Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pierwszy gameplay z Hellraid na silniku Chrome Engine 6

19.09.2014 12:25
1
wcogram
153
Generał

Jak już tak dbają w miarę o szczegóły to jest jedne błąd.

Bohater ma miecz + tarcze porusza się szybko, nie mając nic dodatkowego w ekwipunku.
Znajduje broń dwu ręczoną - porusza się wolniej, ataki są wolniejsze. I tu jest problem powinny być dwa warianty. Porusza się szybciej gdy odrzuci na bok miecz + tarczę lub porusza się wolniej odkładając je na plecy, do pasa.

To samo kostur, używa kostura, porusza się szybko lecz na pleckach ma dwuręczną broń, tarczę i jednoręczny przy pasie.

To by było rozwiązanie i wybór czy zmieniamy cały czas bronie po przeciwnikach, czy trzymamy się jednej lub nosimy wszystko kosztem mobilności.

19.09.2014 12:53
Azerath
2
odpowiedz
Azerath
156
Senator

To taka gatunkowa konwencja. Twórcy pozwalają sobie na takie naginanie praw logiki w celu zwiększenia przyjemności płynącej z rozgrywki. Tutaj co prawda można by spróbować bliższego trzymania się rzeczywistości, ale przyjemniejszym wariantem jest posiadanie bogatego asortymentu broni, którym gracz może żonglować do woli.

Jeśli chodzi o przeskok na koleją wersję silnika, to trzeba przyznać, że wygląda on nieźle. Scena z wiatrakiem wyglądała naprawdę imponująco.

19.09.2014 12:55
HETRIX22
3
odpowiedz
HETRIX22
196
PLEBS

Ja na grę która polega praktycznie na niczym innym tylko walce w zwarciu + magia strasznie prostackie to wszystko. Dwa rodzaje ataku (zwykły + mocniejszy), kostury to już tylko lpm. Walki na poziomie tych z skyrima, tylko że skyrim ma jeszcze wiele innych rzeczy do zaoferowania, to raczej nie. Po tym gameplayu już wiem że nie zagram.

19.09.2014 13:12
Azerath
4
odpowiedz
Azerath
156
Senator

Gra czerpie inspirację z tytułów takich jak Hexen i Heretic, które były równie prostymi produkcjami, a nie przeszkodziło im to w osiągnięciu w pewnych kręgach kultowego statusu. Prawda, że to było dawno temu, ale myślę, że jeśli kompetentnie zrobiony, to istnieje wartość w takim tytule. Gra opierająca się na walce szerokim wachlarzem broni w połączeniu z eksploracją interesujących lokacji brzmi interesująco. Ja jestem absolutnie za takimi prostymi, skondensowanymi pomysłami w porównaniu do takich molochów jak Skyrim czy GTA, które, mam wrażenie, krzywdząco ustawiły oczekiwania graczy względem rozmiaru i rozmachu ciut za wysoko.

19.09.2014 17:14
5
odpowiedz
zanonimizowany624912
55
Pretorianin

fps'owe diablo, prezentuje się całkiem fajnie i z miłą chęcią zagram :)

19.09.2014 17:32
6
odpowiedz
wladsenty
32
Konsul

Still better than Skyrim.

19.09.2014 18:13
.:Jj:.
7
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Seria Hexen i Heretic to absolutne, żelazne klasyki gatunku.

Na Hellraid czekam, na pewien sposób, bardziej niż na DI2 i Dying Light razem wzięte.

19.09.2014 20:26
JaspeR90k
😈
8
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

O kurcze Dead Island ze szkieletami, a Techland jest tak leniwy że nawet nie chciało mu się zmienić ikonek symbolizujących daną umiejętnoś w drzewku rozwoju postaci, a zamiast tego żywcem wyciągał je z DI

19.09.2014 20:58
Azerath
9
odpowiedz
Azerath
156
Senator

Jakbyś słuchał uważniej, to dowiedziałbyś się, że produkcja znajduje się w fazie alfa, a co za tym idzie wiele grafik, ikonek zostało wykorzystanych z istniejących zasobów, np. też wszystkie zbroje na chwilę obecną mają ten sam jeden obrazek w ekwipunku. Wszystko do czasu premiery zdążą dorobić.

19.09.2014 21:05
JaspeR90k
10
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

A cha czyli animacja wyprowadzanych ciosów która została zaimplementowana w Hellraid metodą kopiuj wklej z Dead Island też się zupełnie zmieni? To może w takim razie niech lepiej nic nie pokazują bo i tak gra w ostatecznej formie będzie się diametralnie różnic od tego co pokazali teraz, w co oczywiście bardzo wątpię bo gameplaye z Dying Light dobitnie pokazują że Techland robi swoje gry na jedno kopyto i nie da się tego ukryć w żaden sposób czego zresztą sam deweloper nie czyni.

20.09.2014 13:28
Mortalking
11
odpowiedz
Mortalking
133
Senator

To że animacja niczym się nie różni do tej z DI to żadne zaskoczenie gdyż pierwotnie ten projekt był modem do gry DI, po czym doszli do wniosku że można z tego zrobić odrębny tytuł. A sama gra jest traktowana przez Techland jako projekt poboczny a nie tytuł AAA więc te narzekania że coś jest be są trochę nie na miejscu.

20.09.2014 13:31
.:Jj:.
12
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Myślę że cena tez będzie adekwatna.

21.09.2014 21:32
JaspeR90k
13
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

A kto tu mówi o jakimkolwiek narzekaniu? Ja tylko stwierdzam fakty.

21.09.2014 21:45
NewGravedigger
14
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

ja narzekam

czy doczekamy się kiedyś własnie takiej szczegółowej gry, gdzie zawartość plecaka będzie miała znaczenie w zakresie ruchów bohatera? Maksymalnie 2 bronie plus jakiś sztylet.

Dalej, zadawanie ciosów. Czy jest jakaś gra, w które można np. odrąbać poszczególne części ciała?

22.09.2014 09:36
Draugnimir
15
odpowiedz
Draugnimir
130
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

NewGravedigger - Symulacji wpływu zawartości plecaka na ruchy bohatera w tak zaawansowanej formie, jaką tu przytoczono, faktycznie chyba nie było; można co najwyżej wymienić takiego Morrowinda, w którym przeciążenie postaci skutkuje całkowitym jej unieruchomieniem (podobnie w kolejnych odsłonach The Elder Scrolls), plus Obliviona i Skyrima, w których na szybkość ruchu bohatera wpływa m.in. masa niesionej przez niego zbroi.
Co do broni - w taki sposób, o jakim piszesz, rozwiązano tę kwestię w pierwszym Wiedźminie. Oprócz dwóch mieczy na plecach, Geralt mógł nosić tylko dwie bronie długie u pasa i jedną lub dwie (zależnie od zbroi) bronie krótkie.
Z kolei odrąbywanie części ciała wystąpiło chociażby w Dark Messiah of Might & Magic (po naładowaniu paska adrenaliny).

22.09.2014 09:40
16
odpowiedz
pisz
168
nihilista

Klimat Hexenowy bardzo mi odpowiada, ale z tego filmu wieje taką nudą, że chyba ograniczę się do popykania w demo (o ile będzie).

24.09.2014 23:11
Irek22
👍
17
odpowiedz
Irek22
154
Legend

Podoba mi się! Nawet bardzo. I nieporównywalnie bardziej niż inna nadchodząca polska siekanka, czyli Lords of the Fallen.
Tylko bez idiotycznie rozwiązanego systemu respawnu przeciwników, bez idiotycznie rozwiązanego levelscallingu, z jasnym i klarownym systemem zapisu oraz z możliwością przypisywania broni do klawiszy w wersji PC (a także bez stołów pożerających pieniądze), proszę... :P

Może wreszcie doczekam się "duchowego spadkobiercy" Dark Messiah!

Wiadomość Pierwszy gameplay z Hellraid na silniku Chrome Engine 6