Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Too Human - poradnik do gry

Too Human - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Champion | Klasa | Too Human poradnik Too Human

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Klasa: Champion

Champion jest najbardziej uniwersalną klasą, znakomicie radzącą sobie zarówno w walce wręcz, jak i w atakach dystansowych - Champion | Klasa | Too Human - Too Human - poradnik do gry

Champion jest najbardziej uniwersalną klasą, znakomicie radzącą sobie zarówno w walce wręcz, jak i w atakach dystansowych. Ponadto po odpowiednim rozwinięciu umiejętności znakomicie radzi sobie też w walce w powietrzu. Największą wadą tej klasy jest jednocześnie jej zaleta, a mianowicie wszechstronność. Rozwijając Championa, będziesz we wszystkim niezły, ale nigdy nie zostaniesz mistrzem. Jeżeli zamierzasz skupić się na tylko jednym z aspektów walki, ta klasa nie jest dla Ciebie. Jest idealna dla początkujących graczy.

Drzewko umiejętności Championa

Nazwa

Opis

Wymagania

Unerring Strike

Zwiększa szansę zadania dodatkowych obrażeń w trakcie krytycznych trafień o 0,5% na poziom.

Brak

Asgard's Fury

Zwiększa obrażenia zadawane w trakcie walki wręcz w powietrzu o 3% na poziom.

Unerring Strike na poziomie szóstym

Feeder of Ravens

Umiejętność pająka. Zostawia minę, eksplodującą podczas kontaktu z przeciwnikiem i wyrzucającą go w powietrze. Co poziom wysokość wyrzutu zwiększana jest o 2,5%.

Asgard's Fury na poziomie szóstym

Valiant's Might

Hasło bojowe. Po aktywacji każdy atak wyrzuca przeciwników w powietrze. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania zwiększa się o 3% na poziom.

Feeder of Ravens na poziomie czwartym

Ascent to Valhalla

Co poziom o 2,5% rośnie wysokość, na jaką Baldur wyrzuca wrogów w powietrze.

Valiant's Might na poziomie szóstym

Immolating Blade

Zwiększa szansę na zadanie obrażeń od ognia podczas walki wręcz o 1% na poziom.

Unerring Strike na poziomie szóstym

Lament for the Battle-Slain

Zwiększa obrażenia zadawane podczas ciosu wykańczającego o 3% na poziom.

Immolating Blade na poziomie pierwszym

Thermal Induction Mine

Umiejętność pająka. Zostawia minę, eksplodującą podczas kontaktu z przeciwnikiem i zadającą obrażenia od ognia. Obrażenia i promień rażenia zwiększane są o 5% na poziom.

Immolating Blade na poziomie szóstym

One Will Rise Above

Hasło bojowe. Po jego aktywacji zwiększane są obrażenia zadawane przeciwnikom podczas walki w powietrzu. Długość trwania zależy od naładowania wskaźnika kombosów. Liczba obrażeń i czas trwania co poziom zwiększane są o 15%.

Thermal Induction Mine na poziomie czwartym

Warrior of the Blood-Eel

Zwiększa obrażenia zadawane przez miecze o 3% na poziom

One Will Rise Above na poziomie szóstym

Kingship of Gungnir

Zwiększa obrażenia zadawane przez pistolety o 4% na poziom

Unerring Strike na poziomie szóstym

Tree of Raining-Iron

Umiejętność pająka. Rozstawia wieżyczkę uzbrojoną w karabin maszynowy. Co poziom liczba zadawanych obrażeń zwiększana jest o 5%.

Kingship of Gungnir na poziomie szóstym

Storm of Mortal Wounds

Hasło bojowe. Wszyscy przeciwnicy są bardziej podatni na zadawanie im obrażeń krytycznych. Korzysta ze wskaźnika combosów. Czas trwania zostaje wydłużony o 2% na poziom.

Tree of Raining-Iron na poziomie czwartym

Stoping Power

Co poziom spowalnia ruch przeciwnika o 4% podczas strzelania do niego.

Storm of Mortal Wounds na poziomie szóstym

Spirit of Fenrir

Wykorzystując moc Fenrira, zadaje potężne obrażenia atakowanym przeciwnikom. Aktywowane poprzez jednoczesne wciśnięcie obu gałek analogowych. Czas trwania zostaje wydłużony o 30% na poziom.

Warrior of the Blood-Eel, Ascent to Valhalla lub Stopping Power na poziomie ósmym