Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Zasadzka | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Kampania 2, Misja 2 - Zasadzka

Tym razem zaczynamy bez zamku. Mając za sobą poprzednią misję, tu poczujesz się, jakbyś spacerował po zielonej polanie.

Zadania główne:

  • Odbij twierdze Asbrand w ciągu dwóch tygodni;
  • Oswobodź siedziby Krasnoludów.

Zadania poboczne:

  • Zajmij wszystkie kopalnie złota (0/4).
Heros: Wulstan będzie mógł w tej misji awansować jedynie do 16 poziomu - Misja 2 - Zasadzka | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heros: Wulstan będzie mógł w tej misji awansować jedynie do 16 poziomu. Wszystkie napotkane skrzynki skarbów zamieniaj na złoto. Rozwijaj u Wulfstena umiejętność Magii Runicznej.

Bonus: Jako bonus startowy wybierz dziesięciu Jeźdźców Czarnych Niedźwiedzi

Misję zaczynasz w (1). Na drodze do zejścia do podziemi (3a) pokonaj kilka wilków. Na dole utoruj sobie drogę do zamku. Jak go odbijesz zacznij zajmować po kolei kopalnie surowców. Jednocześnie zadbaj o rozbudowę miasta.

Otrzymasz nowy cel. Oswobodź siedziby Krasnoludów. Chodzi tu o wszystkie budynki na mapie, w których można rekrutować jednostki Fortecy. Na mapie oznakowane są małymi, brązowymi kwadratami.

Gdy zajmiesz cztery kopalnie złota (brązowe kropki) i wykonasz zadanie główne, otrzymasz wiadomość o nadchodzącej armii. Jednak Twoje wojska zmiażdżą nadchodzące oddziały bez problemu. Czerwony przeciwnik pojawi się po kilku dniach od tej wiadomości w punkcie (5b). Potem w ciągu trzech tur dotrze do zamku. Wystarczy, że będziesz tam na niego czekał.

Na mapie ponaznaczałem miejsca, w których są położone wyjścia na powierzchnię (znajdziesz skarby i artefakty) oraz portale dwukierunkowe. Literka (a) oznacza przejście znajdujące się na ziemi, literka (b) pod ziemią.

Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją! - Misja 2 - Zasadzka | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry
"Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją!"

Po pokonaniu armii Andreasa scenariusz się zakończy.