Divinity II: Ego Draconis - poradniki

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdzicie tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć.

24 listopada 2009Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry - Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry.

1 - Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza - Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdziesz tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć. Wszystko zostało wzbogacone mapami każdej z lokacji, jaką przyjdzie Ci odwiedzić. Całość sporządzona w przejrzysty i nieskomplikowany sposób, który powinien ułatwić Ci błyskawiczne poruszanie się po stronach poradnika.

Artur "Arxel" Justyński

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Divinity II: Ego Draconis - poradniki zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 24 listopada 2009.

31.10.2009 07:45
Kula 76
17
Legionista

Zawartość skrzyń jest generowana losowo.

07.11.2009 10:03
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Ależ ta gra jest superowa!!!! Poradnik też niczego sobie!

25.02.2010 16:02
odpowiedz
kacpis
14
Centurion

super gara i poradnik

28.02.2010 17:29
odpowiedz
predzio2
13
Chorąży

niezła giera

28.02.2010 18:04
odpowiedz
kong123
100
Grzesław

Gra jest dobra ale ten poradnik to sobie można wsadzić tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Miałem problem w przejściu gry i musiałem skorzystać z tego tworu, który jest do niczego. Odpowiedzi nie znalazłem w tym poradniku:(

31.03.2010 11:42
odpowiedz
byczek1488
3
Junior

ten poradnik jest na angielska wersje, wiem, bo tak samo sie zaciołem z 2 zadaniamii go kupiłem z tad, lokacje sa całkowicie inne a zadania np. fortecy kear juz nie wspominajac, powinni wystawic jeszcze jeden poradnik dla patcha 1.03 w polskiej wersji, bo angielska i polska1.03 całkowicie sie od siebie różnia, np. jak mamy juz wieze bitewna i wyrabiamy zadania dla swoich trenerów, w angielskiej wersji mamy okolo po 4 a w polskiej po 2 zadania, jaskinia z goblinami i ich cały wódz jest całkowicie o wiele dalej niz w w tym poradniku, po priostu sie mówi przykro, moze w koncu ktos z gry_online zrobi i poradnik do polsko jezycznej wersji, było by fajnie i ułatwiło by wszystkim zametu w głowie...

ps. moze ktos wie, jak rozwiazac zagadke z KWATERY GŁÓWNEJ FORTECY KEAR albo gdzie można znaleść kolesia który się zgodzi pomuc szamanowi spisać dzieje jego rodu Z ZADANIA WIELE CHAŁASU O GOBLINY

tylo nie piszce, kup poradnik, to sie dowiesz, bo własnie to zrobiłem i nic nadal nie wiem a z sara jestem do tyłu... pozd...

17.11.2010 21:55
odpowiedz
Airmaster
3
Junior

to chyba było tak ------------------------------------------------------------------------>>>>>>>

28.01.2011 08:54
odpowiedz
EG2006_32086615
46
Pretorianin

Witam.

Mam prośbę, otóż nie mogę znaleźć ostatniego z czterech pergaminów dla ZixZax'a.
Mam poradnik, ale nie opisują tam gdzie dokładnie się one znajdują, jest tylko mapka, ale nie do końca wiadomo gdzie ich szukać
...

Możecie wspomóc może jakimś screenem, albo filmikiem
???

Podziękował.

P.S. Jak ktoś potrzebuje poradnik, niech pisze PW, to wyślę.

Już znalazłem, ale i tak przydało by się bardziej dokładniej to opisać.

02.04.2015 21:57
odpowiedz
DeVirt
14
Legionista

W części poradnika: [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1) przy zadaniu Buad Blood lepiej napisać, że spalona kaplica znajduje się w M2(2.4), a nie M2.1(2.4). Przez przejście M2.1(2.4) można przechodzić dopiero po wykonaniu tego zadania. Sprawdzone info bo wykonywałem przed chwilą to zadanie.