Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 poradnik Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Na dole mogą pojawić się nowi wrogowie ale tylko wtedy, kiedy podczas strzelania przez okno zostałeś zauważony przez wrogów. W razie potrzeby zabij ich. Zapewne zorientowałeś się wcześniej, że na schodach w głównym holu rezydencji ustawiono barykadę. Jeśli skręcisz w prawo i zejdziesz po schodach od tej strony, możesz przedostać się przez zator (#285), skacząc wpierw na krzesło a później na dużą szafę.

1 - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Z holu skręć w korytarz po lewej stronie - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Z holu skręć w korytarz po lewej stronie. Przyjrzyj się drzwiom blokowanym przez niebieską barierę magiczną (#286). Zapamiętaj to miejsce, wrócisz tu niebawem. Na razie skieruj się do drzwi po lewej. Po ich przekroczeniu znajdziesz się w znajomym korytarzu.

Obróć się w prawo i otwórz drzwi. Jest tu mały gabinet (#287). Weź ze stołu apteczkę i przeczytaj dziennik Roberta Marsha. Znajdziesz w nim datę 1878, która jest jednocześnie szyfrem do zlokalizowanego na ścianie sejfu (1, 8, 7 i 8). Aby poradzić sobie z otwarciem skrytki, przekręć gałkę w prawą stronę na jedynkę. Później, kręcąc w lewo zatrzymaj się na ósemce. Jeszcze raz w prawo do siódemki i wreszcie w lewo, powtórnie, na ósemkę. Jeśli wszystko wykonałeś prawidłowo, otworzysz sejf. W środku jest książka, antyczny manuskrypt oraz pistolet agenta Mackey'a.

2 - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
Korzystając z drabiny w składziku dostań się na piętro - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Korzystając z drabiny w składziku dostań się na piętro. Przebiegnij przez zielony pokój i wyjdź na balkon. Pamiętasz kamienną tablicę, której nie mogłeś odczytać przy pomocy księgi Dagona? Teraz jest to możliwe, wystarczy użyć na niej manuskryptu. Kiedy Jack nauczy się modlitwy do zamieszkującego głębiny bóstwa, przedrzyj się przez barykadę na schodach i skieruj do drzwi zabezpieczonych niebieską barierą magiczną. Wystarczy "użyć" jej, aby nasz bohater wygłosił inkantację i tym samym, odblokować przejście.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z kamienną płytą na środku (#288), którą wcześniej widziałeś z okienka. Zabij wrogów i skieruj się do ambony, leży tu pęk kluczy (#289). Teraz czeka Cię powrót do celi, gdzie zamknięto agenta Mackey'a. Uwolniwszy go, skieruj się ponownie do rezydencji (wcześniej zapisz stan gry w sąsiednim pokoju).

3 - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
W posiadłości pojawią się nowi wrogowie - pierwszego z nich zobaczysz już po wyjściu krętymi schodami na górę - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

W posiadłości pojawią się nowi wrogowie - pierwszego z nich zobaczysz już po wyjściu krętymi schodami na górę. Agent Mackey całkiem nieźle obchodzi się z pistoletem, ale lepiej trzymać go na uboczu (porozmawiaj z nim, aby został i poczekał na Ciebie), gdyż jego śmierć automatycznie kończy zabawę.

Musisz dostać się do pokoju chronionego niedawno magiczną barierą, co wcale nie jest takie proste ze względu na dużą liczbę wrogów. Najlepiej wywabić przeciwników do korytarza i odstrzelić ich kryjąc się za rogiem. Gdy opanujesz już sytuację, każ Mackey'owi iść z sobą.

Wejdź do pomieszczenia z kamiennym dyskiem, omiń ambonę (#290) i skręć w lewo, na schody. Po krótkiej wędrówce trafisz do korytarza, do którego zazwyczaj wchodziłeś po drabinie. Doprowadź agenta do pokoju z oknem. Kiedy ten zacznie kręcić korbą, a co za tym idzie podnosić kamienną płytę, Ty skieruj się na dół. W miejscu gdzie niegdyś był ogromny dysk, zauważysz kręte schody (#291). Wskocz tam i zejdź na dół. Zapisz stan gry (#292) korzystając z symbolu na ścianie.

4 - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry
5 - [Solucja] The Esoteric Order of Dagon cz.3 - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry