Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wieczorny Gość | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Celem w zadaniu jest przedostanie się do komnaty Ranulpha [1] , nie krzywdząc przy tym żadnego z jego ludzi - Wieczorny Gość | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Celem w zadaniu jest przedostanie się do komnaty Ranulpha [1] , nie krzywdząc przy tym żadnego z jego ludzi. W miejscu, w którym rozpoczynasz zadanie, nad rzeczką stoi dwóch żołnierzy. Do jednego z nich podchodzi co jakiś czas sierżant, więc gdy go nie będzie to Robinem ogłusz wrogów. Małym Johnem schowaj ciała i po powrocie sierżanta powal go. Robinem ogłusz żąglującego łucznika i oczywiście zwiąż. Idź w prawo. Gdy napotkasz dwie wrogie jednostki zwrócone w górę, ogłusz je. Przed drzwiami chaty wysuniętej najbardziej na północ stoi strażnik. Gdy będzie on poza zasięgiem oczu kręcących się w pobliżu wrogów, podbiegnij do niego Johnem, ogłusz i schowaj do domu. Teraz przyczaj się za chatą, przed którą siedzi żebrak. Zaobserwuj drogę patrolowaną przez sierżanta. Zatrzymuje się on idąc w stronę zamku zaraz za kamiennym mostkiem, przy żebraku. Idealny moment by John go ogłuszył i schował za dom. Robinowi karz ogłuszyć strażnika przy prawej krawędzi mapy, przy mostku. Zwiąż wszystkich ogłuszonych (!!!).

Koło wodnego młyna [2] przy drugim kamiennym mostku kręci się łucznik, gdy będzie szedł na dół podejdź Robinem i uderz go. Żebrakowi daj kilka monet (kilka razy). Jak zwykle wskaże Ci on zwoje z przydatnymi wskazówkami. Niżej od mostka przy młynie znajduje się zagroda, przy której chodzi sobie rycerz. Małym Johnem przejdź brzegiem fosy tak by zajść nadchodzącego rycerza od tyłu. Uderz go, a następnie zwiąż. Obok zagrody jest chata, przed którą stoją kobieta i mężczyzna (użyj szpiegowskich umiejętności Marion). Gdy Cię zobaczą pobiegną po żołnierzy, więc na wszelki wypadek ogłusz ich Robinem. Wejdź do zagrody, ogłusz stojącego przy budynku [3] strażnika, najlepiej gdy patrolujący kusznik będzie zmierzał w stronę żąglującego łucznika. Zabierz ciało, a następnie ogłusz wracającego kusznika. Zanim wejdziesz do pomieszczenia możesz podnieść zwój przy młynie. Weź ciało i wejdź swoją ekipą do budynku z tajnym przejściem [3] . Podnieś zwój. Patrolujący sierżant ma przystanek tuż przed kamiennym wyjściem, więc John nie będzie miał kłopotu z unieszkodliwieniem go i schowaniem ciała oczywiście. Przy kamiennym wejściu po prawej stronie jest dwóch łuczników. Jeden stoi przy ścianie, a drugi wędruje sobie między schodami do wieży [4] , a drewnianym pomostem. Ofiaruj żebrakowi pieniądze, a dowiesz się kilku istotnych rzeczy. Teraz pozbądź się łucznika przy ścianie (gdy drugi będzie na pomoście) schowaj ciało i gdy sytuacja będzie na to pozwalała zrób to samo z drugim.

Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie