.
Chyba, że ktoś ma kompa za 5k
Skoro wersja na PC wyjdzie dopiero w przyszłym roku, to stawiam że będzie dobrze zoptymalizowana i ceny sięgną 9. Zgadzam się że te minusy z recenzji to takie że mogłoby ich nie być. Jeśli grafika, klimat i fizyka jazdy są wporządku to mamy bardzo dobrą ścigałkę. A i jeszcze jedno - ocena 8 nie jest "średnia", tylko "dobra". Średnia to gra na poziomie 6-6,5 a może i 7.
Nie byłbym taki pewien czy to małe minusy. O ile w MMO to są drobiazgi to w wyścigach słaba optymalizacja, i drobne lagi, zwiechy itd. mogą zabić całą przyjemność z gry. Do tego pytanie jak jest zrealizowane to połączenie z serwerami, może przecież być tak, że jak słabo to stoi i każda czkawka na łączu np. wywala cię z wyścigu to jest to poważna wada, a jak jest to potrzebne tylko do odpalenia gry i aktualizacji jakiś tam statystyk raz na jakiś czas co gra robi gdy ma taką możliwość a inaczej grzecznie czeka bez wpływu na rozgrywkę to faktycznie żadna wada.
No dobra, tylko mamy pierwszy dzień po premierze, jak można już teraz jako minus podawać sam FAKT potrzeby stałego dostępu do internetu? Narzekają na stały dostęp, bo? Bo jest wymagany? Bo nie będzie można piracić? Nie rozumiem samego narzekania na to. Rozumiem gdyby te serwery już teraz wykazywały ogromną tendencję do psucia zabawy, ale samo narzekanie dla narzekania jest śmieszne i bezpodstawne, w żadnym stopniu miarodajne. Zdaję sobie sprawę z tego, że jak coś będzie nie tak z serwerami to nikt nie pogra, ale czy powinno się oceniać gry "na zapas", wbrew jakiejkolwiek logice? Przecież na samą dostępność serwerów na razie nikt nie narzeka. Niech pograją chociaż tydzień/dwa i wtedy napiszą, czy ten mus połączenia jest faktycznie aż tak wielkim utrudnieniem. Co do ocen, wszedłem chwilę temu na Metacritica - od krytyków jest ocena 71/100 i żadnej negatywnej opinii - 9 pozytywnych, 7 mieszanych. Od graczy jest 7.8/10 - na 171 ocen 33 są negatywne. To co jest opisane, odnosi się głównie do musu bycia online, czy na przykład braku widoku z wnętrza auta. Sorry, ale takie minusy (i same oceny) naprawdę ciężko traktować poważnie, tym bardziej gdy czyta się, że wrażenia z jazdy są znakomite, styl jazdy jest przyjemny a grafika wygląda bardzo ładnie, no ale jest wymagane połączenie z netem i dlatego ocena negatywna.
Stale polaczenie z internetem? Dziekuje, postoje.
Widze ze produkt zostal skierowany do bezmuzgich nastolatkow.
Chuj mnie obchodza jakies inne osiagniecia debili "znajmoych". Ja chce miec fajna gre wyscigowa, a nie fejsbuka.
Widze ze produkt zostal skierowany do bezmuzgich nastolatkow.
:D:D
Oceny nie zgorszę, chociaż mogłyby być lepsze, nie mniej z opinią się wstrzymam póki nie zagram.
Po obejrzanych gameplayach stwierdzam, że ten NFS jest nawet dość udany. Muszę jeszcze tylko ocenić fizykę jazdy jak sam zagram.
A co to za zabiegi by gra na PC wyszla za pół roku? Na siłę wpychanie ludziom konsol.
Więc wybór:
1. Niedorobiona gra na konsole, kupno konsoli czyli wydatek rzędu 1700 zł.
2. Oczekiwanie pół roku.
Ani to ani to dobre.
jaalboja - zdjęcie blokady 30fps wyspecjalizowanemu zespołowi zajmuje pół roku, heh, kiedy jeden moder potrafi to zrobić w tydzień