Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Po otwarciu drzwi spotkasz dwóch ocalałych marynarzy (#319). Chwilę później zgaśnie światło - to znak, że padł silnik okrętu. Jeden z mężczyzn poprosi Cię o znalezienie palnika acetylenowego, wręczy klucz do ładowni i otworzy drzwi od mesy. Przez dziurę w podłodze zejdź w dół. Zamknij drzwi od pieca i skieruj się do drabiny. Opuść maszynownię.

1 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Tuż za pokojem, w którym znajduje się punkt zapisu stanu gry, zlokalizowana jest klapa w podłodze (#320) - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Tuż za pokojem, w którym znajduje się punkt zapisu stanu gry, zlokalizowana jest klapa w podłodze (#320). Otwórz ją i zejdź do ładowni. W środku pozbieraj amunicję. Gdy tylko weźmiesz palnik (#321), zostaniesz zaatakowany przez potwora. Zabij go i wyjdź na górę.

Wróć do maszynowni i zaraz za drzwiami obróć się w lewo. Jeśli spojrzysz do góry, zauważysz drabinę (#322), do której dostęp chroni kłódka. Zachowując bezpieczną odległość odstrzel zamek. Na razie nie idź do góry, ale dostań się na drugą stronę hali, gdzie po lewej stronie zlokalizowany jest zawór (#323). Zakręć go.

2 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
3 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
4 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Teraz wdrap się po drabinie na górę, na platformę - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Teraz wdrap się po drabinie na górę, na platformę. Idź naprzód i kiedy dotrzesz do końca trasy (#324), skocz niżej. Po lewej stronie zauważysz pękniętą rurę (#325). Napraw ją używając palnika. Obróć się o 180 stopni i schylając się, podążaj na koniec platformy. Skocz w dół i skorzystaj z drabiny. Tuż koło pieca zobaczysz kolejny zawór (#326). Odkręć go i wracaj do drabiny.

Przejdź na drugą stronę maszynowni i jeszcze raz użyj zaworu (#323), który znajduje się po lewej stronie. Silnik ruszy a Ty będziesz mógł wrócić do mesy. Podejdź do marynarza - odbierz Ci on palnik. Chwilę później zaatakują dwa potwory. Zabij je i wyjdź po schodach na górę. Zapisz stan gry w magazynie (Storage) i wyjdź na pokład. Po krótkim przerywniku filmowym pojawi się jeden z tych, o których nieustannie słyszysz od momentu przyjazdu do Innsmouth - ogromny stwór o imieniu Dagon (#327).

5 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
6 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
7 - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Aby pokonać Dagona musisz użyć działa, tego samego, które wykorzystałeś do eksterminacji czarnoksiężników na Devils Reef - [Solucja] A Dangerous Voyage cz.3 | Call of Cthulhu Mroczne Zakątki Świata - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Aby pokonać Dagona musisz użyć działa, tego samego, które wykorzystałeś do eksterminacji czarnoksiężników na Devil's Reef. Problem polega na tym, że armata ma ograniczone pole manewru, dlatego będzie w stanie trafić stwora tylko wtedy, jeśli ten znajduje się przed dziobem okrętu (#328). Taką właśnie sytuację masz w tym momencie. Czym prędzej podbiegnij do działa i celując w głowę, odpal pocisk.

Dagon rozpocznie atakowanie armaty, wynurzając się z lewej lub z prawej strony okrętu. Trzymaj się w bezpiecznej odległości i unikaj jego uderzeń. Kiedy stwór ponownie pojawi się przed dziobem, wróć do działa i wypal bestii w głowę. Operację powtarzaj aż do skutku. Kiedy potwór padnie, zakończysz ten etap rozgrywki.