Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdobyć źródło światła | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero poradnik Zaginiona historia: Tale of Hero

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Zdobyć źródło światła

1 - Zdobyć źródło światła | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Opuściwszy jaskinię, nasz bohater kieruje się teraz w głąb rowu (na wprost), gdzie ku swemu zdziwieniu odnajduje duże stojące zwierciadło - Zdobyć źródło światła | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Opuściwszy jaskinię, nasz bohater kieruje się teraz w głąb rowu (na wprost), gdzie ku swemu zdziwieniu odnajduje duże stojące zwierciadło. Jednak jest ono za ciężkie, by można było zabrać je ze sobą. Trzeba wymyślić na to jakiś sposób. Mniej więcej na wprost lustra, przy skale rośnie dziwaczna trawa, w której coś leży. Ponieważ trawa parzy jak ogień, o czym Olaf przekonuje się boleśnie, próbując zabrać ów przedmiot, mężczyzna zdobywa go za pośrednictwem rękawicy. To mała metalowa szkatułka , po otwarciu której (PPM w ekwipunku), nasz bohater staje się właścicielem szczypiec . I wreszcie płynie w górę, by powrócić na rozstaje, a stamtąd do świątyni, gdzie przy pomocy szczypiec wyciąga świecący kamień (zbliżenie) z podestu.

2 - Zdobyć źródło światła | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Teraz na podwodnych rozstajach Olaf decyduje się płynąć w prawo (do masywu górskiego) i dociera do skały porośniętej podwodnymi pnączami - Zdobyć źródło światła | Głębiny oceanu | Zaginiona historia Tale of Hero - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Teraz na podwodnych rozstajach Olaf decyduje się płynąć w prawo (do masywu górskiego) i dociera do skały porośniętej podwodnymi pnączami . Odcina nożem jedno z nich i orientuje się, że za pnączami jest jakiś otwór. Pozbywa się więc reszty morskich lian przy pomocy noża i po chwili może wpłynąć w szczelinę. Niestety, udanie się w głąb korytarza nie jest możliwe, w pieczarze jest zdecydowanie za ciemno. Tu przydaje się świecący kamień, którego blask ujawnia, że w jaskini rozpościera się dziwna, jakby szklana pajęczyna. W jej lewym dolnym rogu znajduje się przejście, przez które można przeczołgać się dalej. Niestety, w momencie, kiedy Olaf próbuje to zrobić, z otworu w skale po lewej wyskakuje elektryczny węgorz i pożera zdobytą wcześniej przez mężczyznę grudkę śmiechoplujki.