Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Harbinger] Crew Quarters | Star Wars KOTOR II poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Harbinger - Crew Quarters

Zaczynamy w korytarzu od którego odchodzą drzwi do czterech pokoi - nasza postać przypomina sobie, że w jednym z nich [9B] była przetrzymywana - [Harbinger] Crew Quarters | Star Wars KOTOR II - Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords - poradnik do gry

Zaczynamy w korytarzu od którego odchodzą drzwi do czterech pokoi - nasza postać przypomina sobie, że w jednym z nich [9B] była przetrzymywana... W pomieszczeniu oprócz standardowych przedmiotów znajdujemy opaskę na ramię z naszym imieniem, dodającą nam jeden punkt do budowy ciała (+1 CON), a także Datapad z informacją, że powinniśmy zgłosić się do sektora medycznego (Medbay).

Przeszukujemy pozostałe trzy pomieszczenia i przechodzimy do następnego. Skręcamy w prawo (na południe), przechodzimy przez drzwi i dochodzimy do zablokowanego przejścia [9C] . W tym momencie następuje kolejny atak Zabójców. Po ich pokonaniu wracamy do poprzedniego pomieszczenia i tym razem udajemy się korytarzem na północ.

Jeśli pójdziemy prosto, będziemy mieć analogiczną sytuację jak poprzednio - dojdziemy do uszkodzonych drzwi [9D] i zostaniemy zaatakowani przez Sithów. Ponieważ walka z nimi jest jak na razie stosunkowo łatwa, proponuję to zrobić. Drzwi w prawo prowadzą do części medycznej statku. Pierwsze, co nam się powinno rzucić w oczy, to Konsola Medyczna [9E] . Wkładamy do niej Datapad i potwierdzamy nasze domysły - dostaliśmy zdecydowanie za dużą dawkę leków. Mamy możliwość rozpoznania swojego kolto-zbiornika. Z zapisów holowideo dowiadujemy się, że na pokładzie Harbingera przebywał jeden z potężnych Sithów, możemy nawet obejrzeć jego przebudzenie i ucieczkę. Ostatnia przydatna opcja to wyciągnięcie z zasobnika odrobiny chemikaliów (potrzebna umiejętność: Leczenie Ran - Treat Injury). W tym pomieszczeniu znajduje się jeszcze kilka pojemników (plasteel container), więc przeszukujemy je. Możemy jeszcze naprawić robota medycznego [9F] , który się do nas przyłączy i będzie nas leczył jak naprawdę mocno oberwiemy.

Wychodzimy wyjściem od południa i systematycznie przeszukujemy wszystkie pomieszczenia odchodzące od głównego korytarza, uważając przy tym na ataki Zabójców. Pierwszy na naszej liście będzie magazyn [9G] , następnie posuwając się na północ znajdziemy wyjście do kolejnej części statku. Jeszcze z niego nie korzystamy, idąc dalej do przodu znajdziemy skład droidów [9H] , wszystkie dezaktywowane albo zniszczone. Wśród nich znajduje się jeden robot protokolarny, co w tym momencie wcale nas już nie dziwi...

Idąc dalej głównym korytarzem dochodzimy w końcu do zablokowanych drzwi, które odwiedzaliśmy już z drugiej strony - zatem nie pozostało nam już nic innego jak udać się do maszynowni (Engine Deck) [9I] .