Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Dantooine] Enclave Courtyard | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Enclave Courtyard

W najdalej wysuniętej na prawo części mapy znajdziemy [19A] obóz najemników - [Dantooine] Enclave Courtyard | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

W najdalej wysuniętej na prawo części mapy znajdziemy [19A] obóz najemników. Jeżeli mamy zadanie od Zherrona , możemy dostarczyć Dopakowi wiadomość. W wypadku, gdy towarzyszy nam Mandalore (jest to możliwe, jeżeli nie obraliśmy Dantooine za pierwszą planetę), zagadajmy z Esokiem , tutejszym przywódcą Mandalorian. Będzie wolał walczyć, niż oddać się pod komendę. Nie sprawi nam większego kłopotu. Pozostali wojownicy dołączą do Mandalore'a i wrócą na Dxun. Za całym obozowiskiem widać ruiny świątyni, w której za czasów Revana znajdowała się mapa pokazująca drogę do Star Forge. Obecnie dojście do niej jest niemożliwe, a szkoda.

Idąc dalej na lewo (patrząc na mapę), natkniemy się na kolejne obozowisko [19B] . Znajdująca się tam Deraala będzie miała dla nas zadanie poboczne - wyniesienie dwóch ciał z Enclave Sublevel. Co ciekawe, ma ona także własny sklep. Sprzedaje w nim m.in. kryształy czy szaty Jedi. Jeżeli będziemy mieli szczęście, natkniemy się na zbroję zwaną Zeison Sha Initiate Armor , która zaliczana jest do grupy Medium. Jej cechą jest to, że w przeciwieństwie do innych "średnich" pancerzy, ten nie blokuje zdolności Jedi podczas noszenia.

Niedaleko stoi też niejaki Ralon . Sprzedaje on Holocron Jedi. Fałszywy. Punkty Jasnej Strony otrzymamy w wypadku, gdy stwierdzimy, że jest to podróbka, a następnie damy Ralonowi 500 kredytów. Powinniśmy wybrać następujące dialogi:

Get to the point. > How much do you want for it? > Can I inspect the holocron? Maybe it's broken. > That *is* a remarkable fake, but it's not even worth the time you've wasted describing it.

W tym miejscu kolejność dla Ciemnej Strony wygląda następująco:

Actually I *can* blame you. Violently. > Give me the fake holocron. Now.

Dla Jasnej Strony zaś tak:

That's all you can say? > So you didn't make this? > Wife and children? > How much money do you need? > Here's 500 credits. Just try to do something worthwhile with it.

Idziemy dalej, przechodząc przez mostek. Jeżeli skierujemy się na lewo, natrafimy na grupę niezbyt pozytywnie do nas nastawionych stworzonek [19C] . Wybijamy je w pień, aby otrzymać nieco dodatkowych punktów doświadczenia. Następnie, patrząc od strony mostku, idziemy na prawo [19D] . Zobaczymy czwórkę "ratowników" wychodzących z ruin. Nie ma tu możliwości otrzymania punktów Jasnej Strony, można zaś zdobyć te z Ciemnej. Jeżeli chcemy, by tak było, wybieramy następujące wypowiedzi:

I want you out of my way. Now. > You obviously have *no* idea who you are dealing with. > You've tremendously overestimated your pathetic abilities.

Po walce wchodzimy do Enclave Sublevel [19D] .