Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Bracia | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Kampania 2, Misja 4 - Bracia

Misja jest prosta i niezbyt skomplikowana.

Zadania główne:

  • Spotkaj się z armią Duncana;
  • Zdobądź fortecę Tor Hrall;
  • Wulfstan musi przeżyć.

Zadania poboczne:

  • Wzmocnij armię oddziałami Krasnoludów (0/10).
Heros: Główny heros osiągnie w scenariuszu maksymalnie 26 poziom - Misja 4 - Bracia | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heros: Główny heros osiągnie w scenariuszu maksymalnie 26 poziom.

Bonus: Wybierz 50 Jeźdźców Niedźwiedzi lub 15 Kapłanów - oba oddziały znacznie wzmocnią Twoją armię.

Ponownie nie posiadasz swojego zamku, zatem przygotuj się na spacerek. Zbieraj wszystkie surowce. Każdą skrzynkę skarbów wymieniaj na złoto. Przyda się ona, aby sojusznicze jednostki chciały przyłączać się do Ciebie (możesz przekupić je za 25 ruda/drewno, 15 klejnot/siarka/rtęć/kryształ lub 3000 złota).

Zaczynasz w (1). Zmierzaj cały czas na zachód. Zbieraj po drodze wszystkie surowce i pokonuj wszystkich oponentów. W (2) czeka na Ciebie niewielki oddział Magmowych Smoków, które z chęcią się do Ciebie przyłączą. W (3) natomiast przygotuj się na ciężką walkę z Czarnym Rycerzami. Nie obejdzie się bez strat, ponieważ mają one pierwszy atak i szybko dopadną Twoje jednostki. Każdą, którą zaatakują postaraj się leczyć (najlepiej wystaw przeciw nim silny oddział Jeźdźców Niedźwiedzi i używaj na nich czaru Wskrzeszenie Umarłych. Co prawda jednostka nie przeżyje po zakończonej walce, ale zminimalizujesz straty). W (4b) jest czerwona wieża strażnicza. Na razie nic tu po nas. Zawróć i udaj się do (7), czyli monolitu przejścia dwukierunkowego. Wyskoczysz w (7) na wschodzie mapy.

Tutaj odwiedź namiot klucznika (4a) i skieruj się na południe. Oprócz wielu skarbów w (9) znajdziesz Smoczą Utopię (za wygraną walkę otrzymujesz masę artefaktów), a w (10) ogromną ilość złota i 15 Piorunów, które z chęcią się do Ciebie przyłącza (do tego miejsca prowadzi niewidoczna ścieżka między drzewami).

Obok (9) stoi też oddział kilkunastu Czarnych Smoków. Najlepiej użyć Boskiej Siły na Magmowych Smokach i za ich pomocą wykończyć gady. Jest to przeciw nim najskuteczniejsza jednostka.

Easter Egg, który znajduje się w północno zachodnim rogu mapy. - Misja 4 - Bracia | Kampania 2 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry
Easter Egg, który znajduje się w północno zachodnim rogu mapy.

Mając klucz do czerwonej wieży strażniczej rusz na północ. W (8) znajdziesz kartografa, który odsłoni dla Ciebie całą mapę (za cenę 4000 sztuk złota). W (6) z portalu jednokierunkowego wyłoni się Rolf. Musisz pokonać jego niewielką armię.

Znajdując się w (5) wyzbieraj wpierw wszystkie jednostki, które chcą się do Ciebie przyłączyć. Potem możesz ulepszyć je w Forcie. Jak już wszystko splądrujesz wejdź w (6a), który przeniesie Cię do odwiedzonego już punktu (6). Teraz możesz udać się na spotkanie z Duncanem (11) i na finałową (i banalną) w tym scenariuszu bitwę w (12).