Wiadomość Codemasters aktywnie pracuje nad GRID 2 – kolejne plotki o grze

05.07.2012 10:51
1
kaszanka9
80
Delbralstroperslerartor

Dla mnie GRID to było objawianie, samochodówka prawie idealna, dla mnie najlepsza jaka powstała.

05.07.2012 10:58
2
odpowiedz
Toshi_
125
Got sarcasm?

Tylko niech poprawią głupkowaty model jazdy. Na Shiftach mogą się wzorować (i modach do nich xD), albo lepiej - project CARS.

05.07.2012 11:20
3
odpowiedz
Conath
131
Senator

@up: omg, tylko nie shift i ciagle plywanie auta :/

a sama wiadomosc doskonala:)

05.07.2012 12:04
4
odpowiedz
kiupa
55
Pretorianin

No wkoncu... . Ja nie wiem jak mozna bylo nie kontynuowac tak dobrej gry... . @Toshi_ w d... se wsadz ten model z shifta. W gridzie byl bardzo dobry.

05.07.2012 14:42
5
odpowiedz
Kisiel_34
20
Centurion

Dokładnie, w shiftach zwłaszcza podczas driftów model jazdy był beznadziejny dla mnie, auta ślizgały się jak szalone i co rusz bączka kręciłem, w czasie normalnych wyścigów był w miarę ok, ale i tak wolę ten z GRIDa :), więc oby nie model z Shifta.

05.07.2012 16:38
6
odpowiedz
SDRaid
20
Konsul

Shift to najgorszy model jazdy, z jakim miałem do czynienia. Chociaż ten w drifcie dało sie znieść, a to Pan Kisiel_34 nie potrafi opanować tak banalnego, do bólu arcade'owego modelu jazdy to już inna sprawa. W Grid podobał mi się model jazdy w driftach, aczkolwiek ten w wyścigach na padzie był taki sobie. Denerwujące było opóźnienie wynikajace z kręcenia kierownicą. Przecież to tylko 270 stopni.
I chciałbym jeszcze dodać, że gra powinna mieć tak dopracowany model jazdy jak chociażby w Gran Turismo 5, w którym to czy driftujesz i jak to robisz zależy od ustawień samochodu. Driver San Francisco, wprawdzie zręcznościowka, ale także pozwala na drift kiedy się chce bądź jak najszybszą jazdę. Każdy model jazdy który nie pozwala na drift w normalnym trybie jest słabiutki.

05.07.2012 17:07
7
odpowiedz
Kisiel_34
20
Centurion

SDRaid - No właśnie Pan Kisiel_34 nie potrafił opanować driftów bo model arcade'owy, a nie taki jak w realu kocie :) Ten w normalnych wyścigach był bardziej "realny". No i masz rację z tym, że "Każdy model jazdy który nie pozwala na drift w normalnym trybie jest słabiutki."

05.07.2012 17:14
8
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

Tylko niech poprawią głupkowaty model jazdy. Na Shiftach mogą się wzorować (i modach do nich xD), albo lepiej - project CARS.

bardzo śmieszne... grid ma o wiele lepszy model jazdy, balansujący na granicy arcadówki i symulacji, daje mi dużo frajdy, a shift to nieudolna próba zrobienia czegoś podobnego

05.07.2012 18:06
9
odpowiedz
kaszanka9
80
Delbralstroperslerartor

Przecież cały shift powstał jako szybka rypanka z grida, bo EA zobaczyło jak bardzo ludziom się spodobał.

05.07.2012 20:22
10
odpowiedz
dj_sasek
76
Freelancer

Akurat tu się zgodzę, że Shift miał beznadziejny model jazdy. Może był on spowodowany też tym input lagiem na kontrolerach i nieco pływającym kierowaniem pojazdu. GRID 1 był dobry, przyjemnie się w niego grało, ale do ultra symulacji nie należał co mi akurat nie przeszkadzało w dobrej zabawie. A Project CARS mimo ciągłego rozwijania, moim zdaniem nadal kuleje jako symulacja. Niech GRID pozostanie arcadową ścigałką, bo Codies nie potrafi zrobić porządnego symulatora. DIRTy im dobrze wychodzą, ale to F1 to padaka.

05.07.2012 20:44
11
odpowiedz
Koński Pytong
18
Chorąży

Ech. Po cichu liczyłem na czwartą część Toca Race Driver, a nie kolejną tego gówna, w którym nazwa Race Driver służyła tylko zwabieniu starych fanów. Na szczęście Codies wydało demo...

05.07.2012 21:05
12
odpowiedz
Barthez x
132
vel barth89

Ciekawe czy w 2013 czy uda im się w 2012?

06.07.2012 01:17
13
odpowiedz
Toshi_
125
Got sarcasm?

Shifty MIAŁY kiepski model jazdy... poprawiony znacznie przez mody :P Do tej pory rozwijane są dwa, które sporo urealniają przyczepność opon i asfaltu. Inna sprawa, że opracowany został też "community patch" poprawiający sporo bugów w fizyce jazdy. Z tym wszystkim S2U to całkiem inna gra od wersji "fabrycznej" (sorry, konsolowcy).
GRID z kolei miał mocno zręcznościowy model jazdy - auta trzymały się asfaltu zdecydowanie zbyt mocno. Kilka dni temu nawet zainstalowałem z ciekawości GRIDa, żeby sobie przypomnieć jak to się jeździło. Po dosłownie pół godziny gry uruchomiony został uninstall. Sorry, wracam do mojego zmodowanego Shifta 2 Unleashed z NIEpływającymi autami, które z kolei NIE są poprzyklejane do toru.

@kiupa: Wybacz, nie mam za bardzo wprawy we wsadzaniu sobie różnych rzeczy w różne części ciała. Może podzielisz się swoim doświadczeniem?
Inna sprawa - a próbowałeś chociaż zmienić cokolwiek w ustawieniach samochodu, czy zwyczajnie wziąłeś fabrycznie nowe auto na tor i zacząłeś wypadać na pierwszym zakręcie, po czym wkurzony wywaliłeś grę i odpaliłeś GRIDA, który uwalnia od wysiłku modyfikowania pojazdu?

06.07.2012 09:05
14
odpowiedz
raziel88ck
118
Reaver is the Key!

Tak aktywnie pracują na tą grą, że od czasu pierwszego Dirta i Grida, wydali 3 odsłony tego pierwszego...

Wiadomość Codemasters aktywnie pracuje nad GRID 2 – kolejne plotki o grze