Wiedźmin 3: Dziki Gon – gameplay z wersji na Xbox One
Tylko mi się wydaje czy to wygląda tragicznie w porównaniu z tym co pokazywali na początku i na E3? Szczególnie trawa i drzewa wyglądają strasznie prosto i sztywno. Czyżby powtórka z Watchdogs?
no a czego się spodziewałeś :) ? Gra wygląda teraz poprostu dobrze a na E3 urywała dupe. Wiadomo że to wina konsol bo teraz ledwo ciągną w 30 fpsach a jakby grafika była dużo lepsza na pctach to by był płacz że wszyscy wywyższają pcty, i tak to jest niestety...... jeden build do konsol i pctów tylko że na pcta wymagania z kosmosu a grafika już nie. :(
Dla porównania najnowszy dragon age na ultra chodzi na gtx 770 a grafika bije tą z wiedźmina, a tutaj gtx 980 na ultra ?? śmiechu warte , myślałem że ludzie z cd-projekt są słownymi ludźmi a tu okazuje się że wszyscy tacy sami...
Nadzieja matką głupich jak to mówią. Pokładałem ogromne nadzieje w tą gre. Wiadomo, fabuła i same słowiańskie klimaty są fajne, ale rozbryzgująca się krew za każdym ciosem zostająca na ziemi dodawała do efektu, a tak powycinali połowe efektów, którymi tak się chwalili. Różnica między tym: http://i.imgur.com/ypEZ41X.jpg a tym: http://i.imgur.com/MjqqQVH.jpg jest ogromna. Strasznie się zawiodłem na CD-Project RED...
Downgrade przebolałem już dawno - był konieczny, bo pecety nie wyrabiały (poza promilem tych najmocniejszych). Pamiętamy przecież wszyscy masowy płacz na forach, po podaniu wymagań sprzętowych i "drugą falę narzekań" po pokazach pierwszych buildów, gdzie GTX 980 ledwo wyrabiał na "high" w 30 - 40 klatkach (ze spadkami).
^^ Redzi zapewne czytali te narzekania, a później spojrzeli na steam jakimi to "mocnymi" kompami dysponują gracze pecetowi... decyzja mogła więc być tylko jedna ;-)
Afera owszem jakaś tam jest, bo CDP "idzie w zaparte" jak UBI, ale dla mnie nie ma to znaczenia (akurat to). Co więcej - dopiero po "downgradzie" złożyłem preorder, wcześniej nie byłem pewny czy mój rydwan to pociągnie (mniejsza o to w jakich detalach).
Gra i tak wygląda bardzo ładnie (złego słowa nie powiem), tak jak ładnie wyglądał na premierę Crysis (a też zaliczył solidny downgrade), czy Bioshock: Infinite (tak samo), czy kilka innych gier.
Także - byle do 19 i wsiąkam w ten świat (ale ściemy z "brakiem drmu" im nie zapomne). Szykuje się świetny tytuł na długie godziny - to lubię :)
To jest filmik z Xbox One, nie dowodzi on downgredowi wersji PC.
CHyba, ze macie filmiki ktore i temu dowodza.
Szczerze, śmieszą mnie osoby zszokowane downgradem. Sami jesteście sobie winni. KAŻDA gra w dzisiejszych czasach, zalicza mocne obniżenie jakości grafiki w porównaniu z pierwszymi pokazami. Kiedy to w końcu do was dotrze i przestaniecie oczekiwać grafiki, jaką oglądamy na pierwszych gameplay'ach? Sorry, ale zejdźcie na ziemię... ;)
Co do gry, wygląda bardzo przyzwoicie na każdej platformie, także spoko. Czekam na premierę, oby pokładane w Wiedźminie nadzieje, nie okazały się złudne.
był konieczny, bo pecety nie wyrabiały (poza promilem tych najmocniejszych).
A konsole wyrabiały?
^^ Redzi zapewne czytali te narzekania, a później spojrzeli na steam jakimi to "mocnymi" kompami dysponują gracze pecetowi... decyzja mogła więc być tylko jedna ;-)
Dlatego zdecydowano się na obniżenie rozdzielczości do 900p na Xbox One? Już nie wspominając o pierwszym gameplayu z XO gdzie gra chodziła w jakiś 15-25 klatkach.
snopek9 - jest mnóstwo materiałów na youtube pokazujące rozgrywkę na PC i można łatwo zobaczyć, że jest downgrade.
http://imgur.com/a/K3uFC#QcOH0nT
Bezi2598 - prawda jest taka, że grafika z pierwszych pokazów była nieosiągalna na dzisiejsze konsole, jak i PC.
http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/34qnvg/the_witcher_3_got_a_massive_downgrade
Masakra jak ta gra graficznie się zmieniła.. Rozumiem, że konsole nie wyrabiają, ale żeby aż tak, że podmieniony jest cały skybox, brak wolumetrycznych chmur, potwór wyglądający jak z gry na x360 jak nie gorzej... Zasięg rysowania obcięty na 1 screenie ledwo widać budynek w oddali. Masakra, dobrze że w grze interesuje mnie głównie fabuła i zadania, szkoda tylko, że nie pokazywali gameplayów w grafice taka jaka jest od początku. Zmieniali podobno ten silnik renderujący na 100 przez konsole, które nie wyrabiały i teraz widać jak gra diametralnie się zmieniła.
Nie zmienia to faktu, że i tak niemogę się doczekać, do wtorku wszystko się wyjaśni, mam nadzieję, że niedługo zobaczymy jakieś pierwsze recenzje.
warass
Ja to wiem, ale zaraz przyjdzie beton z obu stron barykady i będzie znowu zrzucać winę na drugą platformę, tak samo jak w wątku pod trailerem.
Co do gry to ja się nie martwię. Redzi pozwolili zamieszczać recenzje na tydzień przed premierą więc są pewni swojej gry. Ja się już nie mogę doczekać.
wiadomo że grafika niezrobi z gry lepszej ale napewno wymagania od ludzi są jeśli cdprojekt daje takie kosmiczne wymagania tylko w zwykłej 1920x1080 rozdzielczości a przyjemniej by się grało z super innowacyjną oprawą ale cóż trzeba będzie się obejść smakiem.
@dami hawx -> Cytat: "Dla porównania najnowszy dragon age na ultra chodzi na gtx 770 a grafika bije tą z wiedźmina" -> Dragon Age był lepszy, jeśli chodzi o optymilizacja i efekty cząsteczkowe, ale Wiedźmin 3 ma przewagi pod względem jakości tekstury, modeli postaci, choreografię walk i oświetlenie (zachód słońca). Tekst od Papkin z redakcji CD-Action. Nie pisząc o otwarty świat, a DA:I ma tylko "sztuczny" pół-otwarty świat i bardzo marne jakości poboczne questy.
Owszem, Wiedźmin 3 ma downgrade. Dlatego nie polecam Ci oglądać materiały o przyszłe gier AAA z E3 oprócz Indie, bo już nie można wierzyć na takie reklamy. Pozdrawiam.
okey downgrade celowy żeby więcej osób zagrało ale przecież wymagania takie same są a mogli zrobić dobrą optymalizacje żeby więcej ludzi zagrało na starszym sprzęcie ? mogli! tak samo jak rockstarr zrobił optymalizacje genialną w której każdy coś dla siebie znajdzie :) niepopisali się ale wiadomo że i tak witcher 3 będzie grą przynajmniej na 9/10. już przebolejemy bo i tak źle niejest a może po premierze przywrócą te efekty moderzy ? albo sam cdprojekt jak to miało miejsce z watchdogsami .
Czy ja mam tylko wrażenie, że ta gra wygląda tylko trochę lepiej od Wiedźmina 2?
postacie się zgodze i animacje ale rozmawiamy o oprawie graficznej , a dragon age miał pół otwarty ale lokacje były dużych rozmiarów więc to niejest powód jako taki a teksturki na frostbite 3 są ostre jak żyleta i nigdzie lepszych niema ;).
@dami hawx -> Wiedźmin 3 to wielki świat gry o bogate zawartości. Im większy projekt, tym łatwiej o błędy, i dlatego optymalizacja gry to wielka sztuka, która wymaga nie lada umysłów i organizacji. Kacper o tym wspomniał. Owszem, mogłoby być lepiej, ale ekipa CD-Projekt Red to nie Rockstar czy BioWare. :P
@lordpilot -> [19] Nom. PC nie jest aż taki idealny i ma własne wady. Nie ma uniwersalna platforma do granie bez wad. ;)
A konsole wyrabiały?
^^ No nie wyrabiały, to jest (dla mnie) dość oczywiste. Kolegom pecetowcom (zwłaszcza tym posiadającym tylko i wyłącznie tą jedną platformę) tak chętnym do szukania winnych chciałem po prostu przypomnieć, że pecety też nie są "tak piękne (i mocne) jak je malują" :)
Jakby ktoś miał wątpliwości to "Internet nie zapomina" - wystarczy zerknąć do wątków o wymaganiach sprzętowych i tych po pokazach pierwszych buildów i informacjach o "framerate" :)
Gdyby nie downgrade, 99% z was nie odpaliło by nawet tej gry, a konsole pewnie nie dałyby wgl rady... Tego byście chcieli? Aby mały ułamek graczy z istnymi sprzętowymi bestiami mógł się cieszyć grą, podczas gdy reszta oglądała by gameplaye? Ogarnijcie się, rynek gier nie istnieje od wczoraj, powinniście wiedzieć jak to funkcjonuje. Downgrade to naturalna kolej rzeczy przy każdej produkcji, deal with it...
Najgorzej jest gdy się porównuje te screeny i trailery. Niektóre obrazki z aktualnej wersji wyglądają ładnie a głównie przez paletę barw i wciąż przyzwoite niebo. Podczas grania wciąż może się podobać ale niestety przesadnie jaskrawa kolorystyka jest nieprzyjemna.
Brakuje klimatu pokazanego ponad rok temu, gdzie wciąż styl graficzny przypominał W2 ale z lepszymi teksturami(podobnie było gdy tworzono W2 i wcześniej był bliski W1 ale potem zmieniono to na +). Teraz wydaje się, że W2 jest ciekawszy graficznie niż W3, nawet mimo słabszych tekstur. Zabiegi komatyczne są milsze dla oka w W2 , a pomimo że Zabójcy Królów ma przesadnie dużo bloomu i zagrań świetlnych to wydaje się ładniejszy niż W3(który obfituje w przesadzony czerwony i zielony).
Las Flotsam to cudna okolica, aż chce się rozleglejszego terenu. W W3 jest masa otwartego terenu i niestety odbija się to na kiepski LOD. Choć w W2 to było wręcz tragiczne. Tak czy inaczej szkoda, że nie będzie tego co widzieliśmy wcześniej. Może we Wiedźmin 4, tzn we Wiedźmin: The Prequel :)
@boojan27 -> Cytat: "Gdyby nie downgrade, 99% z was nie odpaliło by nawet tej gry, a konsole pewnie nie dałyby wgl rady... Tego byście chcieli?" -> Dokładnie! :) Twórcy W3 po prostu przeliczyli swoje siły. Grywalność i płynność jest ważniejszy od najpiękniejsza grafika. Jak ogłosili wymagania sprzętowe W3 po raz pierwszy, to w Internecie było aż tyle jęki i płacze graczy. XD Polecam obejrzeć filmik "Hitler i wymagania sprzętowe W3" na YouTube. XD
Ale nie ma co rozpaczać. W3 po downgrade tak nadal wyglądał cudnie i niesamowicie. A z pewnością w przyszłości będą mody upiększające. :D
Sir Xan --> No właśnie, dobrze że chociaż niektórzy to rozumieją :) Również uważam, że Dziki Gon wciąż wygląda bardzo dobrze i nie ma co płakać.
To jest filmik z Xbox One, nie dowodzi on downgredowi wersji PC.
Wersja na PC,XO,PS4 wygląda tak samo jest on wszechobecny.
I nie gadajcie że PC nie stać by było na więcej, co jak co ale bez problemu na PC można było by dowalić większe pole widzenia, i dowalić więcej roślinności itp: by wymagania były takie jakie są. To raczej teraz te wymagania są nie adekwatne do poziomu graficznego. A nie na odwrót (że grafika jest taka jak być powinna do wymagań).
Jeszcze się okaże że wymagania są mocno zawyżone i co wtedy ?? wszystko będzie wtedy jasne że gra była robiona pod konsole a PCtowi się tylko oberwało.
Dokładnie! :) Twórcy W3 po prostu przeliczyli swoje siły. Grywalność i płynność jest ważniejszy od najpiękniejsza grafika.
I nikt tego nie zmieni
Gdyby nie downgrade, 99% z was nie odpaliło by nawet tej gry, a konsole pewnie nie dałyby wgl rady... Tego byście chcieli?
Nie do końca tak jest konsole na pewno by w ogóle nie dały rady uciągnąć to pewne, na PCta były by pewnie jeszcze wyższe wymagania, ale nie ma co ukrywać że obniżyli sporo jakość do możliwości PCta, wszak konsole są o wiele słabsze niż PC tu się chyba każdy zemną zgodzi. Więc jak pisałem na początku postu na pewno dało by się zrobić większe pole widzenia+ więcej roślinności i drzew. BO te dwa smaczki dają najwięcej uroku w grze, a tak nasrali HAIR,PsyhXa i inne technologię.
Nie wspominam już o samym większym polu widzenia dla którego PS4 i XO już miałby by problemy z uzyskaniem takiego efektu, ze względu na sprzęt i jego możliwości które Wiedźmin 3: Dziki Gon wykorzystał.
Ja obecnie mam gdzieś jak gra wygląda ważne że jest klimat i jest pięknie, ale najgłupsze jest to że gra wygląda jak wygląda a wymaga takiego sprzętu. Stąd liczę że te wymagania będą zawyżone, ale jak to będzie finalnie przekonamy się 19 maja.
Przeglądam te wątki i zastanawiam się czy istnieje bardziej monotematyczna grupa od graczy. Mam wrażenie, że czytam w kółko trzy takie same posty. Zwykle, niestety, napisane łamaną polszczyzną.
Trzeba być naprawdę idiotą by pokazywać takie linki
http://imgur.com/a/8I1He
hahaha pokazane z trailera ! to nie było gameplay, tylko TRAILER zrobiony na silniku z gry.
Ludzie to już naprawde są głupi. A downgrade oczywiście jakiś był na pewno bo PS4 jest słabe a Xbox jeszcze gorszy.
Nie zrozumcie mnie źle, ale mi osobiście chodzi o troszkę inną sprawe. To, że W3 wciąż wygląda dobrze jest faktem, ale co innego reklamowano. Branża gier komputerowych jest jedyną branżą gdzie można reklamować jedno i sprzedawać drugie. Gdybyście kupili samochód, reklamowany jako samochód ze złota, a w salonie stałby z drewna w tej samej cenie bo "zabrakło im złota" zaraz zrobiłby się szum, telewizja i ciąganie po sądach. Sega z swoim Alien: Colonial Marines jako jedyna dostała po dupie i przegrała sprawę sądową za to samo co dzieje się z W3, oczywiście na mniejszą skale, ale jednak. Mimo to tutaj będą go i tak wychwalać "bo nasz".
Cytat: "Gdyby nie downgrade, 99% z was nie odpaliło by nawet tej gry, a konsole pewnie nie dałyby wgl rady... Tego byście chcieli?" -> Tak, właśnie tego bym chciał. Sam bym nie odpalił W3 gdyby wyglądał tak jak pierwotnie, ale wiedziałbym że CD-PR dotrzymało swoich obietnic i wypuścili to co reklamowali. Gdyby Wiedźmin 3 byłby reklamowany z grafiką jak w Wiedźminie 1 i taki został wypuszczony, niemiałbym z tym żadnego problemu. Producenci i Dystrybutorzy gier komputerowych mogą robić co chcą, a i tak gracze to kupią.
To, że W3 wciąż wygląda dobrze jest faktem, ale co innego reklamowano. Branża gier komputerowych jest jedyną branżą gdzie można reklamować jedno i sprzedawać drugie.
Przecież pokazano jak gra będzie naprawdę wyglądać długo przed premierą, tak samo jak z Watch Dogs. Z Alienem było co innego, bo wyszło szydło z worka dopiero po premierze.
Pozdrawiam też tych, którzy myślą że Battlefront będzie wyglądał jak na pierwszym trailerze. Tam to dopiero będziecie w szoku...
Czy ja mam tylko wrażenie, że ta gra wygląda tylko trochę lepiej od Wiedźmina 2?
+1
Wiedźmin 2,5 z otwartym światem.
Ciekawe czy te przesadnie kołyszące się krzaki i drzewa w wersji finalnej zostaną poprawione albo czy wyjdzie chociaż jakiś patch na to, bo to, co widać na ostatnich filmikach wygląda niekiedy groteskowo.
akurat battlefront jest robiony na frostbite 3 i z fotogrametrią :) polecam zagrać w zaginięcie ethana cartera , i dodać do tego lepszy silnik i więcej ludzi będzie zajmowało się mapami :D efekt jak najbardziej osiągalny.
Jak czytam o tym że BioWare zrobił lepszą robotę przy optymalizacji (DA:I), to nie wiem czy się śmiać czy płakać... wejdźcie na gafa, tam wrzucają czasem gify z gry, z wersji która wyciekła u arabów, gra wygląda ślicznie (PS4), teraz dodajcie do tego żyjący świat (nie przyspawane NPC jak w DA), z olbrzymimi otwartymi przestrzeniami (dużo map w DA, wydawało się jedynie otwarte, jednak wciąż były to korytarze), z cyklem dobowym i pogodowym (w DA brak), dorzućcie do tego mechaniki takie jak:
Symulacja wody, symulacja wiatru, tkanin, fur, itd.
I odpowiedzcie sobie sami, czemu DA:I chodziło na takiej konfiguracji, a Wiedźmin chodzi na takiej.
Ten gif wygląda świetnie:
http://i.imgur.com/G2kWij9.gif
Co do downgrade, widać że gra straciła na jakości niektórych tekstur, głównie otoczenia, pewnie sporo da włączenie filtru wyostrzającego (chyba jest w opcjach gry), dzięki któremu widać dodatkowe szczegóły, no i ubersampling (który zostanie odblokowany później), sporo daje też kolorystyka, pooglądajcie gameplaye ze Skellige, gdzie gra wygląda pięknie (dzięki stonowanym barwom i zimnemu oświetleniu), sporo natomiast odejmuje zmiana koncepcji nocy (są jaśniejsze, przez co na niektórych scenach zmienia się całkiem gra świateł, płomienie przy scenie z Gonem nie są głównym źródłem światła, przez co całość wygląda strasznie płasko i dziwnie). Trzeba czekać do premiery i odpalić grę na full żeby zobaczyć jak duże są różnice (bo to że są jest pewne), bo gra w 4k na screenach wygląda naprawdę super.
Teraz popatrzcie na Skyrim, który w momencie wydania jakoś bardzo piękny nie był (choć widoczki miał, nie powiem), i pomyślcie co z grą stanie się gdy dorwą się do niej moderzy.
@Gerr dokładnie Da:I nie miał otwartego świata, nawet te ich huby były bardziej w Kształcie korytarzy nic otwartych terenów. Brak cyklu dnia i nocy NPC praktycznie każdy taki sam i stoi jak kolek 24/7.... Eh dużo by tutaj wymieniać, w każdym bądź razie Wiesiek Będzie gra o niebo lepszą od DA:I :)
kulik8989
Da:I nie miał otwartego świata, nawet te ich huby były bardziej w Kształcie korytarzy nic otwartych terenów.
opowiadasz głupoty widać że nigdy w DA:I nie grałeś, Lokacje są duże i ciekawe. Nie ma zadnych korytarzy.
Tak wygląda największa lokacja w grze i jest naprawdę wielka
http://game-maps.com/DAI/The-Hinterlands.asp
a to inne:
http://game-maps.com/DAI/The-Exalted-Plains.asp
http://game-maps.com/DAI/The-Western-Approach.asp
@up
DA:I miał naprawdę fajne i klimatyczne lokacje. Ale co prawda to prawda, brak cyklu dnia i nocy , NPCty to popr ostu śmiech , i brak naprawdę żywych zwierząt oprócz tych cholernych niedzwiedzi.
To było jednak nie wiele w porównaniu do tego co widać W3.
Konsole są dwie - jedna słabsza, druga mocniejsza. Nie ważne jak mocarna jedna z konsol by nie była, grafika zostałaby obniżona do poziomu tej słabszej. Nie twierdzę że jest downgrade, jednak ludzie oskarżający o niego konsole powinni uwziąść się za największego i tak właściwie to jedynego winowajcę, jakim jest XONE. A downgradu nie ma, Rojo grał w Wieśka już 2 lata temu i przyznał, że gra wygląda dużo lepiej niż wtedy. A narzekanie na downgrade grafiki pojawiło się jakieś pół roku temu. To ma być gra dla zwykłych graczy, a nie dla Szejków z Arabii. Chyba nie chcielibyście w minimalnych GTX980...
Gdyby gra wygladala tak jak miala pierwotnie wygladac + miala w wymaganiach GTX980, to nie byloby zle (dla mieszkanca europy zachodniej) obecnie kazdy ma lipe.
Dla porównania najnowszy dragon age na ultra chodzi na gtx 770 a grafika bije tą z wiedźmina, a tutaj gtx 980 na ultra ?? śmiechu warte , myślałem że ludzie z cd-projekt są słownymi ludźmi a tu okazuje się że wszyscy tacy sami...
A czego się spodziewałeś ? ta gra ma bajery graficzne od Nvidi takie jak HBAO+ i inne super hiper efekty które pożerają moc tej karty, więc chcesz mieć grafikę na ultra z bajerami i sporo fps ? musisz mieć porządną kartę proste.Ja kupuje grę na PS4 więc mi to lotto, ale wiem że PC MASTER RACE zawsze będzie górą, więc bez wojenek i tak się nie obejdzie ;)
Widać że mało kto grał z was w DA:I , tam jest ponad 30 dużych map , fakt npce są dopełniaczami tylko i wyłącznie i tak niema cyklu pogodowego ale czy kilka rzeczy powodują aż taki wzrost wymagań jeśli nawet wygląda gorzej otoczenie ? No chyba nie. Ale rozchodzi się o nieadekwatne wymagania co do jakości :) wiele osób niezagra przez to a powód niewiadomo jaki jest , jest i tak dobrze ale zobaczymy , może tak samo jak z gta będzie w którym gtx 780/970 zdecydowanie wystarcza.
też inna reakcja by była gdyby wogóle kolorystyki nieruszali i połowe efektów niepowyrzucali .