Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

GŁÓWNY QUEST 13: Zabierać to!

Zleceniodawca: Nestor Lyons [Cytadela - laboratorium ]

Opis: W trakcie rozmowy z Nestorem Lyonsem musisz potwierdzić, że udało Ci się zlokalizować G.E.C.K. , a także oznajmić, że cenny wynalazek aktualnie znajduje się w rękach Enklawy . Nie warto natomiast informować Nestora o tym, że Eden przekazał Ci fiolkę z wirusem FEV , gdyż niepotrzebnie zablokujesz sobie tylko jedno z zakończeń, a ostatecznych wyborów i tak dokonasz w pomieszczeniu z oczyszczalnikiem. Bractwo Stali zmotywowane zostanie do podjęcia bardziej agresywnych działań. Wysłuchaj planu, a następnie porozmawiaj z Sarą Lyons . Wartowniczka poinformuje Cię o awansie, a także o możliwości odebrania nagrody. Możesz dokonać wyboru pomiędzy elementami pancerza wspomaganego , a elementami pancerza zwiadowcy . Wykorzystaj wolną chwilę do tego żeby założyć nową zbroję, zakładając oczywiście, że aktualnie używana cechuje się gorszymi parametrami. Ponownie porozmawiaj z Sarą i potwierdź swoją gotowość (screen) do wzięcia czynnego udziału w inwazji.

Wysłuchaj planu działania od Sary , a także zwróć uwagę na wielkiego robota , który transportowany jest na powierzchnię - QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Wysłuchaj planu działania od Sary , a także zwróć uwagę na wielkiego robota , który transportowany jest na powierzchnię. Biegnij za wartowniczką celem dotarcia do strefy Cytadela - dziedziniec . Jak zapewne zauważyłeś, robot przenoszony jest teraz na zewnątrz Cytadeli z użyciem dźwigu. Musisz oczywiście opuścić to miejscem celem dołączenia do swojego mechanicznego pomocnika oraz innych rycerzy Bractwa Stali , którzy wezmą udział w ataku. Po powrocie na Stołeczne Pustkowia nie zdziw się na widok zniszczeń dokonywanych w otoczeniu. Zgodnie z poleceniem Sary warto trzymać się w pobliżu blaszanego pomocnika (screen). Robot zacznie przemieszczać się w stronę Muzeum Jeffersona . Jeżeli maszyna zatrzyma się, zbadaj teren przed nią, likwidując wszystkich żołnierzy Enklawy .

Po oczyszczeniu drogi, którą robot będzie miał podążać (możesz ją sprawdzić na mapie taktycznej) powróć do maszyny i pozwól jej na wznowienie przemarszu - QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Po oczyszczeniu drogi, którą robot będzie miał podążać (możesz ją sprawdzić na mapie taktycznej) powróć do maszyny i pozwól jej na wznowienie przemarszu. Docelowo jednostka Bractwa Stali musi dotrzeć do pokazanego na screenie pola siłowego, które zostanie po chwili unieszkodliwione. Przed Tobą długa przeprawa, w trakcie której najważniejsze będzie to żeby zachowywać nieco większy dystans od maszyny . Przemawia za tym to, że sojuszniczy robot będzie znajdował się pod ostrzałem artyleryjskim wroga. Po drodze możesz natomiast eliminować pojedynczych żołnierzy Enklawy , choć i tak większość z nich zginie z rąk robota .

Podążaj za robotem tak długo aż dotrzecie do drugiego pola siłowego - QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Podążaj za robotem tak długo aż dotrzecie do drugiego pola siłowego. Nie przejmuj się tym, że maszyna na chwilę straci równowagę, gdyż po krótkiej przerwie powróci do bitwy. Przygotuj się, gdyż za kilka chwil będziesz musiał bardziej aktywnie przystąpić do walk (screen), które mają miejsce w okolicy. Nie musisz zabijać wszystkich wrogów , choć jest to w pełni możliwe. Docelowo musisz jednak dotrzeć przejścia prowadzącego do strefy Muzeum Jeffersona - pamiątki . Zwróć też uwagę na quest Projekt zanieczyszczenie, który został dodany do Twojej listy. Jest to podpowiedź odnośnie możliwości alternatywnego zakończenia gry. Bez obaw - wszystkie możliwe zakończenia objaśnione zostały w dalszej części poradnika.

Musisz się teraz bardzo pilnować, gdyż wnętrze Muzeum Jeffersona pilnowane jest przez co najmniej dwie większe grupy żołnierzy Enklawy , jak również przez rozmieszczonych tu i ówdzie pojedynczych wojowników - QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Musisz się teraz bardzo pilnować, gdyż wnętrze Muzeum Jeffersona pilnowane jest przez co najmniej dwie większe grupy żołnierzy Enklawy , jak również przez rozmieszczonych tu i ówdzie pojedynczych wojowników . Do eliminacji liczniejszych zgrupowań oddziałów wroga polecam używać potężnych broni, ze szczególnym uwzględnieniem grubasa (screen). Przemawia za tym między innymi to, że giwery te nie będą Ci już potrzebne. Zostaw sobie jednak mały zapas amunicji na później, gdyż może okazać się, że będziesz musiał stoczyć jeszcze jedną bitwę. Docelowo musisz dotrzeć do przejścia do strefy Muzeum Jeffersona - rotunda .

UWAGA! Zanim wejdziesz do środka KONIECZNIE zapisz stan gry, a to dlatego, że nie będziesz już mógł powrócić w to miejsce.

W środku spotkasz pułkownika Autumna - QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

W środku spotkasz pułkownika Autumna . Paradoksalnie nie musisz go zabijać, gdyż sprawę równie dobrze można załatwić w pokojowy sposób. Musisz jednak odpowiednio poprowadzić rozmowę żeby stało się to możliwe (screen). Jeśli zdecydujesz się na walkę, bądź gotowy na to, że oprócz Autumna będziesz też musiał zabić jego ochroniarzy , którzy są wyposażeni w ultrapotężne lasery Gatlinga . Niezależnie od wybranej metody działania po rozwiązaniu problemu z oficerem skieruj się na balkonik i dołącz do Sary . Wysłuchaj przekazu Li , po czym zaczekaj na załączenie okna rozmowy z Sarą . Dokładnie w tym miejscu musisz podjąć decyzję odnośnie wyboru zakończenia gry.

1 - QUEST 13 - Zabierać to! (cz.1) | Główne questy Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry