Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdzicie tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć.

24 listopada 2009Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry - Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry.

1 - Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry
Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza - Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdziesz tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć. Wszystko zostało wzbogacone mapami każdej z lokacji, jaką przyjdzie Ci odwiedzić. Całość sporządzona w przejrzysty i nieskomplikowany sposób, który powinien ułatwić Ci błyskawiczne poruszanie się po stronach poradnika.

Artur "Arxel" Justyński

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 24 listopada 2009.

komentarze czytelników

Kula 76  2009-10-31 - 07:45

Zawartość skrzyń jest generowana losowo.

andrzej1  2009-11-07 - 10:03

Ależ ta gra jest superowa!!!! Poradnik też niczego sobie!

kacpis  2010-02-25 - 16:02

super gara i poradnik

predzio2  2010-02-28 - 17:29

niezła giera

kong123  2010-02-28 - 18:04

Gra jest dobra ale ten poradnik to sobie można wsadzić tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Miałem problem w przejściu gry i musiałem skorzystać z tego tworu, który jest do niczego. Odpowiedzi nie znalazłem w tym poradniku:(

byczek1488  2010-03-31 - 11:42

ten poradnik jest na angielska wersje, wiem, bo tak samo sie zaciołem z 2 zadaniamii go kupiłem z tad, lokacje sa całkowicie inne a zadania np. fortecy kear juz nie wspominajac, powinni wystawic jeszcze jeden poradnik dla patcha 1.03 w polskiej wersji, bo angielska i polska1.03 całkowicie sie od siebie różnia, np. jak mamy juz wieze bitewna i wyrabiamy zadania dla swoich trenerów, w angielskiej wersji mamy okolo po 4 a w polskiej po 2 zadania, jaskinia z goblinami i ich cały wódz jest całkowicie o wiele dalej niz w w tym poradniku, po priostu sie mówi przykro, moze w koncu ktos z gry_online zrobi i poradnik do polsko jezycznej wersji, było by fajnie i ułatwiło by wszystkim zametu w głowie... ...

Airmaster  2010-11-17 - 21:55

to chyba było tak ------------------------------------------------------------------------>>>>>>>

EG2006_32086615  2011-01-28 - 08:54

Witam. ...