Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne lokacje C, D, E | Świat gry Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Canterbury Commons

CIEKAWOSTKI

- Przy pierwszej wizycie w Canterbury Commons będziesz świadkiem starcia "armii" dwóch ciekawych i jednocześnie dość zabawnych postaci - Mechanika i Entomologii . Postaci tych nie warto od razu atakować, a najlepiej zamiast tego pozwolić im ulotnić się z miasta. Z osobami tymi powiązany jest główny quest tej lokacji - Nadludzki gambit.

ZAKUPY

- Wujek Roe (Canterburry Commons ) - naprawa przedmiotów

- Joe Porter (Canterburry Commons ) - pożywienie

Cmentarz Hallowed Moors

CIEKAWOSTKI

- Miejsce to warto odwiedzić przy okazji wykonywania questu powiązanego z Dużym Miastem . W pierwszej kolejności musisz rozprawić się z centaurami oraz supermutantami . Potwory będą okupowały zarówno zewnętrzne tereny (cmentarz i okolice), jak i wnętrze kaplicy. Upewnij się, że zdołałeś zabić wszystkie bestie i podejdź do więzionej osoby (lub osób ; screen). Z rozwijanego menu wybierz akcję Rozwiąż. W nagrodę za uratowanie jeńca otrzymasz pozytywną karmę. W podobny sposób warto się też zachowywać za każdym razem gdy natrafisz na inny punkt okupowany przez mutanty . Korzystając z okazji nie zapomnij rozejrzeć się za giwerami i amunicją!

CIEKAWOSTKI - Główne lokacje C, D, E | Świat gry Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Cytadela

CIEKAWOSTKI

- Nestora Lyonsa warto poprosić o umożliwienia odbycia treningu w obsłudze pancerzy wspomaganych. Starzec skieruje Cię do Gunny'ego , którego znajdziesz na Dziedzińcu Cytadeli . Instruktor po kilku chwilach przekaże Ci swoją wiedzę na temat obsługi wszelkich odmian pancerzy wspomaganych .

- W trakcie rozmowy z rycerzem kapitanem Durgą dowiesz się, że w celu umożliwienia wymiany handlowej wymagana jest zgoda Nestora Lyonsa . Musisz więc zlokalizować starca i wystosować odpowiednią prośbę.

- Skryba Rotchild może Ci opowiedzieć na temat robota Liberty Prime znajdującego się w Cytadela - laboratorium . Cenne informacje na temat maszyny możesz też wydobyć jednego z terminali informacyjnych.

- Skryba Jameson zaproponuje Ci intratny biznes. Możesz mianowicie zajmować się wyszukiwaniem holotaśm i holonieśmiertelników członków Bractwa Stali . Za każde znalezisko będziesz przez Skrybę nagradzany kapslami lub wartościowymi przedmiotami.

- W strefie Cytadela - okrąg B odnajdziesz robota medycznego Piłapiducha . Przy pierwszej próbie zdiagnozowania ran sterowanej postaci robot zada Ci drobne obrażenia. Możesz zająć się rozwiązaniem tego problemu, wykazującą się znajomością tematyki (rozwinięte nauki ścisłe). Pomyślne rozwiązanie problemu nagrodzone zostanie darmowym wyleczeniem głównego bohatera.

- Spróbuj zagadać do Rycerza Kapitana Szafota . Na jego milczenie odpowiedz tym samym i powtórz tę akcję jeszcze kilka razy. Szafot w końcu stwierdzi, że się doskonale rozumiecie. Zagadaj teraz do jakiegoś innego paladyna (nie bezimiennego), a dowiesz się na temat istnienia zakładu dotyczącego poznania prawdziwego imienia Rycerza Szafota . Powróć do niego i spróbuj wydobyć tę wiadomość. Jeśli będziesz wystarczająco przekonujący (retoryka), dowiesz się, że ma na imię Irving . Z wiadomością tą udaj się do Paladyna Glade'a , a dostaniesz nagrodę w wysokości 1000 kapsli.

DRUŻYNA

- Cross - Spotkasz ją na terenie Cytadeli . Cross zaproponuje swoją pomóc we wspólnym przemierzaniu Stołecznych Pustkowii . Możesz zdecydować się na przyjęcie jej oferty. Musisz jednak uprzednio zebrać sporo punktów pozytywnej karmy, gdyż w przeciwnym wypadku Cross nie zgodzi się na współpracę.

ZAKUPY

- Skryba Peabody (Cytadela ) - naprawa przedmiotów

- Skryba Rotchild (Cytadela ) - naprawa przedmiotów

- Skryba Bowditch (Cytadela ) - naprawa przedmiotów

- Rycerz Kapitan Durga (Cytadela - laboratorium ) - wszechstronne zaopatrzenie, naprawa przedmiotów

INNE USŁUGI

- Piłapiduch (Cytadela - okręg B ) - leczenie

Duże miasto

CIEKAWOSTKI

- Żeby móc skorzystać z usług Czerwonej , musisz ją w pierwszej kolejności uratować. W tym celu należy wypełnić quest o nazwie Duże kłopoty w Dużym Mieście. Jeśli zaś chodzi o Tatka , również warto się do niego udać dopiero po wypełnieniu wspomnianego zadania, a to dlatego, że zaoferuje Ci wtedy lepsze ceny za swoje towary i usługi.

- W lokacji Duże Miasto, klinika Czerwonej odnajdziesz poważnie rannego chłopca o imieniu Bombka . Możesz skrócić jego cierpienia, lecz jeśli dysponujesz wystarczającymi umiejętnościami medycznymi, warto przeprowadzić na nim operację. Oprócz jego podziękowań spowodujesz, że Czerwona będzie mogła leczyć Twoje rany za darmo. Nie dotyczy to niestety zwalczania negatywnych skutków napromieniowania.

- Jeżeli po wykonaniu zadania Duże kłopoty w Dużym Mieście nie pomożesz mieszkańcom w odparciu ataku supermutantów , to przy następnej wizycie wszyscy będą najprawdopodobniej martwi. Możesz także natrafić na "hienę cmentarną ", kolekcjonującą dobytek poległych osadników .

ZAKUPY

- Tatko (Duże miasto ) - wszechstronne zaopatrzenie, naprawa przedmiotów

INNE USŁUGI

- Czerwona (Duże miasto ) - leczenie, zmniejszanie napromieniowania, medykamenty

Evergreen Mills

CIEKAWOSTKI

- W centralnej części Evergreen Mills znajduje się zagroda, w której więziony jest supermutant - behemot . Bestię warto uwolnić, a możesz to uczynić poprzez wysadzenie znajdującego się w pobliżu generatora. Do pokonania supermutanta polecam użyć działka obrotowego , wyrzutni rakiet lub grubasa . Wykorzystaj to, że behemot nie pali się zbytnio do opuszczenia swojej klatki.

- W strefie Evergreen Mills - Bazar spotkasz przyjaźnie nastawionego handlarza Uśmiechniętego Jacka . Polecam go zabić, a to dlatego, że nie stracisz z tego tytułu karmy. Możesz się natomiast wzbogacić, między innymi o Straszliwą Strzelbę . Zainteresuj się też szafką z zapasami.

- Na terenie zagrody znajdują się niewolnicy , których warto uwolnić. Musisz mieć jednak na wyposażeniu klucz do zagrody niewolników w Evergreen Mills . Nie zapomnij otworzyć obu klatek. W nagrodę za wykonanie tej czynności podniesiesz swoją karmę.

ZAKUPY

- Uśmiechnięty Jack (Evergreen Mills - Bazar ) - wszechstronne zaopatrzenie, naprawa przedmiotów