Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra poradnik Art of Murder: Klątwa Lalkarza

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Hiszpania, Azarra, 18 kwietnia 2008 r.

Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep

1 - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Wypożyczone w Paryżu autko niezbyt dobrze zniosło trudy podróży i Nicole zmuszona jest pozostawić je w warsztacie samochodowym - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Wypożyczone w Paryżu autko niezbyt dobrze zniosło trudy podróży i Nicole zmuszona jest pozostawić je w warsztacie samochodowym. Zamieniwszy z mechanikiem kilka słów na temat awarii, dowiaduje się, że naprawa trochę potrwa. Zostawiwszy mężczyźnie kluczyki, maszeruje rozejrzeć się po miasteczku (w prawo).

2 - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Budynek, w którym mieści się antykwariat znajduje się nieopodal warsztatu - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Budynek, w którym mieści się antykwariat znajduje się nieopodal warsztatu. Parę kroków w prawo (w widoku na ekranie - na wprost) i Nicole już stoi pod drzwiami interesującego ją lokum. W środku zastaje Antoine'a Souriana siedzącego przy biurku i natychmiast przedstawia mu powagę sytuacji. Ostatecznie staje na tym, że Nicole wywoła zrobione w domu mordercy zdjęcia, a antykwariusz poszuka w archiwach pewnej listy.

3 - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Tak więc po wyjściu z antykwariatu dziewczyna kieruje się do sklepu (drzwi w budynku po lewej, obok zielonej półciężarówki), w którym (zgodnie z tym, co jej powiedziano) będzie mogła zrobić odbitki - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Tak więc po wyjściu z antykwariatu dziewczyna kieruje się do sklepu (drzwi w budynku po lewej, obok zielonej półciężarówki), w którym (zgodnie z tym, co jej powiedziano) będzie mogła zrobić odbitki. Ale sklep okazuje się zamknięty. W tej sytuacji Nicole maszeruje w prawo ku fontannie, z której wyciąga (kilkakrotnie) całkiem sporą ilość różnorodnych monet. Ostatecznie jej fundusze powiększają się o: 1zł (stara moneta ), 5zł (współczesne), 50 centów , 5 monet o nominale 1 euro , 8 euro (4 monety o nominale 2), 10 euro (2 monety o nominale 5), 1000 jenów (2 monety o nominale 500) i 1 funta .

4 - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
Dziewczyna powraca do antykwariatu, zapytuje o nieczynny sklep i dowiaduje się, że jego właściciela należy poszukać w warsztacie - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

Dziewczyna powraca do antykwariatu, zapytuje o nieczynny sklep i dowiaduje się, że jego właściciela należy poszukać w warsztacie. Udawszy się tam, orientuje się, że jest nim mechanik Raul. Po chwili przekonywania mężczyzny, by zamiast nic nie robić w warsztacie, poszedł oddać się pracy zarobkowej w sklepie, Nicole może udać się ponownie do otwartego nareszcie sklepu i pogawędzić z Raulem przy ladzie o tym, że wywołanie zdjęć kosztuje całe 68 euro. Niestety, mimo łupu z fontanny nasza agentka nie ma aż tyle przy sobie. Ale... rozejrzawszy się po sklepie, dostrzega po prawej automat do gier i w nim upatruje nadzieję na powiększenie swych zasobów finansowych. Mimo że, jak ostrzega ją Raul, automat nie funkcjonuje prawidłowo.

5 - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry
A zatem panna Bonnet rozpoczyna zmagania z jednorękim bandytą (zbliżenie) - Warsztat; antykwariat; fontanna; sklep | Hiszpania, Azarra - Art of Murder: Klątwa Lalkarza - poradnik do gry

A zatem panna Bonnet rozpoczyna zmagania z jednorękim bandytą (zbliżenie). Stawka wynosi 2 euro, które należy wrzucić w szczelinę w dole po prawej (uwaga!, automat nie pobiera samoczynnie wymaganej kwoty, jeśli wrzucisz doń np. 5 euro, dokładnie tyle zapłacisz, co gwarantuje 2 gry pod rząd, do trzeciej trzeba już dorzucić 1 euro, adekwatnie - w przypadku monet o nominale 1 euro, by móc rozegrać jedną partię, trzeba użyć ich na szczelinie dwukrotnie). Liczba możliwych prób uzyskanych za wpłaconą kwotę wyświetla się na wskaźniku widocznym w prawej dolnej części fosforyzującej tablicy. Po wrzuceniu monet dziewczyna naciska podświetlony przycisk z napisem "Start" (pierwszy z lewej) i przed jej oczyma zaczynają przesuwać się trzy rządki owoców. Oczywiście chodzi o to, by zatrzymać je tak, by w jednej linii znalazły się owoce identyczne. Służą do tego trzy klawisze, każdy odpowiadający stosownej kolumnie owoców nad nim. Można próbować wygrać z automatem (jest to możliwe, nawet za pierwszym podejściem), ale niezależnie od tego, czy Nicole będzie wciskać klawisze zatrzymujące owocowy strumień, czy też stopowanie zabawy pozostawi w gestii automatu i tak ostatecznie wygra, dokładnie za 6 razem, straciwszy maksymalnie 12 euro. Usłyszawszy brzdęk sypiących się monet, dziewczyna zabiera wygraną z przegródki (zbliżenie na dolną część automatu).