Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

0603 - Więzienie Irenikusa cz.2 | Baldur's Gate II Cienie Amn poradnik Baldur's Gate II: Cienie Amn

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

W tej lokacji w dalszym ciągu będziemy próbowali wydostać się z więzienia Irenikusa na powierzchnię - 0603 - Więzienie Irenikusa cz.2 | Baldurs Gate II Cienie Amn - Baldurs Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

W tej lokacji w dalszym ciągu będziemy próbowali wydostać się z więzienia Irenikusa na powierzchnię

01 - Przejście do 0602 - Więzienie Irenikusa

02 - NPC: YASHIMO (Łowca nagród, Neutralny Człowiek, Mężczyzna) - po rozmowie możemy go przyłączyć do drużyny. Yashimo ostrzega nas przed pokojem z różdżkami i informuje nas aby poszukać kluczy. Dwa klucze posiadamy z poprzedniego poziomu. Resztę będziemy szukali na tym poziomie.

03 - Po wejściu do pokoju zostajemy zaatakowani przez Mefity, aby się szybko z nimi uporać wystarczy gdy zabijemy te uwięzione w klatkach

W skrzyniach znajdziemy Przedmioty: Klucz różdżki zabójczej chmury, Klucz różdżki ognia, Klucz różdżki przywoływania.

Na stole leży ciało Khalida towarzysza Jaheiry - nie jesteśmy w stanie nic zrobić Khalida nie da się już przywołać z powrotem do życia.

04 - Jesteśmy świadkami walki Uciekającego Klonu (jednego z eksperymentów Irenikusa) i Złodzieja Cienia. Możemy się domyślić iż to właśnie członkowie organizacji zwanej Złodzieje Cienia są napastnikami którzy zaatakowali więzienie Irenikusa - Przedmioty: Klucz różdżki pocisków.

05 - Pod ścianą na (północnej stronie) stoi rząd piedestałów z magicznymi różdżkami. Stąpanie po kolorowych symbolach rozłożonych wzdłuż środka sali powoduje odpalanie czarów z różdżek. Gdy Złodziej Cienia walczy z Duergarami możemy szybko przejść, trzymając się północnej ściany, wzdłuż rzędu różdżek i powyłączać pułapki Kluczami które znaleźliśmy wcześniej, w zamian za każdy włożony klucz wyciągamy odpowiadającą mu różdżkę. Następnie rozprawić się z napastnikami. W postumencie jest skrytka z Pierścieniem ochrony +1

06 - Złodzieje cienia walczą z poddanymi Irenikusa

07 - Za zamkniętymi drzwiami stoi Frennedan

ZADANIE: Uwolnić Frennedana

ROZWIĄZANIE: Klucz do celi Frennedana jest w skrzyni (08), po otwarciu drzwi i rozmowie okazuje się iż Frennedan jest złym zmiennokształtnym, można go zabić.

08 - Klucz do pokoju Freenedana

09 - Złe krasnale - w skrzyni znajdziemy Pas Tłumienia

10 - Zabójcy - uważają iż jesteśmy sprzymierzeńcami Irenikusa

11 - Wyjście na z Więzienia Irenikusa na Promenadę Waukeen

Po wyjściu jesteśmy świadkami finału walki pomiędzy Irenikusem i Złodziejami Cienia. Irenikus pokonuje zabójców lecz jego zamiary w stosunku do naszej drużyny nie spełniają się gdyż pojawia się grupa Zakapturzonych Czarodziei (strzegą aby nikt w mieście nie używał magii bez licencji) po krótkiej walce zabierają z sobą Irenikusa w nieznanym kierunku i o dziwo zabierają ze sobą Imoen.

Naszym podstawowym celem od tego momentu będzie odnalezienie i uwolnienie Imoen oraz pokonanie Irenikusa. Irenikus jest bardzo potężnym magiem więc wskazanym było by również znalezienie sprzymierzeńców którzy zgodzili by się wystąpić razem z nami przeciwko niemu.

Lokacja w której się znajdziemy to 0700 - Promenada Waukeen