Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 - Koniec | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia poradnik Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Kampania 3, Misja 5 - Koniec

Zadania główne:

  • Zajmij Horncrest w ciągu tygodnia;
  • Zajmij Tor-Hrall w ciągu dwóch miesięcy;
  • Freyda, Ylaya, Duncan, Wulfstan i Isabel muszą przeżyć.

Zadania poboczne:

  • Zdobądź wszystkie zamki przeciwnika.
Heros: W tym scenariuszu będziesz kierować wszystkimi poznanymi w Kuźni Przeznaczenia głównymi herosami - Misja 5 - Koniec | Kampania 3 HoMM V Kuźnia Przeznaczenia - Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - poradnik do gry

Heros: W tym scenariuszu będziesz kierować wszystkimi poznanymi w "Kuźni Przeznaczenia" głównymi herosami. Każdy z nich może osiągnąć 29 poziom doświadczenia (o ile już nie go nie ma).

Bonus: Wybierz Podkowę. Szczęście i morale mogą przechylić szalę zwycięstwa na Twoją korzyść. Jeden Czarny Smok armii silną nie czyni, a złota i tak będzie wystarczająco.

Zaczynasz w podziemiach (1). Masz tylko siedem dni na dotarcie do zamku Horncrest (3). Skieruj się zatem prosto do wyjścia na powierzchnię (2). Niech Isabel zajmie się zbieraniem surowców, a Ylaya podąża prosto do celu.

Na miejscu (3) musisz pokonać kilka oddziałów oponenta. Gdy już się z nimi uporasz dostaniesz pod dowództwo pięciu silnych herosów. Od tego momentu masz dokładnie dwa miesiące na rozbudowę miasta i zwiedzenie wszystkich zakamarków scenariusza.

Radzę Ci wpierw przerzucić Ylaya'i Patriarchów Run, Strzelców Wyborowych i Inkwizytorów. Takim oddziałem udaj się bohaterką do miejsca, które zaznaczyłem znakiem (x), na wschodzie. Znajduje się tam garnizon, strzeżony przez oddział dziesięciu tysięcy Egzekutorów (zbuntowani chłopi). Używaj Wzmocnionego Gradu Meteorów oraz Wzmocnionej Implozji. Pamiętaj, by Posępnych Jeźdźców ustawiać blisko jak największej liczby jednostek, aby w pełni wykorzystać ich umiejętność dodatkowego ataku. Patriarchą Run celuj w skupiska chłopów. Z walki w zasadzie nie da się wyjść bez strat, lecz dzięki tym radom bardzo je zminimalizujesz. Za potyczkę zyskujesz 92 tysiące punktów doświadczenia.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie