Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armie Exigo - poradnik do gry

Armie Exigo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania Cesarstwa | Armie Exigo poradnik Armie Exigo

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019

Musimy doprowadzić Alryka i Dunhelma do Margothu - Misja 3 | Kampania Cesarstwa | Armie Exigo - Armie Exigo - poradnik do gry

Musimy doprowadzić Alryka i Dunhelma do Margothu. Na starcie jednak tylko Alryk jest do naszej dyspozycji. Udajmy się na północ aż do mostu. Są za nim Ogry, z którymi spotkanie nie jest mile widziane, aby ich minąć potrzebny jest mały fortel. W prawym górnym rogu mapy jest podziemne przejście, które prowadzi nad Ogry. Wysyłając tam jednego wojaka można zwabić do jaskiń Ogry co pozwoli reszcie drużyny przemknąć niezauważonymi przez most.

Za nim spotkamy Dunhelma z wojskiem walczącego z małym oddziałem wroga. Uważajmy na uciekające gobliny, które biegną wezwać posiłki. Jeżeli nie chcemy się z nimi zmierzyć to warto szybko ubić gobliny. Idąc dalej na południe znajdziemy podziemia, w których warto udać się na wschód by wyjść z katakumb i podążyć do świątyni, którą wcześniej można było zobaczyć. Gdy do niej dotrzemy kapłani zasilą nasze szeregi i uleczą ranne jednostki.

Wracając do katakumb należy udać się na zachód. Przejście do zamku jest zawalone więc trzeba obrać inną drogę. Udając się na południe trafimy do wioski Rivos, która jest właśnie atakowana przez Zwierzoludzi. Gdy wyzwolimy ją należy wytrenować ok. 2-3 oddziały pikinierów. Z taką "armią" można zaatakować pierwszy obóz wroga i zająć go. Osadzając jednostkę w Trebuszu będzie można zniszczyć doszczętnie drugą bazę wroga i tym samym utorować sobie drogę do zamku. Alryk i Dunhelm z łatwością tam dotrą.