Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2800 - Suldanessellar | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Dostajemy się tu gdy dostarczymy Elhanowi w Wyjściu z Podmroku Lanthorn i przejdziemy przez odnalezione dzięki temu przejście w Lasach Thetyru - 2800 - Suldanessellar | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Dostajemy się tu gdy dostarczymy Elhanowi w Wyjściu z Podmroku Lanthorn i przejdziemy przez odnalezione dzięki temu przejście w Lasach Thetyru. Miastem włada teraz Irenicus, nie będziemy bezpośrednio atakowali tylko zwrócimy się po rade do Ellesime.

Miasto opanowane jest przez potwory. Ogólna zasada zabijać potwory, ratować elfy i odsyłać je do Elhana

01 - Tu pojawiamy się w mieście

ZADANIE: Odnaleźć Demin

ROZWIĄZANIE: Demin znajdziemy w (06)

02 - Dom Rogu

W domku elfy walczą z golemami, trzeba pokonać golemy i skierować elfy do Elhana

Przedmioty: Kamienny Róg (w szafie na książki), Płaszcz Elfów (skrytka w filarze koło szafy)

03 - Dzieci na tarasie domu - trzeba odesłać je do bram miasta

04 - Dom Kapłana (na pierwszym piętrze)

Przedmioty: Kamień Elfiego Kapłana (w biurku)

05 - Dom Talizmanu

W prawej części pokoju jest Zagadkowa Szkatułka Elfów. Blokuje ją magiczny zamek szyfrowy. Szyfr znajdziemy na Kamieniu Elfirgo Kapłana

Poprawna kolejność wciskania zapadek to:

  • Run Corellona Larethiana
  • Symbol Rillifiana
  • Elfi Symbol Wody
  • Run Drzewa Życia
  • Ostatni run wciska się automatycznie

Przedmioty: Talizman Rillifane

06 - Dom Kapłanki Demin

Przed domem strażnicy których musimy pokonać.

W domu Demin walczy z potworami, musimy ją uratować.

Przedmioty: Pas siły kamiennego olbrzyma

Demin wyjaśnia nam sytuację

ZADANIE: Odnaleźć Talizman Rillifane, Złoty Kielich i Księżycowe Ostrze

ROZWIĄZANIE: Talizman jest w (05) i już go powinniśmy mieć,

07 - Dom Harfiarza

Jeżeli uda nam się obronić elfy walczące z golemami przed wejściem dostaniemy punkty doświadczenia.

W domu Przedmioty: Kamienna Harfa (w biurku)

08 - Leśna Polana

Smok Nizidramanii'yt - Smok powinien być dosyć prosty do pokonania, jeżeli będziecie mieli jakieś problemy to Zabójcza Chmura rzucana spoza pola widzenia smoka rozwiąże wasze problemy.

Przedmioty: Złoty Kielich Życia, Kolczuga Pieśniarza Klingi +4

09 - Dom Księżyca

Jesteśmy świadkami walki Elfa i Demona, po pojedynku zabieramy ostatni z potrzebnych nam przedmiotów.

Przedmioty: Księżycowe Ostrze, Buty Elfów (w szafce)

10 - Świątynia Rillifane'a

Nie rozmawiamy zbyt wiele ze sługami Irenikusa tylko szybko podchodzimy do postumentu na środku sali i wkładamy do niego Złoty Kielich Życia, Talizman Rillifane, Księżycowe Ostrze.

W taki sposób przywołujemy Awatara Rillifane'a który za pomocą swoich sług szybko rozprawia się ze stworami Irenikusa w całym mieście.

Przedmioty: Kostur Lasów +4

Po wyjściu na zewnątrz spotykamy sklepikarza

11 - Pałac

Wchodzimy do Pałacu, w pierwszym pokoju jest Drzewo, klikając na nie zbieramy wszystkie orzechy i kierujemy się dalej.

W drugim pokoju wkładamy w ręce posągów stojących nad sadzawką Kamienny Róg i Kamienną Harfę. Muzyka zatrzymuje wodę i możemy zejść w dół po schodach które pojawiają się w miejscu wody.

Spotykamy Ellesime prosi nas aby zabić pasożyty wysysające energię z drzewa dla Irenikusa.

Orzechy które zebraliśmy w pierwszym pokoju będą służyły nam od budowania żywych mostów z nowo kiełkujących gałęzi aby poruszać się po drzewie.

Pierwszy z pasożytów znajduje się na południe od miejsca gdzie rozmawiamy z Ellesime, po zabiciu pilnujących go żywiołaków ognia zabicie go jest prostą sprawą.

Drugi pasożyt jest w centralnej/lewej części mapy gdy pokonamy żywiołaki powietrza które go pilnują i zabijemy go, pojawia się Ellesime zachęcając nas do dalszej walki

Trzeci pasożyt znajduje się w górnej/centralnej części mapy. Zabijamy dwa pilnujące go żywiołaki ziemi i przygotowujemy się na walkę z Irenikusem. Gdy jesteśmy gotowi zabijamy pasożyta i automatycznie jesteśmy przeniesieni do Irenikusa i Ellesime.

Podczas walki z Irenikusem najskuteczniej jest zastosować następującą taktykę. Zaraz po zakończeniu rozmowy uciekamy z pola widzenia Irenikusa. Czekamy chwilę i przywołujemy Nishruu. Stojąc cały czas poza polem widzenia Irenikusa wysyłamy na niego Nishruu które dziabią go i odbierają mu magiczną moc. Czekamy tak długo aż Nischruu zostaną odesłane i oraz czary obronne Irenikusa wygasną i rzucamy się wszystkimi siłami na Irenikusa i zabijamy go.

Jeżeli podczas walki zginie nam ktoś z drużyny nie musimy się tym specjalnie przejmować gdyż po zabiciu Irenikusa zostaniemy przeniesieni do Piekła gdzie nasza postać ożyje a jej przedmioty znajdą się przy niej na ziemi.

Po zakończonej walce gdy zabijemy Irenikusa zostaniemy przeniesieni razem z nim do Piekła