Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Too Human - poradnik do gry

Too Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Commando | Klasa | Too Human poradnik Too Human

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Klasa: Commando

Typowo ofensywnie nastawiona postać, która najlepiej sprawdza się w walce dystansowej - Commando | Klasa | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Typowo ofensywnie nastawiona postać, która najlepiej sprawdza się w walce dystansowej. Zadaje aż o 40% większe obrażenia od pozostałych klas, używając pistoletów lub karabinu. Szczególnie dobrze radzi sobie z użyciem przenoszonego na plecach pająka. Walka nim nie należy do najłatwiejszych i trzeba uważać, aby jak najrzadziej znajdować się w bezpośredniej bliskości wrogów. Jego umiejętności w walce wręcz są bardzo słabe, dodatkowo efektywności nie poprawia słaby pancerz. Klasa przeznaczona zdecydowanie dla doświadczonych graczy.

Drzewko umiejętności Commando

Nazwa

Opis

Wymagania

Wrecker of Mead Halls

Zwiększa ilość obrażeń oraz ich zasięg przy korzystaniu z granatów lub alternatywnego strzału z karabinu o 2,5% na poziom

Brak

Rain of Iron

Zwiększa szybkostrzelność o 3% na poziom.

Wrecker of Mead Halls na poziomie szóstym

Cluster Munitions

Umiejętność pająka. Wypuszcza minę eksplodującą przy kontakcie z wrogiem. Czas trwania i promień rażenia zwiększa się o 5% na poziom.

Rain of Iron na poziomie szóstym

Lighting Cascade

Hasło bojowe. Po aktywacji przy każdym z ataków następuje również detonacja ładunku wybuchowego. Korzysta z wskaźnika combosów. Czas trwania i liczba zadawanych obrażeń zwiększa się o 10% na poziom.

Cluster Munitions na poziomie czwartym

Delayed Fragmentation Warheads

Zwiększa szansę na dodatkową eksplozję w trakcie strzelania o 1% na poziom.

Lighting Cascade na poziomie szóstym

Pinning Shot

O 1% na poziom zwiększa szansę na chwilowe zatrzymanie w miejscu postrzelonych przeciwników.

Wrecker of Mead Halls na poziomie szóstym

Bullet-Tree

Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę zestrzeliwującą nadlatujące pociski. Liczba obrażeń i czas trwania zwiększa się o 5% na poziom.

Pinning Shot na poziomie szóstym

Smoothbore

Hasło bojowe. Po aktywacji strzały odrzucają przeciwników. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania wydłuża się o 20% na poziom.

Bulle-Tree na poziomie czwartym

Ballistic Telemetry Feedback

Zwiększa skuteczny zasięg pistoletów i karabinów o 2% na poziom.

Smoothbore na poziomie szóstym

Adept of the Burning Spear

Zwiększa obrażenia zadawane przez broń plazmową o 3% na poziom.

Wrecker of Mead Halls na poziomie szóstym

Tree of Shrieking-Flame

Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę strzelającą plazmą. Zwiększa obrażenia o 5% na poziom.

Adept of the Burning Star na poziomie szóstym

Cut to the Bone

Hasło bojowe. Po aktywacji pistolety i karabiny zadają dodatkowe obrażenia. Czas trwania i liczba obrażeń zwiększa się o 10% na poziom.

Tree of Shrieking-Flame na poziomie czwartym

Gift of Gungnir

Zwiększa ilość obrażeń przy korzystaniu z karabinów o 3% na poziom.

Cut to the Bone na poziomie szóstym

Spirit of Fenrir

Wykorzystując moc Fenrira, zadaje potężne obrażenia atakowanym przeciwnikom. Aktywowane poprzez jednoczesne wciśnięcie obu gałek analogowych. Co poziom czas trwania wydłuża się o 30%.

Ballistic Telemetry Feedback, Delayed Fragmentation Warheads lub Gift of Gungnir na poziomie ósmym