Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Antykwariat

1 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Zadowolona wraca do antykwariatu, gdzie czeka ją tragiczna niespodzianka - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Zadowolona wraca do antykwariatu, gdzie czeka ją tragiczna niespodzianka. Nicole nie pozostaje nic innego, jak zabezpieczyć leżącą u podnóża schodów lalkę w woreczku na dowody. Rzut oka na biurko przypomina jej o owej archiwalnej liście, po którą starszy pan chodził do holu. Zapewne schował ją w stojącym tam sejfie. A zatem - do dzieła. Ponieważ antykwariusz wspominał coś o byczku, agentka maszeruje pod drzwi ogrodowe i przygląda się figurce byka na szafce pod oknem. Odwróciwszy ją, odczytuje zapisany na spodzie podstawki szyfr (zagadka jest losowa, w moim przypadku było to: 24-14-02-15-09), niewątpliwie szyfr do sejfu.

2 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Pora więc otworzyć ów stojący w rogu przy drzwiach do ogrodu sejf - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pora więc otworzyć ów stojący w rogu przy drzwiach do ogrodu sejf. Zgodnie z zapisanym na odwrocie figurki byka szyfrem najpierw trzeba ustawić pokrętło na 24, pod widoczną na górze złotej obręczy czerwoną kropką (kręcąc w prawo), następnie na 14 (kręcąc w lewo), na 2 (kręcąc w prawo), na 15 (kręcąc w lewo) i na 9 (kręcąc w prawo). Obracanie pokrętłem odbywa się poprzez przeciąganie go (ważne! - nie trzeba klikać, zapewne dlatego przy kursorze nie widać żadnej ikonki oznaczającej akcję) w stosowną stronę, podczas tej czynności nie powinien dać się słyszeć żaden trzask - jeśli takowy nastąpi, trzeba wyzerować zagadkę (guzikiem w centrum pokrętła) i zacząć od nowa. Na koniec wystarczy otworzyć sejf, przekręciwszy uchwyt po po lewej.

3 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Z otwartego sejfu agentka zabiera - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Z otwartego sejfu agentka zabiera... koła do sejfu - co oznacza, że to wcale nie koniec zabawy. Teraz sejf trzeba odsunąć od ściany. W tym celu Nicole instaluje koła na bolcach (u dołu) z prawego boku sejfu (jedno z przodu, drugie z tyłu). Próbuje przesunąć sejf (kliknij boczną ścianę), ale sejf ani drgnie. Chyba trzeba zastosować dźwignię.

4 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Tak więc agentka przechodzi w okolice biurka i zdejmuje ze ściany wiszący pomiędzy obrazami rapier - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Tak więc agentka przechodzi w okolice biurka i zdejmuje ze ściany wiszący pomiędzy obrazami rapier . Następnie instaluje go pod uchwytami umiejscowionymi na wieku sejfu, po czym pociąga za rękojeść rapiera. Udaje się jej przesunąć sejf, ale tylko kawałek, bowiem przeszkadza w tym drewniany kloc . Pozbywszy się go spod sejfu, Nicole ponownie pociąga za rękojeść rapiera i wreszcie na tyle przemieszcza sejf, że zyskuje dostęp do ukrytej w ścianie skrytki (zbliżenie).

5 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Pociągnięciem za pełniący rolę klamki sznurek otwiera skrytkę i wydostaje z niej ukrytą tam przez antykwariusza listę osób oraz leżące obok niej kluczyki do motoru - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pociągnięciem za pełniący rolę klamki sznurek otwiera skrytkę i wydostaje z niej ukrytą tam przez antykwariusza listę osób oraz leżące obok niej kluczyki do motoru . Przed udaniem się do ogrodu dziewczyna zabiera jeszcze stojący przy stoliku po prawej obrotowy taboret .

6 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Pora przysposobić motocykl do drogi (zbliżenie) - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pora przysposobić motocykl do drogi (zbliżenie). W tym celu Nicole odkręca od taboretu siedzenie (kliknij go w ekwipunku LPM) i ten prowizoryczny podnośnik podstawia pod tył motoru. Następnie podwyższa taboret przy pomocy klucza płaskiego (użyj klucza na tyle motocykla). Wreszcie wstawia pod tył motoru także drewniany kloc, po czym doczepia do tyłu motocykla koło.

7 - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Z miski po prawej zabiera nakrętkę - Antykwariat #2 | Hiszpania, Azarra | Art of Murder Klątwa Lalkarza - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Z miski po prawej zabiera nakrętkę . Teraz należy koło (zbliżenie) przykręcić. Zatem nasza bohaterka nakłada nakrętkę na gwint przy kole i próbuje dokręcić ją kluczem płaskim. Okazuje się jednak, że jest on za duży. W tej sytuacji Nicole kładzie na gwincie jedną z monet (może być nasze 5 zeta) i dopiero w ten sposób udaje się jej zadziałać kluczem na gwincie. Teraz wystarczy popchnąć nieco motor, by wyeliminować podpierający go drewniany klocek i odpalić motocykl przy pomocy kluczyków.