Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1514 - Labirynt pod Czarowięzami C | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Kolejny poziom który ma nas przybliżyć do wyjścia z Labiryntu Pod Czarowięzami - 1514 - Labirynt pod Czarowięzami C | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Kolejny poziom który ma nas przybliżyć do wyjścia z Labiryntu Pod Czarowięzami. Zbierajmy Mithrilowe Żetony (oznaczone na mapie gwiazdkami) gdyż przydadzą nam się w tej części labiryntu.

01 - Wejście z (1512)

02 - Przełącznik otwierający tajne drzwi (03) - znajduje się za tajnymi drzwiami które można otworzyć złodziejem

03 - Tajne drzwi

04 - W sadzawce znajdziemy Róg Minotaura który przyda nam się w dalszej części poziomu i Obraz Łupieżcy Umysłu.

Postacie stojące wokół sadzawki mają w rękach kolejne trzy obrazy, musimy je wziąć choć posągi będą na nas rzucały czary.

Wracamy z 4 obrazami drogą którą przybyliśmy i kierujemy się do (05)

05 - Po zabiciu potworów, otwieramy kolejno cztery drzwi czterema obrazami które znaleźliśmy w (04)

i zabijamy znajdujące się tam potwory.

Przedmioty: Miecz Płomień Północy, Katana Malakar +2,

06 - Gliniane Golemy - po wejściu do pokoju i próbie otwarcia skrzyni, drzwi się zatrzaskują i trzeba walczyć z glinianymi golemami, najlepiej zabić je broniami typu wiekiera, po zabiciu golemów drzwi się otwierają.

Przedmioty: Cięciwa Łuku Gesena (fragment artefaktu)

07 - Kamień Spowolnienia - zły efekt

08 - Kamień Uleczenia - dobry efekt

09 - Kamień Przyspieszenia - dobry efekt

10 - Kamień Błyskawicy - zły efekt

Dalej idziemy tylko główną postacią zostawiając resztę drużyny z tyłu

11 - Bodhi - postanowiła po obserwacji naszych postępów w labiryncie zabić nas ostatecznie i natychmiastowo. Nasza główna postać po chwili walki zamienia się w ziemskie wcielenia Bhaala czyli w maszynę do zabijania Zabójcę. Bodhi jest zaskoczona i ucieka aby poinformować o tym Irenikusa. Po jakimś czasie nasz bohater wraca do swojej pierwotnej postaci. Gdy przemieniamy się po raz pierwszy w Zabójcę nasz bohater powinien być sam w pokoju gdyż fakt utraty nad nim kontroli może zaowocować atakiem na członków drużyny.

Po powrocie sytuacji do normy, kładziemy naszą drużynę do snu, po przebudzeniu okazuje się iż nasza główna postać znowu przemienia się w Zabójcę, jedyna rada to szybko uciekać resztą drużyny aż efekt minie

Następny sen który odbędziemy mieli przy którymś z kolejnych odpoczynków to sen dzięki któremu uzyskamy nową zdolność: Zamiana w Zabójcę. Po użyciu tej zdolności (nie możemy być zbyt długo jednorazowo przemienieni) nasz główny bohater zamienia się w potężnego stwora, ziemskie śmiertelne wcielenie Bhaala - Zabójcę. Jednorazowe użycie tej zdolności kosztuje nas -2 punkty reputacji.

12 - Przedmioty: Róg Minotaura

W tym momencie labiryntu ( po sprawdzeniu ostatniej sali zna północ od miejsca gdzie spotkaliśmy Bodhi) powinniśmy już mieć 21 Mithrilowych Żetonów wracamy więc do (13)

13 - Maszyna

W tej maszynie możemy wymienić znalezione w labiryncie mithrilowe żetony na przedmioty. Maksymalna ilość żetonów jaką możemy znaleźć to 21.

20 żetonów to Kolczuga Błazna +4

15 żetonów to Buty Szybkości

10 żetonów to buty +50% do odporności na elektryczność

5 żetonów to buty +50% do odporności na zimno

Najlepszym zakupem wydają się Buty Szybkości za 15 żetonów

Idziemy teraz do (14)

14 - Posąg Bezrogiego Minotaura

Powinniśmy mieć obydwa brakujące Rogi Minotaura (04) (12)

Umieszczamy brakujące rogi w Posągu i otwierają się drzwi (15) prowadzące do dalszej części labiryntu.

15 - Wyjście

Po przejściu drzwi pojawiamy się w okrągłym pokoju. Po zabiciu znajdujących się tam przeciwników pojawia się zjawa która informuje nas o teście któremu zostaniemy poddani zgodnie z regułami rządzącymi labiryntem. Odpowiadamy iż chcemy poddać się próbie.

* Zostajemy teleportowani do sali z Mykonidami. Zabijamy je.

Pytanie: "W lesie to dostałem, więc usiadłem ..."

Odpowiedz: Drzazga drewna

* Zostajemy przeniesieni do pokoju ze stołem

Przedmioty: Płaszcz Odbicia

Rozmawiamy z osobami siedzącymi za stołem, te zadają nam kolejne pytania na które musimy odpowiedzieć

Pytanie: "Jest to lepsze niż najlepsza z rzeczy ..."

Odpowiedź: Nic

Pytanie: "Biegnie gdzie chce ..."

Odpowiedź: Rzeka

Pytanie: "Przyprawiam cię o słabość ..."

Odpowiedź: Strach

Pytanie: "To co zwraca nam zaginionych ..."

Odpowiedź: Pamięć

Po udzieleniu czwartej poprawnej odpowiedzi zostajemy przeniesieni do sali z trollami, zabijamy je i rozmawiamy ze zjawą mówiąc jej iż chcemy się jeszcze porozglądać przed ostatecznym osądem. Wracamy do zwłok Trolli bierzemy stamtąd Głowę Olbrzymiego Trolla i wkładamy ją w ołtarz Trolli.

Przedmioty: Kościana Maczuga +2, +3 przeciwko Nieumarłym

Wracamy do zjawy i oświadczamy iż chcemy być osądzeni. Wynik sądu to wolność dla nas. (opisana droga przez labirynt jest najlepszą jeżeli chodzi o punkty doświadczenia i zdobywane przedmioty, lecz są różne jej wariacje)

Po schodach z sali w której zostajemy poddani osądowi wracamy do Przytułku Czarowięzy z powrotem do lokacji 1500.