Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Armie Exigo - poradnik do gry

Armie Exigo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 | Kampania Zwierzoludzi | Armie Exigo poradnik Armie Exigo

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019

Musimy pokonać trzy Czarownice oraz Ogra Unrag-Ur - Misja 2 | Kampania Zwierzoludzi | Armie Exigo - Armie Exigo - poradnik do gry

Musimy pokonać trzy Czarownice oraz Ogra Unrag-Ur. By Bronić bazy powinniśmy wybudować 5-8 Totemów przy każdym wejściu, a resztę zasobów przeznaczyć na szkolenie Wojowników. Na południe od naszego obozu jest magazyn, w którym warto umieścić jednostkę by pozyskiwała surowce. Nieopodal owego składu są Ogry strzegące Runy przywołania Kamiennych Golemów. Na północnym zachodzie są gniazda Harpii, które przydadzą się nam w walce. Posiadają one zaklęcie Zamętu, dzięki którym przez chwilę wroga jednostka atakuje sowich sojuszników. Warto to wykorzystać przy Ograch Unrag-Ura na wschodzie. Umiejętnie używając zaklęcia mogą one same się pozabijać. Aby zająć lewą i prawą wioskę szczepu należy zabić Czarownice, które nimi rządzą. Do tego celu wystarczą 1-2 oddziały Wojowników, po tej egzekucji owe wioski przejdą pod nasze dowództwo i będziemy mogli uderzyć i zgładzić Unrag-Ura oraz wybudować tam nasz drugi obóz. By zaatakować trzecią Czarownicę musimy mieć 1-2 oddziały Wojowników + Golemy. Zanim jednak zaatakujemy ostatni bastion wroga warto zająć Diamentową wieżę strzeżoną przez mrocznych łowców by móc rzucać czar Wyroku. Aby najszybciej zakończyć misję nasz atak skupmy na Czarownicy.