Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Too Human - poradnik do gry

Too Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human poradnik Too Human

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Misja 01: Hall of Heroes

1 - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Jesteś w salach poświęconych wielkim nordyckim bohaterom - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Jesteś w salach poświęconych wielkim nordyckim bohaterom. Rozejrzyj się wokół, możesz zwrócić także uwagę na rozmawiające grupki żołnierzy. Kiedy zbliżysz się do nich, usłyszysz kilka ciekawostek dopełniających uniwersum gry.

2 - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Po przejściu przez pierwsze dwie hale napotkasz w końcu pierwszych przeciwników - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Po przejściu przez pierwsze dwie hale napotkasz w końcu pierwszych przeciwników. Nie będą oni stanowili większego wyzwania. Idź przed siebie i w kolejnych salach likwiduj gobliny. Każdorazowo pamiętaj o zniszczeniu czerwonych kanistrów, kryjących zdrowie, broń/zbroje i pieniądze.

3 - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
W pewnym momencie Baldur zacznie przypominać sobie, z jakiego powodu znalazł się w tej misji - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

W pewnym momencie Baldur zacznie przypominać sobie, z jakiego powodu znalazł się w tej misji. Znajdziesz się w Asgardzie. Po scence przerywnikowej idź przed siebie i wejdź na platformę, która zabierze Cię do biura Heimdalla. Tam obejrzysz dalszy ciąg scenki oraz dowiesz się, że Baldur ściga dziwną pół-maszynę, pół-bestię, Grendela.

4 - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Po scence przerywnikowej akcja powróci do Sal Bohaterów - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Po scence przerywnikowej akcja powróci do Sal Bohaterów. W jednej z hal napotkasz pierwszego trolla. Musisz przede wszystkim uważać na trzymany przez niego na lewym ramieniu młot. W chwili, kiedy uderza nim o posadzkę, najlepiej podskoczyć lub przeturlać się, aby uniknąć obrażeń. Trolla najlepiej "zmiękczyć" z dystansu za pomocą pistoletów, a jeszcze lepiej karabinu, lub próbować szybkich wślizgów i zacząć masakrować go bronią białą. Po "zmiękczeniu" postaraj się przedostać za plecy kolosa. W prawym górnym roku powinna pojawić się ikonka sugerująca wciśniecie przycisku A na padzie. Zrób to. Baldur wskoczy na plecy trolla. Ten jednak będzie starał się go zrzucić, więc w momencie, kiedy będzie przechylał się to w jedną, to w drugą stronę, przy pomocy lewej gałki analogowej balansuj w przeciwnym kierunku. Kiedy wyczujesz, że troll na moment przestał się trząść, pchnij do przodu prawą gałkę analogową. Baldur wbije miecz w głowę bestii i będzie po walce.

5 - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
W kolejnych salach, powinieneś znaleźć studnię umożliwiającą wejście do cyberprzestrzeni - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

W kolejnych salach, powinieneś znaleźć studnię umożliwiającą wejście do cyberprzestrzeni. Stań obok niej i wciśnij przycisk A. Obejrzysz scenkę przerywnikową i poznasz Norny (NORNs). Po kilku kolejnych walkach powinieneś znaleźć drugą studnię.

6 - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry
Wejdź ponownie w cyberprzestrzeń - Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1) | Solucja | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Wejdź ponownie w cyberprzestrzeń. Podejdź do obelisku, a zostaniesz obdarzony mocą pchnięcia. Będziesz mógł wykorzystać ją już kilka kroków dalej, bawiąc się w przesuwanie menhira stojącego naprzeciwko trzech lewitujących wrót. Mocą pchnięcia otwórz najpierw lewe wrota i wyjdź z cyberprzestrzeni.