Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth zawiera bardzo szczegółowe rozwiązanie gry, bogato ilustrowane zdjęciami. Całość została podzielona na rozdziały, których tytuły odpowiadają poszczególnym aktom.

30 marca 2006Autor solucji: Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam w poradniku do Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry

Witam w poradniku do Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Poniżej znajdziecie bardzo szczegółowe rozwiązanie gry, bogato ilustrowane zdjęciami. Całość została podzielona na rozdziały, których tytuły odpowiadają poszczególnym aktom. Zapraszam do lektury i życzę miłej zabawy.

Krystian "U.V. Impaler" Smoszna

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 30 marca 2006.

komentarze czytelników (42)

Aesandill  2007-09-09 - 14:26

Ostani tunel z walącymi się skałami da się przebiec ładując w w połowie tunelu broń obcych. Wydaje się to idiotyczne ale działa. Natomiast wczęśniej przyciski na postumencie z hydrą można nacisnąc atakiem.

Cypher.  2007-09-09 - 14:39

o, dzieki za info, sprawdze za pare dni bo chetnie w koncu bym poznal zakonczenie :D

damian667  2007-10-16 - 11:52

super gra jestem dopier przy otwarciu sejfu a już mi się spodobała

cinek081981  2008-01-11 - 00:00

extra gierka co prawda grafa pozostawia do zyczenia ale to nie gierka w stylu spidermana tutaj trzeba troszkę pomyśleć. niepolecam dla idiotów ala spiderman.

swatmaniak  2008-03-02 - 20:22

Poradnik super ! wiele pomaga w trudnych momentach w grze :)

skinio  2008-04-15 - 17:55

jestem na statku patrze przez ta cholerna lunete i nic szaro wciskam prawy przycisk myszy ale te zblizenie niewiele pomaga po czarownikach i swiatlach na rafie ani sladu jak ich znalezc na tej przekletej rafie pomuzcie prosze bo nie przezyje jesli nie przejde tej gry

Kris666999  2008-06-29 - 17:07

Mam ten sam problem. Podchodze do tej luntey przybliżam a na wyspie niema tych magów i wogule ta lunta nie przybliża naciskam na prawy raz przybliży i nic magów niema pomóżcie

maki123  2009-01-26 - 18:20

witam prosze o pomoc mam problem z szyfrem w krypci bede wdzieczny za pomoc

maki123  2009-01-26 - 18:29

jest ktos zywy na tym forum kto to czyta i pomoze z tym szyfrem w krypcie

jooooooooo  2009-07-18 - 18:18

siema jaki otworzyc sejf????????? powiedzcie bo sie głowie kurcze i nie moge tego rozszyfrowac;p czekam na odp na forum lub gg:)

but77  2009-11-09 - 20:48

Mam problem z sejfem w krypcie pod kościołem daję 3 w prawo, 1 w lewo, 5 w prawo i 7 w lewo I NIC Help!

stivi18  2010-01-02 - 14:17

PATRZE PRZEZ LUNETE PRZY DZIAE,ODDALAM ,PRZYBLIŻAM INIC NIE MA ŻADNYCH POSTACI NA TEJ RAFIE NIE MA -POMOCY BO JUŻ MI SIĘ TO NUDZI.POWIEDZCIE CHOCIAŻ GDZIE POWINNI STAĆ-Z LEWEJ Z PRAWEJ A MOŻE NA ŚRODKU.

Jack Walters  2010-09-13 - 16:53

Siema. Musisz dostrzec migające niebieskie światła, to oznacza że stoją tam kapłani Cthulhu. Można ich zobaczyć tylko z przybliżonej lunety w dziale. Czasami ich nie widać,a czasami się pojawiają,to normalne, nie rezygnuj z tego czego nie możesz zobaczyć a jest. musisz podzielić czynności między przeżyciem fal, a strzale z działa. To oni tworzą fale i ich musisz rozwalić. Jeżeli jakieś inne kłopoty z przejściem gry, to wal do mnie. POZDRAWIAM!!!!

Jack Walters  2010-09-16 - 15:12

Jakieś problemy z przejściem gry? Walcie do mnie, Służę pomocą!!!!!

Jack Walters  2010-09-16 - 15:21

AAA!!! jeszcze ważna rzecz, otóż właśnie kapłani Cthulhu są z trzech stron - z lewej,prawej i na środku. Gdy są przerwy pomiędzy falą a złapaniem działa,starajcie się zabić jak najwięcej z nich, w tedy unikniecie kłopotów jakie piszecie. Po ich zabiciu jeden z marynarzy powie że fala zniknęła i można przejść do środka. jeżeli to nie pomaga radzę zagrać od początku gry,nie zniechęcajcie się w porę, w dalszych etapach gry będzie jeszcze ciężej. POZDRO!!!

JJmaster  2010-09-27 - 22:31

Mam głupi problem w rafinerii Marsza ,chodzi o końcówkę z tymi Gold Vaultami i rurami gazowymi. Manewruję tymi rurrami tak jak trzeba i jak wracam to nie widzę tego korytarza co ma się niby pokazać.Gdzie on jest?? I powiedzcie jak wogóle poustawiać te rury gazowe(które mają być włączone).Nie mam pojęcia jak do tej misji podejść! Z góry dzięki za pomoc ;)

Jack Walters  2010-11-27 - 12:29

Otóż..... Znajdziesz się w skarbcu rodziny Marsh (gold vault). Za pomocą przycisku otwórz drzwi (gold vault A) i w następnym pomieszczeniu wespnij się na drabinę. Idź naprzód ignorując schody w dół, gdyż prowadzą jedynie do zamkniętych drzwi (otworzysz je później z drugiej strony). Znajdziesz się w dużej hali gdzie przebywa kolejny shoggoth. Znajdują się tu cztery miejsca w którym możesz odkręcić gaz, niestety tylko jedno wyposażone jest w zawór. Odkręć go (gas flow control 1), a strumień gazu usunie mackę shoggotha z mostku. Zakręć zawór i prędko przebiegnij na drugą stronę. Wejdź w drzwi po drugiej stronie i przejdź prosto przez korytarz ponownie ignorując schody w dół. Znajdziesz się w kolejnej komorze skarbca (gold vault B). Na końcu drogi zeskocz na skrzynki i otwórz podwójne drzwi za pomocą przycisku. W kolejnym pomieszczeniu odblokuj drzwi na końcu i wejdź w drzwi po lewej (na górze nic nie ma). Po przejściu korytarza znajdziesz się na dnie hali, gdzie znajduje się shoggoth. Jego macka się nie porusza, lecz gdy tylko ją przeskoczysz ten stan się zmieni. Przeskocz po rozbitych skrzynkach na drugą stronę, uważając na drugą mackę. W kolejnym pomieszczeniu natrafisz na nieboszc ...

joliefanka89  2011-08-06 - 20:40

Ma ktoś może save'a zrobionego w punkcie zapisu po ucieczce przed Fishmenami? Gra mi się ogólnie bardzo podoba, uwielbiam takie mroczne klimaty. Ale ten moment doprowadził mnie do białej gorączki, próbowałam już tyle razy ech.

ArgonAntychryst666  2013-07-21 - 15:26

potrzebuję pomocy, mam save z momentu, który jest tuż po zabiciu tych trzech magów na rafie i nie wiem jak i gdzie go wkleić :(

Hagen093  2014-03-26 - 10:41

Siemka! Mam spory problem i być może poradzicie. Mianowicie nie mogę zapisać stanu gry. Jest na to jakieś remedium?