Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu poradnik Zaginiona historia: Tale of Hero

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku

1 - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Z tymi trofeami Olaf płynie na rozstaje dróg (urwisko), gdzie kieruje się w lewo - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Z tymi trofeami Olaf płynie na rozstaje dróg (urwisko), gdzie kieruje się w lewo. Ta droga doprowadza go nad wielki rów, w pobliżu którego najwyraźniej rozbił się poszukiwany przez naszego bohatera okręt. Kiedy jednak mężczyzna próbuje zapuścić się w stronę wraku (kursor w głębi po lewej), zajrzeć do rowu przed sobą (kursor po prawej) czy przyjrzeć któremuś z poniewierających się na dnie przedmiotów, na drodze stają mu zjawy zatopionych marynarzy.

2 - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
3 - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
4 - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
By się ich pozbyć, nasz bohater wykorzystuje zabrany ze skrzyni święty symbol, jednak używa go nie na duchach, a na ich leżących na dnie szkieletach - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

By się ich pozbyć, nasz bohater wykorzystuje zabrany ze skrzyni święty symbol, jednak używa go nie na duchach, a na ich leżących na dnie szkieletach. To wystarcza, by zjawy znikły i by Olaf mógł przyjrzeć się paru interesującym obiektom, takim jak kocioł z brązu (po lewej) czy pozostałości latryny (znak zapytania po prawej). W pobliżu tej ostatniej (zbliżenie) mężczyzna znajduje resztki lunety i rękawicę .

5 - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
I wreszcie decyduje się popłynąć w stronę wraku, przy którym natyka się na jeszcze jedną niespokojną duszę - kapitana tegoż okrętu - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

I wreszcie decyduje się popłynąć w stronę wraku, przy którym natyka się na jeszcze jedną niespokojną duszę - kapitana tegoż okrętu. Oczywiście wypytuje go o Boski Oddech i parę innych kwestii i dowiaduje się, że poszukiwany przez niego artefakt trafił w posiadanie wodnego smoka Mjorgina. Znajduje się on w skarbcu w jaskini potwora, która mieści się w oceanicznym rowie.

6 - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Bogatszy o te wszystkie informacje, Olaf kieruje się na wschód (w prawo) i powróciwszy w okolice rowu, odważa zanurzyć się w jego otchłań - Pozbyć się duchów; Dotrzeć do wraku | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Bogatszy o te wszystkie informacje, Olaf kieruje się na wschód (w prawo) i powróciwszy w okolice rowu, odważa zanurzyć się w jego otchłań. Tak ląduje nieopodal jaskini, którą zamieszkuje Mjorgin (w prawo). Na miejscu przez szybę w skale obserwuje jego legowisko i śpiącego smoka. Nie decyduje się zwiedzać jaskini dalej (w prawo), bowiem Tytan nawet śpiący wygląda imponująco. Przekonuje się natomiast, że rzeczywiście ma on Boski Oddech. A zatem Olafowi pozostaje jakoś wywabić stworzenie z jego podmorskiej groty.