Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wpadka braciszka | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Do tego zadania do drużyny weź Robina, Małego Johna i Stuteleya - Wpadka braciszka | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Do tego zadania do drużyny weź Robina, Małego Johna i Stuteleya. Na początek podejdź Johnem do grupki żołnierzy stojących przy budowanej wieży, zaatakuj ich i zwiąż. Porozmawiaj z jednym z wieśniaków kręcących się w pobliżu. Wejdź na mury. Robinem ogłusz stojących tam żołnierzy. Dwóch stoi rozglądając się, a jeden patroluje górną część murów. Stojący przy murach od strony dziedzińca żołnierze powinni Cię zauważyć i podbiec. Jeżeli jakimś cudem Cię nie zauważą to sprowokuj ich biegając Małym Johnem po murach. Gdy wejdą na mury, ogłusz ich i zwiąż. Zestrzel lub sprowokuj by przybiegł do Ciebie strażnik, który stoi na murach na lewo od bramy [1] z zamkniętym zwodzonym mostem (patrzy się w kierunku schodów, którymi musisz zejść z murów). Gdy duża grupa patrolująca dziedziniec uda się w dolne jego partie, przemknij się wszystkimi swoimi ludźmi za chatę, przed którą siedzi żebrak, uważając przy tym na żołnierza stojącego przy studni. Teraz ogłusz kusznika i żołnierza rozmawiających przy południowej bramie [2] , najlepiej Johnem i jego kijem. Ciała schowaj za chatę, gdzie się ukrywasz. Nie zapomnij o skrępowaniu przeciwników. Daj kilka monet żebrakowi. Podnieś wskazówkę, która leży obok i ogłusz strażnika stojącego przy schodach. Jego ciało połóż obok wieśniaka, który poprosi Cię o jedzenie.

Na murach po prawej stronie stoi czterech łuczników i dwóch żołnierzy. Najpierw Robinem ogłusz żołnierza stojącego zaraz obok schodów. Nie przejmuj się żołnierzem stojącym przy drzwiach troszkę wyżej. Gdy Cię zauważy po prostu go zaatakuj i zabij. Żadne z jednostek wroga nie powinny zareagować. Otwórz Stuteleyem drzwi nad bramą [3] prowadzącą na mniejszy dziedziniec. Do pomieszczenia wejdź Robinem i zaczekaj aż do drzwi prowadzących na mury na prawo podejdzie strażnik (patroluje on mury, przechodzi drzwiami z murów na dziedziniec i idzie dziedzińcem z powrotem na mury), którego powal mieczem. Teraz ogłusz dwóch strażników stojących na murach (po prawej stronie). Robinem idź uwolnić braciszka, a następnie zejdź z wieży na mały dziedziniec, przejdź niepostrzeżenie obok wrogów stojących przy studni i ogłusz śpiącego żołnierza. Zajdź od tyłu żołnierzy przy studni, uderz pod takim kątem by jeden przewrócił drugiego. Szybko ogłusz drugiego i zwiąż. Ciała przenieś w bezpieczne miejsce.

Zestrzel tarczę opuszczającą mostek między schodami, a murem. Schowaj się Robinem do jadalni [4] i zaczekaj, aż pod drzwi przyjdzie strażnik. Gdy się odwróci ogłusz go i schowaj się z powrotem. Wejdź całą załogą do jadalni i pozbieraj mięso. Johnem wyjdź na dach, ogłusz znajdującego się tam rycerza i zabierz pieniądze z wieżyczki. Zejdź z powrotem na dziedziniec, zajdź od tyłu (Johnem) sierżanta i ogłusz. Teraz kolej na strażnika przed drzwiami w schodach. Ciało zabierz od razu w bezpieczne miejsce, ponieważ zauważy je jeden z czterech łuczników znajdujących się na murze. Na dziedzińcu zostało już tylko trzech wrogów. Pozbądź się ich za pomocą Robina i jego sakwy. Zwiąż nieszczęśników, wyjdź na mury po prawej stronie i nimi przejdź na mury z łucznikami.

Załatw żołnierza stojącego nad bramą [3] między dziedzińcami i zabierz jego ciało. Teraz żuć sakwę między łuczników na murze i schowaj się. Gdy zostanie tylko jeden, podejdź i uderz go. Zostaniesz zauważony przez żołnierza znajdującego się na prawo od bramy [1] z dużym zwodzonym mostem. Spokojnie zaczekaj, aż przybiegnie i rozpraw się z nim w walce na miecze. Może się zdarzyć, że strażnik stojący obok łuczników nie usłyszy dźwięku monet, więc ogłusz go i zwiąż. Idź murami do pomieszczenia nad bramą [1] ze zwodzonym mostem, zabierz stamtąd kołczan i idź dalej w lewo. Stoi tam dwóch strażników. Ogłusz tego znajdującego się na murach i poczekaj, aż ten z pod drzwi do Ciebie podbiegnie. Zabij go. Podnieś zwój ze wskazówką. Teraz przybądź tu Johnem i Stuteleyem i wejdź wszystkimi do zamku, uważając na łucznika, który co jakiś czas rzuca okiem w okolice drzwi. Johnem ogłusz strażnika znajdującego się na dachu [5] przy drzwiach. Następnie zaatakuj trzech żołnierzy stojących na pomoście między dachami zamków. Zwiąż ich i rozpraw się jeszcze z dwoma po drugiej stronie kamiennego pomostu. Johnem idź ogłuszyć rycerza znajdującego się na wieży [6] . Pilnuje on drogocennej łyżki. Zabierz ją i zejdź na dół. Wejdź do komnaty [7] Księcia Jana. Dowiesz się o planowanym szturmie na posiadłość Godwina. Musisz go ostrzec, więc kieruj się do Sherwood, najlepiej drogą, którą już oczyściłeś z wrogich jednostek.

Obrona Lincoln

Musisz pomóc Godwinowi obronić jego fortecę. Można zrobić to na trzy sposoby. Po pierwsze możesz wymienić swoich kompanów z Sherwood na tarcze, które są konieczne do odniesienia zwycięstwa. Po drugie możesz po prostu kupić tarczę za pieniądze uzbierane przez twoich kompanów. Po trzecie możesz wypełnić misję, za które otrzymasz potrzebę Ci tarczę.