Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic poradnik Dark Messiah of Might and Magic

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Marsz w górę wykutej w skale drogi urozmaicany jest walkami z patrolującymi ten teren Orkami. Ciekawostka jest, że wśród orkowych żołnierzy pojawiają się Orkowie - Łucznicy, niezmiernie biegle posługujący się łukiem. Przekonałem się o tym kilkakrotnie, gdy po ich celnych strzałach zmuszony byłem spożywać mikstury leczące. Ja rewanżuję się pułapkami ogniowymi i tak trwa moja podróż w górę traktu. Po jakimś czasie docieram do bardziej złożonej budowli. Nie ma możliwości, aby stworzyli ją Orkowie! Punkt kontrolny został urządzony poziom wyżej i wiedzie do niego sznurowa kładka. Z kolei, by do tej kładki dotrzeć trzeba przejść otwarta przestrzenią tuż pod nosem Orków, między innymi po przerzuconych nad przepaścią deskach. Potem wejście w drzwi do wnętrza skalnej półwieży i po schodach w górę. Nieźle! Od czego zacząć? Od początku! Stawiam pułapki i "przez nieuwagę" wyłażę wprost na Orków będących na posterunkach, które porzucają ruszając za mną w pościg. Po chwili jestem sam uwolniony od kłopotliwego towarzystwa. Powracam na miejsce i okazuje się, że Ork - wartownik wycofując się zniszczył kładkę linową. Rozglądam się wokół i zauważam skalną półkę, biegnącą po prawej stronie podestu.

Tylko pomysłowość może uratować mi skórę, więc nie żałuję Many i stawiam kolejne pułapki. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Tylko pomysłowość może uratować mi skórę, więc nie żałuję Many i stawiam kolejne pułapki.
Ciekawe, gdzie tutaj Orkowei się przyczaili? Możliwości sporo, a atakują zespołowo! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Ciekawe, gdzie tutaj Orkowei się przyczaili? Możliwości sporo, a atakują zespołowo!
Czekam na Orka - Łucznika! Niezwykle celnie strzela, ale ciekawe, jak u niego z odpornością na temperatury? - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Czekam na Orka - Łucznika! Niezwykle celnie strzela, ale ciekawe, jak u niego z odpornością na temperatury?
Kiepsko znosi wysokie temperatury, nie zalecałbym mu opalania się w słońcu! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Kiepsko znosi wysokie temperatury, nie zalecałbym mu opalania się w słońcu!
Kształt budowli świadczy o niezłym poziomie Orków, chyba, że budowali to wszystko Ludzie, później przez Orków wyparci. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Kształt budowli świadczy o niezłym poziomie Orków, chyba, że budowali to wszystko Ludzie, później przez Orków wyparci.
Patrz pod nogi, bo pójdziesz tam, gdzie patrzysz! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Patrz pod nogi, bo pójdziesz tam, gdzie patrzysz!
Wykuta w skale klatka schodowa na wyższy poziom. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wykuta w skale klatka schodowa na wyższy poziom.
Całkiem niezłe schody, wewnątrz ściany wzmocnione kamiennymi blokami. Tego Orkowie zrobić nie mogli! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Całkiem niezłe schody, wewnątrz ściany wzmocnione kamiennymi blokami. Tego Orkowie zrobić nie mogli!
No i po wiszącym moście! Wycofujący się Orkowie przecięli liny i po meczu! Muszę znaleźć inne przejście - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
No i po wiszącym moście! Wycofujący się Orkowie przecięli liny i po meczu! Muszę znaleźć inne przejście
Spacer po wąskiej półce skalnej powinien mnie zaprowadzić w pobliże przeciwnego przyczółka mostu wiszącego. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Spacer po wąskiej półce skalnej powinien mnie zaprowadzić w pobliże przeciwnego przyczółka mostu wiszącego.

Idę nią, zaglądam w prawo - jest tam krótka, ślepa odnoga, a w niej zależnie od poziomu szczęścia Magic Mushroom, lub inny gadżecik. Idę dalej w lewo i po chwili półeczka się kończy. Pora przejąć inicjatywę. Biorę w ręce Rope Bow i umieszczam rzutkę z liną na widocznej belce. Skok nad przepaścią i już wiszę na linie. Po9 chwili zeskakuję, na przeciwległy podest. Wchodzę do środka punktu kontrolnego. Mokrawo. Zauważam w wodzie leżący Souldrinker. Zabieram go i idę schodami w górę wewnątrz pionowego skalnego szybu. Po chwili widzę otwór wybity w ścianie. Nim w niego wejdę używam ponownie Rope Bow i wspinam się na fragment urwanych schodów. Znajduje tam kolejne Magic Mushroom. Jest nieźle.

Jest nieźle, tylko jeszcze trzeba pomyśleć, jak się dostać do góry. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Jest nieźle, tylko jeszcze trzeba pomyśleć, jak się dostać do góry.
Rope Bow dobry jest na wszystko! No, prawie na wszystko! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Rope Bow dobry jest na wszystko! No, prawie na wszystko!
Zapuszczam żurawia wisząc na linie, czy nie ma gdzieś czekającego komitety powitalnego. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Zapuszczam "żurawia" wisząc na linie, czy nie ma gdzieś czekającego komitety powitalnego.
Wygląda, że jest ok. Pora do środka! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Wygląda, że jest ok. Pora do środka!
Trochę mokrawo i buty przeciekają! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Trochę mokrawo i buty przeciekają!
Znajduję Souldrinker! Chwilowo do niczego nie jest mi potrzebny! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Znajduję Souldrinker! Chwilowo do niczego nie jest mi potrzebny!
Śmiało do góry, przy okazji rozglądając się wokół. - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Śmiało do góry, przy okazji rozglądając się wokół.
Zauważam drewniany element, do którego instaluję rzutkę liny dzięki Rope Bow. Na górze Magic Mushroom, na pewno się przyda! - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Zauważam drewniany element, do którego instaluję rzutkę liny dzięki Rope Bow. Na górze Magic Mushroom, na pewno się przyda!
Znowu otwór w murze - tutaj nie tolerują stolarki budowlanej, takiej jak drzwi na przykład? - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Znowu otwór w murze - tutaj nie tolerują stolarki budowlanej, takiej jak drzwi na przykład?
Ork jest czujny, zatem tradycyjnie systemem kombinowanym - pułapeczka i strzałeczka w - The Temple of the Spider (12) | Rozdział 5 | Dark Messiah of Might and Magic - Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry

Ork jest czujny, zatem tradycyjnie systemem kombinowanym - pułapeczka i strzałeczka w ...