Armie Exigo - poradnik do gry

Poradnik do strategii czasu rzeczywistego Armies of Exigo zawiera opis przejścia od początku do końca wszystkich misji z trzech kolejnych kampanii na najwyższym poziomie trudności.

6 maja 2005Autor solucji: Zienkee (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Niniejszy przewodnik jest opisem przejścia gry od początku do końca, na najwyższym poziomie trudności (Trudny) - Armie Exigo - poradnik do gry

Niniejszy przewodnik jest opisem przejścia gry od początku do końca, na najwyższym poziomie trudności (Trudny).

Misje można przechodzić na wiele sposobów, wybierając różne ścieżki, które jednak zawsze prowadzą do tego samego celu. Ja zdecydowałem się opisać drogę, która najbardziej mi odpowiadała. Oczywiście temat strategii nie został wyczerpany, ja tylko nakreśliłem drogę, która jest jedną z wielu prowadzących do celu. Zapraszam do zapoznania się z ową solucją,

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Armie Exigo - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 maja 2005.

Patche (łatki) do gry Armie Exigo

Trainery do gry Armie Exigo

komentarze czytelników

gad1980  2005-05-06 - 18:05

Niby standardowy RTS a kreci... Skonczylem. Polecam wszystkim. Naprawde niezly. Klasyczny az do bolu i za to mi sie spodobal :))

Dimdream  2005-05-07 - 14:16

No to rutynowy poradnik. Mogl by byc bardziej dokladny, bo pare miejsc mozna przejsc na pare sposobow (a sa opisane te najciezsze, o latwych sie nie wspomina, a szkoda). A gra przyjemna, polecam :)

dymek daniel  2005-05-10 - 18:04

Gra Hallo2 jest super ,ale za krótka.

dymek daniel  2005-05-10 - 18:07

Graliśmy w GTA SAN ANDREAS serdecznie ją pokochałem.

Scatt  2010-02-07 - 17:06

A co do tego ma GTA San Andreas??