Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2021

Na tej stronie poradnika do Final Fantasy VII Remake znajdziesz opisz przejścia siódmego rozdziału gry (Chapter 7) - A Trap is Sprung.

W tym rozdziale Cloud wraz Barretem i Tifą wchodzą do Mako Reactora. Okazuje się jednak, że organizacja Shinra była przygotowana na ich przybycie i wystawiła do walki swoją najnowszą broń - Airbustera.

Reach Mako Storage

Idź za Tifą i Barretem, a następnie zjedźcie po wielkiej rurze na sam dół - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź za Tifą i Barretem, a następnie zjedźcie po wielkiej rurze na sam dół.

Na niższy poziom tej lokacji zejdziesz po drabinach - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Na niższy poziom tej lokacji zejdziesz po drabinach. Po drodze na potkasz kilku przeciwników: roboty i Sweepery.

Escape from the Reactor

Po podłożeniu ładunku wybuchowego wycofaj się z reaktora - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po podłożeniu ładunku wybuchowego wycofaj się z reaktora. Gdy podejdziesz do drabiny, ta zostanie wciągnięta do góry i niecny plan Shinry zostanie ujawniony. Po chwili na miejscu pojawią się kolejni przeciwnicy.

Sentenced to Death

Biegnij korytarzami przed siebie, pokonując po drodze napotkanych strażników - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Biegnij korytarzami przed siebie, pokonując po drodze napotkanych strażników. W jednym z pomieszczeń znajdziesz keycard.

Użyj karty, by zdemontować jedną część wyposażenia z Aiurbustera, potężnej maszyny, z którą będziesz musiał się niebawem zmierzyć - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Użyj karty, by zdemontować jedną część wyposażenia z Aiurbustera, potężnej maszyny, z którą będziesz musiał się niebawem zmierzyć. W pierwszym pomieszczeniu możesz wyłączyć M units, by nieco osłabić bossa.

Idź przed siebie, aż dotrzesz do kolejnego laboratorium - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź przed siebie, aż dotrzesz do kolejnego laboratorium. W pomieszczeniu znajdziesz kolejną kartę i dwa panele sterujące bossa. Musisz wybrać, które elementy Airbustera zdemontować:

  1. AI Programming Core: przeciwnik będzie rzadziej używał fingerbeams, które ogłuszają drużynę;
  2. Big Bombers: pozbawisz bossa jednego pocisku broni, która powoduje olbrzymie obszarowe obrażenia.

Oba warianty ułatwią walkę, jednak potencjalne trafienie Big Bombą może wyeliminować całą drużynę. Atak ogłuszający skierowany jest zazwyczaj tylko na Clouda lub Tifę.

W drodze do kolejnego laboratorium będziesz musiał zmierzyć się z dużą ilością przeciwników - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

W drodze do kolejnego laboratorium będziesz musiał zmierzyć się z dużą ilością przeciwników. Znajdziesz tutaj jedną kartę i aż trzy panele sterujące. Zdemontuj kolejną część Airbustera - my wybraliśmy Big Bomber.

Idź do kolejnego laboratorium, gdzie znajdziesz dwie karty i aż cztery panele - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Idź do kolejnego laboratorium, gdzie znajdziesz dwie karty i aż cztery panele. Po raz kolejny musisz zdecydować, które elementy Airbustera zdemontować. W jednym z paneli możesz podejrzeć, które elementy bossa zostały już usunięte.

Po kolejnych walkach podejdź do zamkniętych drzwi, a przedrze się przez nie Cutter - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po kolejnych walkach podejdź do zamkniętych drzwi, a przedrze się przez nie Cutter. Na tego przeciwnika dobrze używać Thundara i atakować go mieczem, gdy stoi bezczynnie. Miej się jednak na baczności, ponieważ wróg potrafi poruszać się z zadziwiającą szybkością.

Storm the Gates

Po walce biegnij odsłoniętym przejściem i walcz z kolejnymi pomniejszymi przeciwnikami - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Po walce biegnij odsłoniętym przejściem i walcz z kolejnymi pomniejszymi przeciwnikami. Dojdziesz do zablokowanego przejścia, które będzie można otworzyć poprzez przesunięcie dwóch dźwigni w tym samym czasie. Poczekaj na sygnał Tify i przesuńcie dźwignie. Jeśli chcesz, możesz od razu wykonać Discovery - Waste Recovery, które znajdziesz zaraz obok.

Zanim przejdziesz dalej warto zregenerować HP i MP postaci, ponieważ za chwilę czeka Cię walka z kolejnym bossem gry FF7 Remake - Airbusterem - Final Fantasy VII Remake: A Trap is Sprung - solucja - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Zanim przejdziesz dalej warto zregenerować HP i MP postaci, ponieważ za chwilę czeka Cię walka z kolejnym bossem gry FF7 Remake - Airbusterem. Szczegółowy opis walki z Airbusterem, a także porady i wskazówki, które pomogą Ci go pokonać, znajdziesz na osobnej stronie niniejszego poradnika.