Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry

Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 "Caen: Próba ogniowa" (3) | Wyzwolenie Caen | Kompania Braci poradnik Kompania Braci: Na linii frontu

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Jednocześnie z wyżej opisaną akcją wdzieraj się na "wyspę" od południa, pokonując most (#11). Czołgi Churchill, jako że mają najgrubszy pancerz i są zdolne do przyjęcia "na klatę" kilku pocisków, idą przodem. AVRE (1) powinien najpierw rozpieprzyć (to od pieprzu - przyprawy) ze swojego moździerza budynek (2) ze stanowiskami kaemów. Równocześnie drugi Churchill (3) podjeżdża do pozycji niemieckiej 88mm armaty plot/ppanc (4) - bardzo groźnej dla wszystkich twoich "puszek", ale najmniej właśnie dla "gruboskórnych" Churchillów - i szybko niszczy to działo: to priorytetowy cel! Wówczas pozostałe tanki (masz jakiegoś Cromwella?) mogą wjechać na most. Cromwell (5) może zniszczyć kolejnego Flakpanzera (6), Stuart poczęstować pociskiem rozpryskowym obsadę moździerza (7) za budynkiem (2). Potem zabij snajpera w ruinach (8). Jeśli napatoczy się Wurfrahmen (9) postaraj się go szybko spalić - a może tego dokonać np. Churchill (3), oczywiście dopiero po skasowaniu "acht koma acht" (4). Teraz dopiero pchaj za swoimi puszkami piechotę (10), w tym saperów. Większością sił uderzaj na wschód, w kierunku ostatniego z punktów strategicznych, których opanowanie jest konieczne do zrealizowania pierwszego z zadań głównych. W oddali widać także niemieckie ciężarówki (11) cały czas próbujące nawiać z planszy.

# 11 - Misja 7 Caen: Próba ogniowa (3) | Wyzwolenie Caen | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 7 Caen: Próba ogniowa (3) | Wyzwolenie Caen | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 12

By jednak ostatecznie pogrzebać ich szanse na ucieczkę skieruj na północny zachód, w kierunku składu, Churchilla AVRE (#12). Zablokuj Churchillem (1) drogę i najpierw zniszcz granatem moździerzowym (2) pozostałe niemieckie ciężarówki (3). Potem możesz w ten sam sposób postąpić z budynkiem (4), w którym znajduje się stanowisko MG-42. Następnie objedź ów budynek czy ruiny jakie z niego pozostaną i wpakuj granat w skład (5) wroga. Jeśli udało ci się spalić większość ciężarówek zadanie dodatkowe zostanie zaliczone. Tego Churchilla (1) proponuję skierować na północ, w okolicę mostu (6) przy którym pozostawiłeś Firefly i Cromwella, blokujących do tej pory drogę uciekającym ciężarówkom.

Mając do dyspozycji wszystkie te czołgi (naprawiaj je saperami) powinieneś sobie poradzić z nieprzyjaciółmi w okolicy punktu strategicznego na "wyspie" (#13). W końcu najtrudniejszą część zadania, czyli przeprawienie się przez mosty na "wyspę", masz już za sobą... Zlikwiduj stanowisko kaemu w budynku (1), pozbądź się także snajpera i ew. moździerza (2). Jeśli wcześniej pozwoliłeś by jakaś armata ppanc (3) uciekła tutaj z drugiego brzegu rzeki to teraz najpewniej będziesz musiał ją szybko rozwalić. Gdy zaś oficer propagandowy ze swoimi oddziałami piechoty też ci uciekł spod katedry to jego/ich również powinieneś znaleźć w tej okolicy. Wszystkich bez wyjątku można fajnie spalić na popiół miotaczem ognia Churchilla Crocodile (4), nawet lekki Stuart (5) ze swoją amunicją rozpryskową (6) będzie bardzo pomocny w eksterminowaniu nieprzyjaciół. Po walce zabezpiecz ostatni już punkt strategiczny (7) jednym z oddziałów piechoty. Zadanie oczyszczenia Caen z oddziałów wroga (mapa-(1) zostanie wykonane. W chwili gdy opanowujesz ów punkt strategiczny (7) powinieneś tez kierować resztę ekipy w okolice obu mostów, wschodniego (8) i południowego, a być może także tego, który został zaminowany przez Fryców) - mógł nie wylecieć w powietrze, jeśli nie próbowałeś z niego skorzystać do tej pory. Przy każdym z tych mostów powinieneś mieć przynajmniej po jednym z czołgów. Przy północnej przeprawie już masz czołgi, pamiętasz?

# 13 - Misja 7 Caen: Próba ogniowa (3) | Wyzwolenie Caen | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 13
# 14 - Misja 7 Caen: Próba ogniowa (3) | Wyzwolenie Caen | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 14

Bowiem to jeszcze nie koniec. Ostatnie czekające cię zadanie polega na odparciu kontrataku Osi (mapa(2) . Główny kierunek z którego ów kontratak zostanie wyprowadzony to północ (#14). Niemcy będą próbowali przeprawić się przez północny most w kilku rzutach (czyli w pewnych odstępach czasowych), czołgami i piechotą. Masz tu już jednak Shermana Fireflya (1). Churchill AVRE (2), ten który zniszczył niemiecki skład, również powinien być w pobliżu. Można go postawić trochę bliżej przeprawy by skupiał na sobie ogień niemieckich tanków: jego gruba "skóra" (czyt. pancerz) potrafi wiele znieść. Okop wszystkie swoje puszki - prawdopodobnie udało ci się zdobyć tyle punktów dowodzenia (3), że powinieneś mieć już tą możliwość. Jeśli wcześniej wyprodukowałeś sobie czołg dowodzenia (4) - a przy takiej liczbie tanków jakie masz pod komendą nie jest to głupi pomysł - postaw go w pobliżu tych dwóch w/w "puszek", za nimi. Pomiędzy nimi trzymaj saperów (5) by służyli naprawami, najczęściej chyba Firefly (1) będzie ich potrzebował. Niszcz swoim Fireflyem (1) wszystkie niemieckie czołgi jakie pojawią się na moście, eksterminuj niem. piechotę granatami moździerzowymi z Churchilla AVRE (2). Szwabski kontratak będzie trwał coś ponad 6 minut - czas odmierza zegar przy lewej krawędzi ekranu (6) - ale nieprzyjaciel atakuje w sumie dosyć rzadko. W pewnym momencie na północnym moście pojawi się czołg ciężki Tygrys (7) - na szczęście tylko jeden i nie Tygrys Królewski. Nie powinien mieć większych szans z twoim Fireflyem (1) naprawianym w tym momencie przez saperów (5). Przy pozostałych mostach również zorganizuj podobną obronę, bo wróg prawdopodobnie będzie próbował skorzystać z któregoś z nich, a także nie powinieneś mieć większych problemów z odparciem npla. W miejscach, w których twoja obrona jest słabsza saperzy mogą ewentualnie zbudować stanowisko 17-funtowej armaty ppanc czy karabinu maszynowego. Po wspomnianych ok. 6 minutach misja zakończy się.