Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Knights of Honor - poradnik do gry

Knights of Honor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekonomia i religia | Podstawy gry Knights of Honor poradnik Knights of Honor

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Złoto to najważniejszy z elementów występujących w Knights of Honor. Bez niego nie osiągnie się niczego i na dobrą sprawę tylko ono liczy się w tej grze. Poniżej znajdziecie grafikę przedstawiającą ekran ekonomii wraz z opisem źródeł przychodów i wydatków.

PRZYCHODY ( D ) - Ekonomia i religia | Podstawy gry Knights of Honor - Knights of Honor - poradnik do gry

PRZYCHODY ( D )

Tax Income - Wyświetlana jest tu liczba złota, która trafia do skarbca z tytułu podatków. Uzależniona jest ona od stawki podatku narzuconego na prowincje. Jako, że jest to przychód marginalny zachęcam do ZEROWEJ stawki podatku.

Town Tributes - Trybuty miejskie to pieniądze, które musi odprowadzać do skarbca każda prowincja wchodząca w skład imperium. Trybut ten jest obowiązkowy i z tego właśnie powodu nie opłaca się narzucać podatków. Są one mniej skuteczne od trybutów i na dodatek generują niezadowolenie wśród ludności.

Trade Router - Szlaki handlowe są podstawą przychodów każdego królestwa. Nic w KOH nie daje tyle złota co wymiana handlowa i warto o tym pamiętać. Najbardziej opłaca się handlować z odległymi królestwami dysponującymi dużym potencjałem handlowym. Dlaczego? Dlatego, bo minie trochę czasu nim je podbijecie.

Vassal Tributes - W tej rubryce pojawiają się wpływy z tytułu danin od wasali. Kwota uzależniona jest od potęgi wasala.

King Bonusem - Premie króla są przydatne szczególnie w pierwszych minutach gry. Bazują one na zdolności "Economy". Jedna gwiazdka to około 10 złotych monet\5 sekund. Dwie gwiazdki to ok. 20 monet, a trzy to ok. 30 monet.

Religion - Przychody z religii występują tylko wtedy, gdy religią panującą jest katolicyzm i prawosławie. Aby przyjąć inną religię należy z korzystać z odpowiednich przycisków w zakładce religii (A). Są one w dolnej części ekranu. Zestawienie premii generowanych przez poszczególne religie znajduje się w dolnej części tego rozdziału.

Kingdom Power - Wpływy z tytułu potęgi królestwa są równie odczuwalne jak te z tytułu handlu. Im wyższy wskaźnik potęgi tym wyższe wpływy. Dla wskaźnika +5 (maksimum) wpływy wyniosą 185 złotych monet na 5 sekund.

WYDATKI ( E )

Wages - Gro wydatków królestwa stanowią płace. Płacić trzeba wszystkim specjalistom z naboru za wyjątkiem kupców.

Exotic Goods - W tej rubryce wyświetlany jest koszt ponoszony na sprowadzenie do imperium dóbr egzotycznych (zamorskich).

Vassal Tributes - Wyświetlana jest tutaj liczba złotych monet oddawana co 5 sekund seniorowi.

Inflation - Inflacja w KOH jest wbudowanym ograniczeniem przed gromadzeniem zbytniego kapitału. Pojawia się ona, gdy w skarbcu znajdzie się około 28000 monet (+/- 2000 monet). Rośnie wraz z napływem kruszcu, by ostatecznie całkowicie zredukować przychody. Jedynym sposobem na likwidację inflacji jest wydatkowanie złota.

TOTAL BALANCE

Kwota wyświetlana w tej rubryce to czysty zysk, który co 5 sekund wpływa do skarbca.

STAWKI PODATKÓW ( F )

W KOH na prowincje można narzucić jedną z trzech stawek dodatkowego podatku (oprócz obowiązkowych trybutów). Jako, że zyski z podatków są naprawdę niskie namawiam do wyboru stawki zerowej (skrajnie lewa ikona).

WAR TAX ( G )

Podatek wojenny to duża danina wymuszana na poczet działań wojennych. Jest to sposób na szybkie zasilenie skarbca kosztem wzrostu niezadowolenia społecznego. Ogólnie nie polecam.

Religie

W Knights of the Honor można przyjąć jedną z następujących religii:

Religia

Premia do pobożności

Premia do książęk

Premia do złota

Premia do morale

Catholic

0

0

30%

Bez efektu

Muslim

0

0

0

Podwyższa

Orthodox

30%

0

10%

Obniża

Orthodox-Split

0

30%

0

Bez efektu